bmw_r1300gs_cartec





Téma: Bezdůvodně pomalá jízda
 
22.5.2015 v 21:31
Zdravím,zajímalo by mě kdy se tento problém začne řešit,popř.jak to řešíte Vy?

Narazil jsem na tento článek z roku 2006,ale nezaznamenal jsem nějaké zlepšení spíše naopak mi přijde,že je to čím dál horší.
www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/snek-dostane-pokutu--459228

Včerejší ranní jízda autem:Vyjedu z obce projedu esícko cca. 60-70 km/h,dlouhá rovina cca. 1 km,asi v její třetině je křižovatka,já jsem na hlavní,jedu kolem 80 km/h,za křižovatkou je mírné klesání,chtěl bych zařadit 5ku a pokračovat dál rychlostí 90 km/h.Z vedlejší přede mě vjede Thalia,je tam rezerva,takže stačím dobrzdit,ale "řidiče" jedoucího z vedlejší vůbec nezajímá,že jedu po hlavní a jsem rozjetý a pokračuje dál šnečím tempem cca.55 km/h a já za ním.Proti jezdí auta a cca.do tři čtvrtin plná čára,takže nemám možnost předjet,jediné co mi zbývá je několikrát probliknout dálkama,ale bez jakékoliv reakce.
Dnešní ranní jízda,to samé místo,ta samá Thálie a stejný "řidič". Přesně ta samá situace,s tím rozdílem,že nejede nic proti a já místo dálkových použil klakson a předjel jsem v poslední čtvrtině rovinky.

Je to takový problém,aby všichni jezdili přibližně stejnou přiměřenou rychlostí?To už se fakt nedá tohleto.

Naposledy editováno 22.05.2015 21:47:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

11.6.2016 v 17:14 | Nahoru | #1

J.M.K. píše:
assassin> A jak je to vyhřívání okna dneska řešené? Ještě jsem to na žádném autě neviděl, pokud nepočítám topné pásky v místě klidové polohy stěračů. Rovněž nemám na mysli elektrické lištové "radiátory", co se montují na palubku, nebo odporová tělesa ve výdeších pro okno. A zorném poli řidiče (resp. ploše, kterou zaberou stěrače), pokud vím, žádné neprůhledné prvky být nesmějí.


Stejny princip jako zadni, jen ty dratky jsou daleko jemnejsi a defakto neviditelne (resp. viditelne pouze pri blizkem pohledu)
Treba Ford to daval uz to MK7 escortu, coz je nekde 97+ ... a to rozhodne ani nebyl luxusni vuz. Osobne nechapu, jakto ze to neni naprosto bezna vybava vsech aut dneska. Nekteri ji davaji za priplatek a nekteri to dokonce ani neumi

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

11.6.2016 v 17:30 | Nahoru | #2
S.h.I.t.> Porad je dost lidi co to budou deset minut zkoumat z peti centimetru jestli to tam je nebo neni a pak prohlasej ze nechtej nic, co by jim branilo ve vyhledu..... Tohle kdyz prohlasil tatik, tak sem se ho zeptal jestli mu nevadej ty desitky rozplacnutejch much ktery sou aspon videt na vic nez deset centimetru a bez pouziti lupy na rozdil od tohodle. Prej sem drzej a kdyz mi to tak vadi tak mu muzu to sklo mejt kazdej den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

11.6.2016 v 19:38 | Nahoru | #3

S.h.I.t. píše: Stejny princip jako zadni, jen ty dratky jsou daleko jemnejsi a defakto neviditelne (resp. viditelne pouze pri blizkem pohledu)
Treba Ford to daval uz to MK7 escortu, coz je nekde 97+ ... a to rozhodne ani nebyl luxusni vuz. Osobne nechapu, jakto ze to neni naprosto bezna vybava vsech aut dneska. Nekteri ji davaji za priplatek a nekteri to dokonce ani neumi


jj, měl sem to v Escortu 1,8 D a mrzí mě, že to už nemám a asi to v moc autech není. Perfektní za mrazivýho rána - navrtěl sem Fordíka před barákem, zapnul vyhřejvání čelního skla a za pět minut šla námraza krásně dolu, žádný škrábání jak debil a koukání tankovým průzorem! V běžným užívání jsem o tom nevěděl, mě teda ty tenký drátky nijak nevadily.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist