globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poradi mi někdo?
6.5.2015 v 19:07
Dobrý den poradí někdo? Mám Kaeasaki zephýr 550
jde předělat karburátory ze čtyř na jeden?

poradi mi někdo?

6.5.2015 v 19:13 | Nahoru | #1

poradi mi někdo?

6.5.2015 v 19:13 | Nahoru | #2
Proc bys to delal?

poradi mi někdo?

6.5.2015 v 19:22 | Nahoru | #3
Dva se rozbily ...tak to udělá na jeden a jeden mu zustane náhradní

poradi mi někdo?

6.5.2015 v 19:52 | Nahoru | #4
Jen ať to nějak naprasí .... zajímal by mě pak ten chod motoru ala Jawa 350.

poradi mi někdo?

6.5.2015 v 20:56 | Nahoru | #5
jikov 32 edsr a saci potrubi z embecka.....no ty kraaaavo to pojede

poradi mi někdo?

6.5.2015 v 21:56 | Nahoru | #6
Jestli se ti zdá, že to moc žere, nebo co, tak si kup babetu, ta ti na jednu nádrž bude jezdit měsíc

poradi mi někdo?

6.5.2015 v 22:35 | Nahoru | #7
no nevím, už na jawách dávali borci dva místo jedno, ale opačně ? vážně, co tě k tomu vede, klidně do zprávy

poradi mi někdo?

7.5.2015 v 06:50 | Nahoru | #8
jako otevřeně, všechno jde, tohle by taky po dllouhém laborování asi mohlo nějak fungovat, u některých věcí je ale třeba si říct : proč bys to doprdele dělal ?

poradi mi někdo?

7.5.2015 v 07:29 | Nahoru | #9
hele ja to dokonce tak mám na GPZ 550 (stejnej motor) jen jsem mezi karbec a motor dat jeste turbo

1 reakcí na tento příspěvek poradi mi někdo?

9.5.2015 v 15:32 | Nahoru | #10
Myslím, že tomu nic nebrání, pokud ti jde jen o to, aby to jelo, drželo volnoběh a bylo spolehlivé. Sám jsem měl v bugině na trabantovi karb z MBčka jednokomor s předělanou plovákovkou a kolenem, aby to šlo bez čerpadla a nemohl jsem si to vynachválit. Motor projevem úplně někde jinde, ale třeba vliv na spotřebu nebo životnost nedokážu posoudit. Každopádně to jde, jen to chce vybrat karbec s odpovídajícím objemem motoru, aby to stíhalo dodávat vzduch i palivo. Raději větší, restriktor a menší tryska se dá dát vždycky. Uniká mi sice smysl, ale jít by to mělo. I když zase chápu, že 20 let starý karburátory, který už nejdou pořádně seřídit a jejich repase vyjde na půlku zephyra dokážou znepříjemnit život.

(reakce na) poradi mi někdo?

9.5.2015 v 22:25 | Nahoru | #11
atheris> nejhorsi na tom je ze zrepasovat nejdou, jak jsou vybehany tak jedine zahodit

poradi mi někdo?

12.5.2015 v 12:53 | Nahoru | #12
A co vybrat jiné karburátory s podobného čtyřválce? Vždyť Japonci, na rozdíl od nás, mají karburátory spojené s válci gumovou spojkou a né přírubou z hliníku! Proto by tam šli použít karburátory z nějaké šestistovky s podobným výkonem!, např. XJ od Yamahy. Bylo jich hodně a dají se sehnat lehce. Dokonce se dělala XJ 550!

poradi mi někdo?

25.5.2015 v 20:24 | Nahoru | #13
Pokud vyrobíš dobrou propojku tak je úplně jedno jestli je tam jeden nebo dva, ten karbec potom jede nepřetržitě bez přestávek, spotřeba setjná jako u dvou, můžeš klidně použít nový karburátor z Jawy 350, sám jsem měl předělanou kawu 600 na dva karbce z Jawy a jelo to pořád stejně, důvod předělání byl stejný, karbce po smrti a opravná sada na jeden karbec 2000Kč.
Pokud bys potřeboval pomoct dej vědět.
Zdarec
http://brutalchopper.wbs.cz/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Kawasaki Zephyr 550 - přední vidlice Kawasaki Zephyr 550 ACO 3 25.11.2023 v 15:55 Kohlstein
Zephyr 550 Sháním futra do vidlice Kawasaki Zephyr 550 F.i.s.h.men 7 25.11.2023 v 08:30 ACO
Technické data kawasaki 550 zephyr Kawasaki Zephyr 550 Jardatriumph 3 4.6.2023 v 22:00 kokoška.
držáky na brašny Kawasaki Zephyr 550 zafira 2 8.3.2022 v 15:30 zafira


TOPlist