globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Provozní teplota pneu + výběr
 
17.2.2010 v 17:59
Nedávno jsem si prohlížel nějaký časák o moto, kde s odborníky s firmy MICHELIN porovnávali rozdíl v běžném provozu mezi PILOT ROAD 2 x PILOT POWER 2CT a PILOT POWER RACE.
Řešili tam hlavně provozní teploty pneu-zahřátí na provozní teplotu v běžném provozu a schopnost odvádět vodu.
A výsledek:
1,Race pneu v běžném provozu nelze ohřát na provozní teplotu + za deště klouže, tudíž ztrácí smysl na ní v běžném provozu jezdit
2,cituji:"Pilot Power daleko vhodnější na běžný provoz než RACE, ikdyž s ní patrně nebudete v normálním provozu rychlejší než na ROAD 2, POWER 2CT je pro ty, kdo se občas zajedou podívat na okruh", ROAD 2 je lepší na vodu
3,na okruhu ztrácí dech (přehřeje se) nejprve ROAD 2 a pak i POWER 2CT,na okruhu jasně vítězí RACE.

nepsali to žádní "blbci", takže na tom něco určitě bude,

závěr: pokud pneu neohřejete na provozní teplotu - kdy má největší přilnavost, tak je prd platné, že si koupíte tu největší lepivku, akorát bude rychlejc mizet.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 18:48 | Nahoru | #1
Riddick> čti o 5 řádků výš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní teplota pneu + výběr

18.2.2010 v 18:52 | Nahoru | #2
martan714> Já vím, že si psal, že je to dobrá volba ... Mě šlo jen o to, jak jste tu znehodnotili závodní pneu na civilní lítačku... Chtěl jsem to potvrdit i od jiných uživatelů, no
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist