globalmoto_duben_nolan





Téma: Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
 
18.5.2015 v 21:15
Ahoj mám takový problém. Dělám si řidičák A2 podle zákona tedy do 35 kW nebo 0,2 kW/kg. Líbila by se mi motorka Kawasaki ER 5, je nízká a já protože jsem prcek tak ideální, dosáhnu perfektně na zem.
Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:14 | Nahoru | #1
Ceres> Řidičák A2 už dělám, je to pro mě noční můra, protože motorka je prostě těžká a rozhodně z ní nedosáhnu na zem tak jako z ER 5 to ani náhodou. Tady mám sotva špičky a v klidu jsem jen když si za mě sedne instruktor. I tak absolutně netuším jak to dostanu na hlavní stojánek! Při zkouškách.
A rozhodně pro mě nepřipadá v úvahu dělat neomezený řidičák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.5.2015 v 09:21 | Nahoru | #2
Adush09> hlavní stojan tak složitý není. Chytneš levou rukou řidítko a pravou to chytneš za podsedlový rám. Na tom B6 od přítele tam možná už je na to i madlo v tom podsedláku. Bandit 650 ho tam má určitě.
Potom pravou nohu na hlavní stojan. A následně šlápnout plnou vahou na tu páku na stojanu a zároveň táhnout za ten podsedlák nahoru a ono to tam skočí samo

(reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5

19.8.2015 v 11:11 | Nahoru | #3
Adush09> já jsem dělala autoškolu na sk. A2 na Kawasaki er5 :-o sice jsem udělala řidičák napotřetí, ale komisař byl tak trochu blbec, ale nechci strašit :) moto na stojan jsem dávat nemusela jen na ten boční a hotovo hlavně se nestresovat, že máš za sebou komisaře
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist