Řešili tam hlavně provozní teploty pneu-zahřátí na provozní teplotu v běžném provozu a schopnost odvádět vodu.
A výsledek:
1,Race pneu v běžném provozu nelze ohřát na provozní teplotu + za deště klouže, tudíž ztrácí smysl na ní v běžném provozu jezdit
2,cituji:"Pilot Power daleko vhodnější na běžný provoz než RACE, ikdyž s ní patrně nebudete v normálním provozu rychlejší než na ROAD 2, POWER 2CT je pro ty, kdo se občas zajedou podívat na okruh", ROAD 2 je lepší na vodu
3,na okruhu ztrácí dech (přehřeje se) nejprve ROAD 2 a pak i POWER 2CT,na okruhu jasně vítězí RACE.
nepsali to žádní "blbci", takže na tom něco určitě bude,
závěr: pokud pneu neohřejete na provozní teplotu - kdy má největší přilnavost, tak je prd platné, že si koupíte tu největší lepivku, akorát bude rychlejc mizet.