globalmoto_duben_nolan





Téma: Bezdůvodně pomalá jízda
 
22.5.2015 v 21:31
Zdravím,zajímalo by mě kdy se tento problém začne řešit,popř.jak to řešíte Vy?

Narazil jsem na tento článek z roku 2006,ale nezaznamenal jsem nějaké zlepšení spíše naopak mi přijde,že je to čím dál horší.
www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/snek-dostane-pokutu--459228

Včerejší ranní jízda autem:Vyjedu z obce projedu esícko cca. 60-70 km/h,dlouhá rovina cca. 1 km,asi v její třetině je křižovatka,já jsem na hlavní,jedu kolem 80 km/h,za křižovatkou je mírné klesání,chtěl bych zařadit 5ku a pokračovat dál rychlostí 90 km/h.Z vedlejší přede mě vjede Thalia,je tam rezerva,takže stačím dobrzdit,ale "řidiče" jedoucího z vedlejší vůbec nezajímá,že jedu po hlavní a jsem rozjetý a pokračuje dál šnečím tempem cca.55 km/h a já za ním.Proti jezdí auta a cca.do tři čtvrtin plná čára,takže nemám možnost předjet,jediné co mi zbývá je několikrát probliknout dálkama,ale bez jakékoliv reakce.
Dnešní ranní jízda,to samé místo,ta samá Thálie a stejný "řidič". Přesně ta samá situace,s tím rozdílem,že nejede nic proti a já místo dálkových použil klakson a předjel jsem v poslední čtvrtině rovinky.

Je to takový problém,aby všichni jezdili přibližně stejnou přiměřenou rychlostí?To už se fakt nedá tohleto.


Naposledy editováno 22.05.2015 21:47:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

23.5.2015 v 14:27 | Nahoru | #61
charlie.vtx1800> To mně povídej... a není "kouřit" jako "kouřit"... zrovna tu mám na ponku SP210 (SM260 upravený jako pásková paměť k PMD85, Sinclairu a podobným počítačům), který, ač (paradoxně) byl majetkem KÚNZ Plzeň, jest ve stavu "kapitální uzenáč", smrad, jak když hoří sklad machorky prochcané od krys. Cééély magneťák róóózdělat Ty pyčo... Vy kuuuurvy kuřáckéééé, zakurvenééé!!! Kolega mne rozesmál svou myšlenkou (a že u něj je to podobné zvukové pozadí na domácí dílně - přitom je to jinak učitel na elektro SŠ), že různě "adaptovaný" Lubošovo projev je už jakousi mantrou, jakousi "průvodní modlitbou" při opravě a čištění nějakého ksindlu po kuřácích.

Bóóóže pyča zkurvená, prašivá, do pyče... to bych si radši nechal chuja vyfajčiť od starej ciganky, než takýto "humelec" dávat do kopy:






















(světlá šmouha setřené vrstvy na trafu a na spodním deklu, vlevo od desky audio obvodů, jasně ukazuje, co je v tom za vrstvu smradlavého sajrajtu)

Bezdůvodně pomalá jízda

23.5.2015 v 17:22 | Nahoru | #62
dnes sem jel chocen - j.hradec a zpet - svou starou a4avant na uhli..

..cesta tam ok, vyjel sem v 5.30, dal kafe a v 8 si koupil pekny italsky rafky na 924ku,,

.cesta zpet uz byla horsi,,, trochu sem se na tu jizdu musel soustredit-tak sem si tridil ridice..

1. lezci - proste vjedou na hlavni odkudkoli, jedou cca do 80, prednost jim nic nerika
2. proud - normalni typci - vsichni jedem tech 90-110,,,ale pocitam halda octaru by bez rodinky na zadnim zverila,,,kamionaci-aspon pokud maj tech 450hp
3. strelci - nekterej fakt umi, takze ok,,,, ale obcas to bejva traparna s bmw 530d zavodit....

shrnuti! ... proste dnes sem si to uzil - projel sem se bez helmy---legalne...

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

23.5.2015 v 18:35 | Nahoru | #63

P-M-T-K píše: Bezdůvodně pomalá jízda???? Pokud jede pomalu,tak k tomu jistě nějaký důvod má.
Staré (nové) slabé auto - ono to kolikrát fakt nejde na těch devadesát vytáhnout a udržet.Jako možná by to šlo,ale má cenu ten motor trápit?? Nehledě,že pak je také nutno to z té devadesátky zas včas a kdykoliv bezpečně dobrzdit..
Řidičské schopnosti - každý nemá buňky automobilového závodníka.Viz film Vesničko má středisková.
Zas druhá věc je,že ten dotyčný člověk dneska na té silnici překáží.


blbost dlouho jsem jezdil s corsou ktera mela 33kw coz je hodne malo ale tyhle auta jsou zprevodovany do pomala takze 90 km/h fakt nebyl problem az pak pres 100km/h uz trozku byl

1 reakcí na tento příspěvek Bezdůvodně pomalá jízda

23.5.2015 v 18:41 | Nahoru | #64
Mě nejvíc fascinuje, když jedu po dálnici 85km/h ( víc mě nepustí omezovač ) a začne se napojovat ženská nejlépe v Q5 nebo něčem podobném. Srovná se mnou rychlost a jede vedle mě, prostě na to nedokáže šlápnou. Když jí končí napojovací pruh tak začne brzdit a zařadí se za mě nebo zastaví.
Velké tmavé brýle za každého počasí jsou samozřejmostí

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

23.5.2015 v 19:06 | Nahoru | #65
oSANTAo>Tak to mně se párkrát stalo,že se přede mě chtělo připojit auto,tak bliknu ať tedy jede,ale ono né ,že by zrychlilo,ale prostě mi tam vjelo bez zrychlení s tím,že jelo pomaleji než já

Bezdůvodně pomalá jízda

23.5.2015 v 19:30 | Nahoru | #66
Ja teda parkovat taky neumim....

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

23.5.2015 v 19:31 | Nahoru | #67

seikos píše: Já jsem již před mnoha lety ukecal pokutu ve správním řízení, že jsem předjížděl auto (autem) přes dvojitou čáru. Ten idiot jel z kopce na 90-tce asi 50. Dole stáli cajti a čekovali dalekohledem.
Nakonec jsem to uhrál na argument, že jsem nepředjížděl, ale objížděl jsem překážku v provozu. Protože na 90-tce pohybující se vozidlo rychlostí 50 je regulerní překážkou v plynulosti silničního provozu.



A co ta překážka? Ta asi nedostala pokutu co?

Bezdůvodně pomalá jízda

23.5.2015 v 22:55 | Nahoru | #68
Provoz rok od roku houstne, a s tím ruku v ruce přibývá i řidičů, kterým přizpůsobení se dnešnímu provozu prostě dělá problémy. Papíry dostane každá pipka a auto si konečně koupí i dnešní důchodci co sice měli celý život řidičák, ale desítky let neřídili. Dále 80% všech dnešních řidičů jezdí jako ovce bez vlastního rozumu, dojedou pamalu jedoucí auto jedoucí jakoukoli rychlostí 60+ a zapojí se do vláčku a za ním další a ....další, a tyhle kolony zombíků jsou schopny za sebou jezdit bezdůvodně spousty kilometrů. Lidi jsou strašně ovlivnitelní okolníma řidičema a tak mě vždy pobaví, jak je lehce vyprovokuji, když takovou kolonu začnu zpracovávat já jako 10,12....auto a okamžitě v řádech sekund se najednou začnou přidávat další a najednou to jde i když před tím měly spousty příležitostí(km)k předjetí, ale nenapadlo je to(bohužel dnes a denně). Asi je nasere, že je předjede jedničková Fábie , potřebujou trochu popošťouchnout.
Situace na našich silnicích se během posledních let prostě mění a bude to jen horší. Doby kdy mě bavilo řídit auto už jsou dávno pryč. Na motorce jsem tohle nepociťoval, protože ta se vlezla "všude" a predjela behem chvilky "všechny" ,byl jsem pán silnic a nikdo mě nemohl omezit. Možná ale jen tak kecám, mám už dost upito

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 08:48 | Nahoru | #69
Jirka.46> Pokud Tě dokáže na silnici rozhodit takováto kravina tak na ní nemáš co dělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 09:34 | Nahoru | #70
PEPAFJR>Že Ty jsi jeden z těch šneků,které nic nerozhodí?

Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 09:59 | Nahoru | #71
pomalu jedoucí auta jsou ještě v pohodě...
když jedu autem tak mě víc serou cyklobuzny co jedou dvá vedle sebe, jednou jsem viděl jet i tři vedle sebe, na silnici první třídy....

na moto se zase nejvíc bojím nedání přednosti v jízdě, když jsem na hlavní... starý kokot nebo slepá slepice s reflexem lenochoda, ti to tam pošle, zabijetě a pak řekne že tě neviděla....

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 11:56 | Nahoru | #72

assassin píše: Ja myslim ze je pomala jizda bezpecnejsi, i kdyby to melo zachranit jedinej zivot - za me to je v poradku a mozna, ze by se silnicni pirati meli nad sebou zamyslet a zkusit jezdit pomaleji nez tech 90, ono uz zakon rika ze to je maximalni povolena rychlost, ne ze tak kazdej musi jet ...



No,ale taky,když přijíždím z vedlejší na hlavní,tak musím počítat,že tam může někdo jet 90.

Určitě znáš stopku na nájezdu na dálnici u Tuchoměřic ta je tam výborná tam zase musim počítat s tím,že ten komu tam vjíždím může jet 130.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 12:21 | Nahoru | #73

Jirka.46 píše: PEPAFJR>Že Ty jsi jeden z těch šneků,které nic nerozhodí?



Hlavně by mě zajímalo jak dokážeš poznat, že někdo jede bezdůvodně pomalu. a to,že sám přiznáš,že na takové troubíš a problikáváš je světlama. Zcela jistě o Tobě něco značí.

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 12:46 | Nahoru | #74
PEPAFJR>Ty se vyznáš v tom značení viz. přízpěvek 66 www.motorkari.cz/tema/

Jediné co to o mně značí je to,že jsem mu dával na vědomí,že mi tam vjel z vedlejší a vůbec ho nezajímá,že jsem musel zpomalit z 80 na 55 a tahnout se za ním.

Edit:písmenko

Naposledy editováno 25.05.2015 16:52:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 13:05 | Nahoru | #75
J.M.K.>









Mám SM 260 od mikropočítače ONDRA,funguje,čistá,byla ve škole.

Naposledy editováno 24.05.2015 13:06:21

1 reakcí na tento příspěvek Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 13:21 | Nahoru | #76
Tak jsem se pečlivě začetl do příspěvků a kladu si otázku. Jsem taky brzdou v provozu pro ostatní tím,že dodržuju předepsanou rychlost? Po městě jezdím 50-53,abych někoho nefrustroval jízdou pod 50 km/hod. Přesto mám pocit,že jsou na mě nalepeni a toto pokračuje i mimo město,kde je povolena 90 tka. Jedu většinou 95-100,ověřoval jsem to podle navigace,většina mě předjíždí. Kde je chyba? Je 90 stejná v Praze o stejném významu jako v Brně? Za mě ano,od ranného mládí chápu význam čísel dobře. Když jedu na moto a sám,po státní jedu 100-120,občas se okolo mě motorka mihne,ale aut předjíždí stále dost. Mám pocit,že jsme sice byli všichni obeznámeni s číselnou soustavou ,ale význam jaksi upadl. A tak kdo se lepí a má naspěch ať jede a jak bylo výše psáno,jede a stojí si za tím tak,že pojede tou zvýšenou rychlostí stále a nebudu ho v každém kopci dojíždět. Když jedu po silnici a jde to udržovat rychlost(podmínky,stav vozovky,atd)jedu konstantně,abych byl čitelný pro druhé řidiče.

Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 13:29 | Nahoru | #77
Mám zkušenost že zatroubenim si člověk vykoleduje v ČR tak leda vybrždění ale osvědčil se mi v takový situaci omezovač to funguje spolehlivě. Naposled jsem jednu pizdu omezovačem tak zbláznil že následně odbočila do jednosměrky kde lehce drkla do právě přijíždějícího auta policie. Takže vlastně dvě mouchy jednou ranou

Naposledy editováno 24.05.2015 13:30:11

Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 13:48 | Nahoru | #78
No a já jsem po letech lítání v autech solidně zpomalil. (Sedačka metr nad zemí, automat a kurva dobré audio, takže kochačka s kafem v ruce.) Komické je, že se mě pořád někdo snaží předjet (jezdím +- 90-100), aby mě následně brzdil (ono to jede furt stejně kopec nekopec) a úplně nejkomičtější je to, že když se mi na zadek lepí nějaký nerváček a bliká dálkovými, tak je skoro nevidím, protože mi bliká do zadního nárazníku, anžto mám podle TP "automobil nákladní skříňový"

Asi začnu na pumpách rozdávat bonbóny. Na nervy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 13:52 | Nahoru | #79
Fazer-FZS> No podle mě je chyba v tom že jedeš i mimo město moc pomalu proto tě ostatní předjíždí víc bych v tom nehledal.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 13:58 | Nahoru | #80
Fazer-FZS> Tak SM260 samozřejmě jde také použít pro záznam dat, akorát je pochopitelně škoda její kvality. Takže u SP210 je vynechána deska řízení motoru setrváku (pro záznam a reprodukci digitálních dat není potřeba konstantní rychlost pásku), původní deska zesilovačů taktéž pochopitelně zbytečná, takže je osazena deska audioobvodů z K10 - proto je v ní ten kulatý výřez, u K10 tam zasahuje reprák). Upravený panel, místo VU-metrů osazen reprák pro kontrolní příposlech. Akorát, co sódruzi dobastlili, jest, že deska eliminátoru (zdroje, stabilizátory, mazací oscilátor a výkonové spínače) je neupravená, takže drátky kšandy, vedoucí na pětikolík dálkového TTL ovládání, jsou na prasáka zespodu naletovány na tišťák. To radši nerozebírat, už by to pak člověk nemusel poskládat. Takže mechaniku ven, přední panel rozebrat, trafo ven a zbytek holt do vany, jarová voda, vyfoukat, opláchnnout špiritusem (jinak se furt dělal bílý šlem), vyfoukat... no snad to nezačne smrdět zas. Největší peklo je teď mechanika, tu budu muset otrocky pucovat štětcem, benzin, špiritus, možná pomůže ostříknout étersprejem, nebo propanem do zapalovačů (jak radil kolega)... no už fakt nebudu opravovat nic po kuřácích, na to nemám nervy. Šla by sice také z půlky rozebraná vykoupat, ALE - zatímco hlavní motor jde snadno odmontovat, tak převíjecí motor drží na 4 šroubech a aby ses k nim dostal, z předku mechaniky všéééécko musíš oddělat!

Mimochodem, naštěstí někdo z návrhářů očividně měl nápad udělat přístroje "sjednocené" pro sestavu, takže z SM260, 820A a MC600Q jde sestavit solidní a pěkná "věž. Kolega ji má rovnou se dvěma SM260:



Akorát je vidět, jak se sódruzi nebyli štonc shodnout na jednotném značení, popisech a i fontu popisků. A MC600Q je opravdu sofistikovaný a povedený gramec, de facto plně automatický, ale je šílená pakárna jej opravovat - je třeba zkoušet za provozu, s nasazeným talířem, takže při měření a hledání závad je třeba přístup zespodu - takže si člověk musí (třeba položením mezi dva stoly) udělat improvizovanou "montážní jámu".

E: Zpočátku mě také zarazilo, že všechny funkce jdou spustit i s otevřenými dvířky, i záznam jde spustit kdykoli... pomalu jsem už přemýšlel, zda není i toto blokování osekáno a spoléhá se na zkušenost uživatelů (že tedy MGF nemusí být blbuvzdorný)... ale po rozebrání bylo jasno - bodejť by mohly ta perkové kontakty blokování fungovat, když plechy šáska mechaniky jsou pokryté žlutým šlemem, což rozhodně převádět nebude.

Naposledy editováno 24.05.2015 14:02:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 14:09 | Nahoru | #81
J.M.K.> Pěkná sestava, retro jako z praku.
Já sám budu mít dilema, jestli si pořídit coby domácí audio nějakou krásnou starou sestavu, nebo něco novějšího... Srdce mě táhne do osmdesátých let a hýbajících se rafiček.

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 14:23 | Nahoru | #82
J.M.K.> Moc pěkná sestava!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 14:26 | Nahoru | #83
J.M.K.> dělal jsem televize,opravoval jsem je několik let po škole a velice dobře si pamatuju ten smrad televize z hospody a tam kde si vařilo to teprve stálo za to!!! Pamětliv jedné telky z pizzerky co byla mastná a zalepaná nikotinem,to bylo fakt na vysokotlaký čistič se saponátem. Znám to dobře. Samo,že tam kleko VN trafo a po tom bordelu se to rozprsklo tak,že nebylo co křísit.

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 14:29 | Nahoru | #84
BladeRider> víš,někdy mám chuť se taky podívat okolo sebe a jet normálně,aby se ta hlava dala otočit. V tom momentu se nedá nějak valit. Taky za to zatáhnu,ale to už se dívam jen před sebe a do zrcátek.

(reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 14:34 | Nahoru | #85
PetrXX> Každopádně bych koukal po podobných "starých" typech. Je to ještě celkem fortelné a lehko opravitelné (na rozdíl od dnešních sráčů se zákaznickými šváby). U SM260 a 261 (má oproti 260 LED bargrafové indikátory a logika řízení mechaniky je doplněna o funkci "repeat" - po přehrání pásku převine na začátek a hraje znovu, mechanika ale bohužel není reverzní) se někdy stává, že nedrží funkce "play", většinou bývá křáplá 74188 (paměť PROM), ale naštěstí Buček je stále má a je štonc je naprogramovat), jiank to mívá celkem 3 typické závady, z hlavy si teď bohužel na ně nevzpomenu.
Jinak máme doma CMS 160 a i když vypadá zajímavě a ve své době stála 10000,-, tak je to prachsprostý plasťák a šásko je také "obyč", bez vyvážení, natož antiskatingu, takže je to soustruh na desky. Přitom u něčeho takového bych čekal kvalitní šásko. Co se týče CD, tak to umělo číst jen origo lisovaná, teď po 18 letech už to nechce číst vůbec, ale to bude snad jen zaprášená čočka.
Takže za mě - jednoznačně shánět starší komponenty a z nich si věž sestavit. Nové nebrat, bývají to předražené aušusy a už vůbec se vyhnout té "retro" řadě od Hyundaie - je to neskutečný paskvil a kýč, skříně sice pěkné, ale pajšl je moderní laciný šrot a dokonce ty "retrogramce", i když tak nevypadají, mají stejné šmelcoidní plastové šáško, jako šunty za pár stovek z tržnic. Takže nejen, že to na hovno hraje (má to repráčky jak z přenosného magneťáčku), ale ještě to bude kurvit desky.
Kdybys chtěl i CD, tak snad by šla uvedená sestava doplnit MC900, ale z hlavy netuším, zda má stejný plošný rozměr. Ale opět tam bude nevýhoda, že nebude číst pálená CD, i když kolegové tvrdili, že některé kusy "schroupu" i CD-R. Pro úplnost - MC900 není origo Tesla konstrukce, je to kopie Phillipsu (stejně, jako VCR "Avex", notoricky známý tuhnutím vazelíny v mechanice), dokonce vyráběná přímo u Phillipsu, jen dle smlouvy s "českým" popisem.

Ještě také doporučuju vyhnout se typu 1039A (Dominant), má nepovedené korekce, vnášející velký šum, takže to syčí jako kýbl zmijí. Čili při požadavku na kvalitní reprodukci nepoužitelné.

Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 15:03 | Nahoru | #86
Pěkné sestavy Ale nehodilo by se to spíše sem? www.motorkari.cz/tema/

Nikoho nevyháním,jen,že by to bylo přehlednější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

24.5.2015 v 15:55 | Nahoru | #87
Fazer-FZS> K TV jsem přičichl jen okrajově, neměl jsem prostředky na adekvátní vybavení dílny. Ale je mně jasné, co udělá kombinace VN + povrch zasraný mastným prachem. Mám ještě někde na půdě Arioso, co bylo léta u nás v kuchyni (kde se naštěstí nekouřilo), tak vím, jak vypadají vršky a doufám, že ten samý boršus nebude i uvnitř, až se dokopu k renovaci. Jinak bývají průsery u starých typů hlavně v tom, že kor v Práglu, kde v některých čtvrtích byly 120V rozvody ještě v 90. letech, zůstalo na půdách mnoho přístrojů s voliči nastavenými na 120V, nebo 150V... a když to pak nějaký diletant vyhrabe a po 30 letech bez provozu, plné prachu a s rozformovanými elyty, to prdne na 240V (jak to dnes bývá - pěkně vychcané buselkurvítko), to jsou potom světelné, zvukové a kouřové efekty.

A když už jsme takto "odbočili" a nakousli starou elektroniku, nedá mně to se nepochlubit prezentačkou z nedávné opravy-repase HT-37/D, včetně ukázky dispozic nástroje a předvedení konstrukce:



Všechny zvuky jsou origo, generované čistě nástrojem, jen u pár skladeb (uvedeno v titulcích), jsem v CoolEditu přidal trochu reverbu, hned to sakramentsky změní dojem z nahrávky. A konkrétně tento kus patří otci (91let) jednoho zde registrovaného motocyklisty. Musel jsem měnit vodivé gumky pod klávesami a také se stávalo, že nástroj snížil hlasitost, nepravidelně šuměl a akordy hrály hrčivě, přebuzeně. Dělal to síťový vypínač, chování odpovídá sníženému napájecímu napětí (akordy nesníží hlasitost, poněvadž nemají v cestě manipulátor, ale koncák přebudí (limitace) ancvaj). Trochu mě překvapilo, že na to trpí i HT-49, i když má coby síťák klasickou kolébku, místo isostatu. Zřejmě ty teslácké vypínače po čase dost trpí na oxidaci kontaktů. Také se u těchto nástrojů někdy s oblibou rozpadají ty pertinaxové trimry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

25.5.2015 v 08:10 | Nahoru | #88
J.M.K.> tak pro mě je naprostý orgasmus kompletní rack, viz třeba Pioneer, k tomu adekvátní repro a mimo proudu v zásuvce a kafe nepotřebuji nic dalšího k životu. Tuhle věc beru do jisté míry jako "doživotní audio", které bych už nikdy neposlal do světa a i proto bych zvažoval vyšší investici. Každopádně, tohle je IMHO běh na dlouhou trať, protože chci sestavu, která dokáže hrát i v komorní hlasitosti v kvalitě blízké hi-end (jazz, rock, blues, klasická hudba, tedy opravdu plný frekvenční rozsah).

Takže jistit, která třicet let stará sestava by na to byla vhodná a s jakými reproduktory a pak ji sehnat kompletně vyčištěnou a funkční, to bude ještě "utrpení mladého Werthera"
Jo, a musí to mít i AUX, protože mám kvanta muziky ve FLAC a nechci zotročit pálením CD a podobnými kravinami.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdůvodně pomalá jízda

25.5.2015 v 08:54 | Nahoru | #89

Jirka.46 píše: Zx-10RCarlos> No tak podle mě je právě nejúspornější jezdit svižně a plynule,zkus jezdit pořád na trojku kvůli těm co jedou 55.Já jsem tam právě chtěl dát pětku a udržovat 90.



Ale zkus se rozjet ve Thalii s 43kw motorem pomalu, plynule, aby ti to dle okamžité spotřeby žralo co nejméně V praxi jen lechtáš plyn, vystresovaný sleduješ ten display s okamžitou spotřebou, jak každý milimetr chodu plynu zvedá tu spotřebu do astronomické výše skoro dvoumístné cifry To se potom rozjíždíš déle a zrychlení z 0 na 100 ti zabere několik minut.

1 reakcí na tento příspěvek Bezdůvodně pomalá jízda

25.5.2015 v 11:21 | Nahoru | #90
něco z teorie:
Dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.

Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
(2) Řidič nesmí
a) snížit náhle rychlost jízdy nebo náhle zastavit, pokud to nevyžaduje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,
b) omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.

...a něco z praxe:
http://www.znaleckyp...becne&Itemid=307
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist