globalmoto_duben_nolan





Téma: Bezdůvodně pomalá jízda
 
22.5.2015 v 21:31
Zdravím,zajímalo by mě kdy se tento problém začne řešit,popř.jak to řešíte Vy?

Narazil jsem na tento článek z roku 2006,ale nezaznamenal jsem nějaké zlepšení spíše naopak mi přijde,že je to čím dál horší.
www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/snek-dostane-pokutu--459228

Včerejší ranní jízda autem:Vyjedu z obce projedu esícko cca. 60-70 km/h,dlouhá rovina cca. 1 km,asi v její třetině je křižovatka,já jsem na hlavní,jedu kolem 80 km/h,za křižovatkou je mírné klesání,chtěl bych zařadit 5ku a pokračovat dál rychlostí 90 km/h.Z vedlejší přede mě vjede Thalia,je tam rezerva,takže stačím dobrzdit,ale "řidiče" jedoucího z vedlejší vůbec nezajímá,že jedu po hlavní a jsem rozjetý a pokračuje dál šnečím tempem cca.55 km/h a já za ním.Proti jezdí auta a cca.do tři čtvrtin plná čára,takže nemám možnost předjet,jediné co mi zbývá je několikrát probliknout dálkama,ale bez jakékoliv reakce.
Dnešní ranní jízda,to samé místo,ta samá Thálie a stejný "řidič". Přesně ta samá situace,s tím rozdílem,že nejede nic proti a já místo dálkových použil klakson a předjel jsem v poslední čtvrtině rovinky.

Je to takový problém,aby všichni jezdili přibližně stejnou přiměřenou rychlostí?To už se fakt nedá tohleto.

Naposledy editováno 22.05.2015 21:47:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

11.6.2016 v 16:08 | Nahoru | #1

charlie.vtx1800 píše: Tak kdyby se jezdilo jen na rovině jak v Nýdrlandu, tak možná - pokud bys navíc nikdy nechtěl předjet. Ale v nějakým 12% stoupání s 40 koníčkama - by tě asi dost lidí proklínalo.



Připomněls mi když jsem si tenkrát půjčil mamky Chevrolet Spark s 800ccm motorem. První auto s kterým jsem se do kopce drápal na 1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

11.6.2016 v 16:35 | Nahoru | #2
Twister> Spark je jen rebrandovaný Daewoo Matiz, nic jiného. Třívál ještě s rozdělovačem. Škodovák Matize má, tak ho klidně zeptej - vezl mně v tom a nepřipadlo mi, že by to mělo tak mizerný výkon, pokud tedy nemáš na mysli 20% krpál. I se svým veteránem, který má zhruba stejně koní na kg váhy, vyjíždím vracečky v serpentinách u Monína v pohodě na dvojku (motor je přitom otáčkově těsně pod minimem optimálního pásma) a nebýt vraceček, jel bych klidně na trojku 70km/h. V 12% krpálu se z nulové rychlosti klidně rozjedu, svižně řadím (přitom dvakrát šlapu spojku) a nakonec po pár stovkách metrů jedu v pohodě 85km/h na trojku. I Trabant v takové mstoupání téměř "dosáhne na trojku", takže to je divné, že by ten Spark bylo takové loudadlo (čímž se pochopitelně té korejské tašky na kolečkách nijak nezastávám).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist