bmw_r1300gs_cartec





Téma: Bezdůvodně pomalá jízda
 
22.5.2015 v 21:31
Zdravím,zajímalo by mě kdy se tento problém začne řešit,popř.jak to řešíte Vy?

Narazil jsem na tento článek z roku 2006,ale nezaznamenal jsem nějaké zlepšení spíše naopak mi přijde,že je to čím dál horší.
www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/snek-dostane-pokutu--459228

Včerejší ranní jízda autem:Vyjedu z obce projedu esícko cca. 60-70 km/h,dlouhá rovina cca. 1 km,asi v její třetině je křižovatka,já jsem na hlavní,jedu kolem 80 km/h,za křižovatkou je mírné klesání,chtěl bych zařadit 5ku a pokračovat dál rychlostí 90 km/h.Z vedlejší přede mě vjede Thalia,je tam rezerva,takže stačím dobrzdit,ale "řidiče" jedoucího z vedlejší vůbec nezajímá,že jedu po hlavní a jsem rozjetý a pokračuje dál šnečím tempem cca.55 km/h a já za ním.Proti jezdí auta a cca.do tři čtvrtin plná čára,takže nemám možnost předjet,jediné co mi zbývá je několikrát probliknout dálkama,ale bez jakékoliv reakce.
Dnešní ranní jízda,to samé místo,ta samá Thálie a stejný "řidič". Přesně ta samá situace,s tím rozdílem,že nejede nic proti a já místo dálkových použil klakson a předjel jsem v poslední čtvrtině rovinky.

Je to takový problém,aby všichni jezdili přibližně stejnou přiměřenou rychlostí?To už se fakt nedá tohleto.

Naposledy editováno 22.05.2015 21:47:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

11.6.2016 v 15:03 | Nahoru | #1
assassin> S tím motorem CB500 jsem to možná neřekl dost jasně - nemusí to být zrovna takový výkon, jako CB500, bylo myšleno spíš to, že benzin vhodné velikosti by při žádaném výkonu mohl fungovat lépe, jak diesel - třeba mě napadá, jak rychle to mopedauto v zimě začne topit? Nejde ani tak o komfort, jako spíš o bezpečnost, potažmo udržení průhlednosti oken. Viz mnou již dříve zmiňovaná zkušenost, kdy Accent CRDi se na 4km trase sotva natemperoval a v zimě večer, odjezd po odpolední, -25°C, okna namrzlá z obou stran a nebylo je jak udržet - sice oškrabeš, ale po rozjezdu sklo okamžitě "kvete" znovu, ostřikem se nedá stíhat odmrazovat a při tak nízké teplotě nepomůže ani zapnutí kompresoru, aby okno nemlžilo/nenamrzalo zevnitř. Kdežto Accent MPI GLS začíná topit už po necelém kilometru a ve městě má o litr menší spotřebu. A pomocné topné sklo, jaké se dodávalo ke starým tatrovkám škodovkám a pragovkám (jde použít všude, kde je čelní sklo rovinné) dnes těžko někdo legálně povolí.
S tou životností máš pravdu, navrhnout zbytek auta pro podobnou životnost by se dneska asi těžko dalo utáhnout ohledně nákladů, ale pokud to vezmu ohledně dráhy, tak tam není problém, aby rámy, kastle a podvozky vydržely miliony km, kolikrát v těžkých podmínkách, tak tam už je to znát, jestli motor vydrží 2000000km, nebo 500000km. Shodneme se ale snad na tom, že to "předmazání" před startem je rozhodně dobrý nápad a potažmo i natlakování paliva - z důvodu zničení ventilků síky srágorám v dnešním benzinu jsem musel namontovat do veterána elmag. membránovku a vzhledem k tomu, že i za hodinu stání na horku stačí karbec docela dost vyschnout (vzhledem k délce klapání čerpadla), tak snad se shodneme na tom, že se na životnosti starteru a baterky musí dost projevit, když v průměru trvá start vteřinu, místo pěti vteřin. Nemluvě o startu po zimní odstávce, kdy je vše nasuchu.

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

11.6.2016 v 15:40 | Nahoru | #2
přijdou vám dnešní karoserie méně trvanlivé, než dříve? Škodovky předváděly první puchýřky už druhým rokem, fiaty hnily už v katalogu, a novou Dacii bez koroze jsem nikdy neviděl. Jo jo, fakt nesmrtelná technika odpovídající životnosti těch atmosférických motorů. Když dala škodovka 150 tis. do GO, tak si o tom vyprávěli až v Praze u Husákovýho ticha.

Lidi neblázněte, technologie a materiály jsou dnes trochu jinde než tenkrát, a vy tady skučíte nad tím, že si někdo dovolil udělat přeplňovanej litr a dát ho do velkýho auta. Nebo považte, vyrobit malé auto s dieselem, když si to zákazníci žádají. No tak vy si kupte něco jiného, s větším motorem, nejlépe bez turba, klidně nejakou desetiletou vraždu když je to tak úžasně trvanlivý, lejte do toho víc benzínu nebo nafty, plaťte vyšší pojistku a dejte pokoj. Ty nový malý motory to určitě přežije, jak by ne?

Ještě že na přelomu 19. a 20. století nebyl internet. To bychom se nejspíš asi dočetli, že ten smradlavej benzínovej motor si vůbec dovoluje vyjet na cesty mezi lokomobily a koňské potahy, a stejně je k hovnu, protože nic nevydrží.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist