globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Provozní teplota pneu + výběr
 
17.2.2010 v 17:59
Nedávno jsem si prohlížel nějaký časák o moto, kde s odborníky s firmy MICHELIN porovnávali rozdíl v běžném provozu mezi PILOT ROAD 2 x PILOT POWER 2CT a PILOT POWER RACE.
Řešili tam hlavně provozní teploty pneu-zahřátí na provozní teplotu v běžném provozu a schopnost odvádět vodu.
A výsledek:
1,Race pneu v běžném provozu nelze ohřát na provozní teplotu + za deště klouže, tudíž ztrácí smysl na ní v běžném provozu jezdit
2,cituji:"Pilot Power daleko vhodnější na běžný provoz než RACE, ikdyž s ní patrně nebudete v normálním provozu rychlejší než na ROAD 2, POWER 2CT je pro ty, kdo se občas zajedou podívat na okruh", ROAD 2 je lepší na vodu
3,na okruhu ztrácí dech (přehřeje se) nejprve ROAD 2 a pak i POWER 2CT,na okruhu jasně vítězí RACE.

nepsali to žádní "blbci", takže na tom něco určitě bude,

závěr: pokud pneu neohřejete na provozní teplotu - kdy má největší přilnavost, tak je prd platné, že si koupíte tu největší lepivku, akorát bude rychlejc mizet.





1 reakcí na tento příspěvek Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 09:52 | Nahoru | #1
Hošani já se teď rozhodl pro qualifier II, tož teda mám vzít raději roadsmart? Okruh nejezdím, ale po okrescích se neslimáčím

(reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 10:22 | Nahoru | #2

Riddick>Hošani já se teď rozhodl pro qualifier II, tož teda mám vzít raději roadsmart? Okruh nejezdím, ale po okrescích se neslimáčím

myslím že qualifier II je dost dobrá volba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist