bmw_r1300gs_cartec





Téma: Bezdůvodně pomalá jízda
 
22.5.2015 v 21:31
Zdravím,zajímalo by mě kdy se tento problém začne řešit,popř.jak to řešíte Vy?

Narazil jsem na tento článek z roku 2006,ale nezaznamenal jsem nějaké zlepšení spíše naopak mi přijde,že je to čím dál horší.
www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/snek-dostane-pokutu--459228

Včerejší ranní jízda autem:Vyjedu z obce projedu esícko cca. 60-70 km/h,dlouhá rovina cca. 1 km,asi v její třetině je křižovatka,já jsem na hlavní,jedu kolem 80 km/h,za křižovatkou je mírné klesání,chtěl bych zařadit 5ku a pokračovat dál rychlostí 90 km/h.Z vedlejší přede mě vjede Thalia,je tam rezerva,takže stačím dobrzdit,ale "řidiče" jedoucího z vedlejší vůbec nezajímá,že jedu po hlavní a jsem rozjetý a pokračuje dál šnečím tempem cca.55 km/h a já za ním.Proti jezdí auta a cca.do tři čtvrtin plná čára,takže nemám možnost předjet,jediné co mi zbývá je několikrát probliknout dálkama,ale bez jakékoliv reakce.
Dnešní ranní jízda,to samé místo,ta samá Thálie a stejný "řidič". Přesně ta samá situace,s tím rozdílem,že nejede nic proti a já místo dálkových použil klakson a předjel jsem v poslední čtvrtině rovinky.

Je to takový problém,aby všichni jezdili přibližně stejnou přiměřenou rychlostí?To už se fakt nedá tohleto.

Naposledy editováno 22.05.2015 21:47:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

26.6.2016 v 22:22 | Nahoru | #1
J.M.K.> Tento konkrétní typ motoru neznám,ale osobně znám podobné(konkurenci) a měnit válce de facto po záběhu není běžné opotřebení (třeba značka pro kterou pracuji by tuto opravu po tomto proběhu km musela řešit na vlastní náklady).Dopravci nejsou hlupáci a umí počítat,pokud by se vyplatilo používat,nevýkonné,rozežrané historické motory,určitě by neinvestovali miliony do modernizace..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

6.7.2016 v 20:38 | Nahoru | #2

Tally-ho píše: J.M.K.> Tento konkrétní typ motoru neznám,ale osobně znám podobné(konkurenci) a měnit válce de facto po záběhu není běžné opotřebení (třeba značka pro kterou pracuji by tuto opravu po tomto proběhu km musela řešit na vlastní náklady).Dopravci nejsou hlupáci a umí počítat,pokud by se vyplatilo používat,nevýkonné,rozežrané historické motory,určitě by neinvestovali miliony do modernizace..



Mě to právě také zarazilo, že vydrží tak málo, ale opakuju - mám to ověřené od kolegy, co se v tom pohybuje a drážní věci a kor starší typy zná jako své boty. Ono ne nadarmo se Katru říká "žlutá pištící mršina" - viz zvuk motoru zvenku, když Tě souprava míjí - to ani nezní jako pístový motor, ale spíš jako houkání turbiny, i když své na tom udělá ten hydrodynamický přenos výkonu. A před chvílí jsem se dověděl, že v Brejlovcích, když do několika rekonstruovaných kusů namontovali motory CAT (místo původního ČKD k 12V 230DR), tak nevydržely ani těch 150000km a už lítaly ojnice!!! A jsem zvědav, kdo mi tu zase po tomto (podloženém!) argumentu bude zkoušet oponovat.

Jeden z dobrých motorů CAT je 3606, také je to podobná konstrukce, jako ČKD K6 S 310, akorát silnější a s turbem (110l/2490k):

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist