globalmoto_duben_nolan





Téma: Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
 
18.5.2015 v 21:15
Ahoj mám takový problém. Dělám si řidičák A2 podle zákona tedy do 35 kW nebo 0,2 kW/kg. Líbila by se mi motorka Kawasaki ER 5, je nízká a já protože jsem prcek tak ideální, dosáhnu perfektně na zem.
Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15

2 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:11 | Nahoru | #1
er5 i gs500 jsou rovnocené stroje, GS o něco blbuvzdornější a pocitově menší a lehčí. GSa mají snad nejvíc 34Kw, ER zas jede o něco lépe.

Tudíž varianty pro tebe:
1) dodělat plný Ačko - u nás v DC za 2000
2)počkat si na škrcenou ER5
3) Koupit GS500

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:14 | Nahoru | #2
Ceres> Řidičák A2 už dělám, je to pro mě noční můra, protože motorka je prostě těžká a rozhodně z ní nedosáhnu na zem tak jako z ER 5 to ani náhodou. Tady mám sotva špičky a v klidu jsem jen když si za mě sedne instruktor. I tak absolutně netuším jak to dostanu na hlavní stojánek! Při zkouškách.
A rozhodně pro mě nepřipadá v úvahu dělat neomezený řidičák.

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:14 | Nahoru | #3
Ceres> na to zase bacha, je pár GS, co má víc. Oni z prvu dělali rozdílné výkony pro různé trhy. Já měl třeba dovoz z USA, a pro ty to dělali s 38kw. Nebo jsou některé, co mají napsáno 35,1kw a to s A2 taky nejde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist