1 reakcí na tento příspěvek ER-5 otvor v hlavě
Naposledy editováno 21.05.2015 23:55:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 otvor v hlavě
StrejdaMortymer píše: Je to přepad od chladícího okruhu. Když máš moc vody v celym okruhu tak ji mašina timhle vyflusava ven (stačí hledat na foru). Jestli se ti z toho kouří tak jedeš buď bez vody, nebo máš celej okruh zavzdušněnej.
no tak to je zrovna pekna blbost :D
pokud mas prelito tak to jde prepadem u tlakoveho vicka, ktere je soucasti tela termostatu. respektive je nad tim. je to v tech mistech ,ale na ten prepad, ktery se definitivne zbavuje prebytecne vody je napojena hadicka ,ktera je vyvedena pod motor.
Pokud se ti od tam kouri tak je problem bud v uniku oleje pres tesneni ventiloveho vika, nebo ti nekde z telesa termostatu , ci hadice skapava netesnosti voda. Nevybavuju si ted jestli je teleso termostatu plastove, myslim si ,ze ano. Muze bvejt napraskle.
Pripadne pak veddle svicek je vstup pro chladici vodu a je to utesnene gumovejma O krouzkama. Ty uz za ty roky moc gumove nebudou, mohly prestat tesnit a voda ti unika odtud, nasledne protoze se jedna o malej unik se odparuje a kouri ti to tim otvorem. Na olej bych toi netipoval. Ten se vetsinou neodparuje, ale proste vytejka ven. Takope teplo tam neni aby se olej palil a kouril Ten kouri pri vyssich teplotach. Takze sazim na unik chladici kapaliny.
Hodne stesti s hledanim. Obzvlast jestli budes menit tesneni ventiloveho vika..to je neskutecna omrd prace..ten co tuhle masinu projektoval na servis moc nemyslel. A asi hulil maggi v kostce... zatim :)
2 reakcí na tento příspěvek ER-5 otvor v hlavě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 otvor v hlavě
http://www.motorkari.cz/tema/?t=113453
Obecně těma otvorama lita všechen bordel ven, ale primarni u ER5 je, že když jsou vymačkany O kroužky (běžna němoc těhle motorek), tak první cesta kterou to mašina vyflusava ven je tudy. Stejnej je připad když si mašina natahne z expansky chladici kapalinu a lidi ji v domění, že už ji nemaj tak ji celou dolejou. Okruh ji pak nemá kam vrátit tak ji u hadiček kolem válců skrz O kroužky vyfluše ven a netěsní.
Naposledy editováno 22.05.2015 11:10:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 otvor v hlavě
Dolph-cz píše: ......ten co napíše největší hovadinu,dostane ještě poděkování za skvělou odpověď
Tys na ty motorce něco najezdil? Řešil si někdy servis a její nemoci? A tim myslim třeba 10 tisic. A ne 10km u kamaráda.
StrejdaMortymer píše: Tys na ty motorce něco najezdil? Řešil si někdy servis a její nemoci? A tim myslim třeba 10 tisic. A ne 10km u kamaráda.
...ty jsi ale opravdu napsal blbost...ten kanál je tam primárně proto, aby se nedržela voda kolem svíce...to že tam z nějakého důvodu nateče voda z chladícího okruhu je věc jiná, ale ten kanál prostě není přepad chladícího okruhu...
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 otvor v hlavě
Pro český Pepíčky: Jedná se o dva odváděcí kanálky pro veškerej bordel co se dostane mezi svíce a kudy vede i chladící okruh, kterej tam trpí na O kroužky. Stačí Pepíčci?
StrejdaMortymer píše: Dobře, tak se omlouvám, použil jsem blby vyraz pro přepad.
Pro český Pepíčky: Jedná se o dva odváděcí kanálky pro veškerej bordel co se dostane mezi svíce a kudy vede i chladící okruh, kterej tam trpí na O kroužky. Stačí Pepíčci?
Měl jsi to ukončit tím slovem svíce,páč zbytek odpovědi je sranec,včetně pepíčkú
StrejdaMortymer píše: Tys na ty motorce něco najezdil? Řešil si někdy servis a její nemoci? A tim myslim třeba 10 tisic. A ne 10km u kamaráda.
nejezdil.ale o tom že má shora trubky na vodu vim........
ale byla by to asi první motorka,co má přepad z chladícího okruhu vyřešený dírou z boku hlavy-tak jak jsi to popsal ty.
hned v prvním příspěvku jsem napsal,že to bude asi odtok vody od svíčky a je to tak.kdyby tam ta dírka nebyla,tak by tam byl bazén.
a je už druhá věc,jestli tam ta voda nateče v dešti,nebo kolem netěsnícího okroužku.
Zkratka roky plynou a nikdo je nevymenil. Cena tech krouzku je 3kc na partsdepot :D :D a jinak za pados v kazdem shopu s tesnenima. V Brne teba na Pastrnkove ulici.
StrejdaMortymer píše: cuir> Tak určitě...
http://www.motorkari.cz/tema/?t=113453
Obecně těma otvorama lita všechen bordel ven, ale primarni u ER5 je, že když jsou vymačkany O kroužky (běžna němoc těhle motorek), tak první cesta kterou to mašina vyflusava ven je tudy. Stejnej je připad když si mašina natahne z expansky chladici kapalinu a lidi ji v domění, že už ji nemaj tak ji celou dolejou. Okruh ji pak nemá kam vrátit tak ji u hadiček kolem válců skrz O kroužky vyfluše ven a netěsní .
v zasade mas pravdu ,ale cele je to podminene spatnym stavem tesnicich O krouzku. Protoze pokud preleju vodni okruh tak se nemuze stat ze mi to nekudy foukne. Na to je tam pretlakove vicko. Takze pokud mam vse v poradku vcetne tech krouzku a mam moc vody jak v okruhu tak i v expanzni nadobce, tak se nestane nic jineho nez, ze se voda z okruhu vrati do plne expanzni nadobky a protoze ta je plna a ma svuj prepad tak to prepadem na expanzce vytece ven. Bud je ten prepad vyveden hadickou nebo je tam na hulvata dirka k hornimu okraji nadobky.
To ze to tece tema O krouzkama neni normalni stav, neni to zadna minena funkce od vyrobce.
Mozna si to takto myslel, jen si to opet spatne napsal, nevim, je mi to jendo, spis jen uvadim informace na spravnou miru aby autor tohoto vlakna nebyl zmaten zakladnima nepresnostma. Tak doufam ,ze mi nenadas do pepicku :D
a jeste EDIt: at je to komplet...obrazek :)
horni vyvod u toho gumoveho vicka je prepad, ten vede hadickou na zem.
dolni je napojenej u tlakoveho vicka do systemu.
Naposledy editováno 24.05.2015 05:23:59
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 otvor v hlavě
Naposledy editováno 24.05.2015 17:20:28