1 reakcí na tento příspěvek ktm exc 300 nebo yamaha wr 450f
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ktm exc 300 nebo yamaha wr 450f
dewwil píše: EXC musíš točit a pak je to bestie, chybí jí spodek a pak je tam toho moc a vyžaduje zkušenosti víc než 4T, ale když ji chceš tak není co řešit, kolega ji má a je to peklo...
Tu třístovku točit nemusíš (enduro jízdou rozhodně ne), a peklo je vytočená 450.. vždy je to otázka především toho, co od motorky chceš a jaký styl budeš jezdit.
Ono je vůbec těžké srovnávat 450 kladivo a 2T na steroidech (300). Já osobně bych nebral ani jednu a šel do lehké a mrštné EXC 250, která je hlavně podvozkem úplně jiná story než WR (ale já chápu enduro jako celoodpružené horské kolo s motorem, což ona EXC naplňuje).
2T je náročnější na spojkování, 450 pobere téměř cokoli plynem, ale ta vyšší váha je znát.
dewwil> asi opravdu záleží od stylu jízdy, já jsem kopyto ale mám rád technické ježdění a tam mě totálně dostala kombinace nezáludnosti a lehkosti 250 2T, stačí poslouchat motor a hlídat si prokluz kola spojkou a je to úplně jiná story, než 450 kladivo.. a taky víc vydržím, z WR jsem byl vždycky rozbitej jak cigánská hračka, s 2T se vracím s hubou od ucha k uchu
O servise asi nemá cenu mluvit, 4T - vačky, rozvody, vůle, těžká palice která posunuje těžiště hodně nahoru atd.. 2T - píst, nikasil, svíčka a v převodovce velká štamprle oleje :)
To co může být problém je, že se dvoutakt hodně rychle vytáčí plus tam kde čtyřtakt má plochý nárůst výkonu u dvoutaktu otevře přívěra a letí to pryč plus nízká váha motorky.
V důsledku pokud na dvoutaktu člověk neumí tak jezdí o level níž.
Zase na druhou stranu pokud se chce člověk něco naučit tak neni nic lepšího, dvoutakt Ti prostě nic neodpustí at s ním budeš jezdit kdekoli.
za mě určitě dvoutakt , ale já bych spíš šel tak do 200exc a piloval bych techniku než se nechal trestat tříkilem,
ale to je jenom můj názor nebo spíš tak to mam já a každej to může mít úplně jinak:)
1 reakcí na tento příspěvek ktm exc 300 nebo yamaha wr 450f
Moc se tomu nelibi nejaka ustalena rychlost, proste on/off zrychlujes nebo brudis :)
K výběru ti neporadím každá má svoje plus a mínus musíš si zvolit co ti víc sedí. Taky není špatný volit podle toho co jezdíte v partě. Předpokládám, že na ostrým endurku nebudeš jezdit sám. A neviděl bych problém si od kamarádů půjčit 4T a 2T a zjistit co ti víc sedí.
Naposledy editováno 30.04.2015 18:02:51
1 reakcí na tento příspěvek ktm exc 300 nebo yamaha wr 450f
dendo píše: Samozrejme ze yamaha wr450f ten 4t je celkovo lepsi ako 2t ten sa musi tocit a dost inak poriadne ani nejde 4t krajsi zvuk lepsi spodok ma to o dost vacsiu silu ako 2tny motor ako toto je len moj nazor
Podvozkově že je 450 WR lepší než 2T EXC? No to jsou velmi silná slova.
1 reakcí na tento příspěvek ktm exc 300 nebo yamaha wr 450f
v minulosti jsem jezdil kde co,450 bylo minimum-jinak se mi zdálo,že to nejede,teď mám exc 350 a i to jede až až.....,člověk časem dostane rozum.
450 je zbytečně velké kladivo,člověka to utahá a výsledek žádný.
ono stejně je to všechno v rukách-kdo umí zajede i na vratech od stodoly a kdo tam má nasrané,tak mu nepomůžou ani závodní ohlinsy..
to dewwil:já jezdím celkem pravidelně a taky vydržím jet ostře tak 10-20min. (spíše těch 10),takže vůbec nezoufej
1 reakcí na tento příspěvek ktm exc 300 nebo yamaha wr 450f
a přemýšlím ,že presedlám hlavně pro možnost papiru co má exc ,,jinak bych si ji stejně nechal :D ,,gas a ostatní 300 to je asi to samí ?
kakasek píše: nezkoušel někdo třeba 300stovku po 500cc 2t jaké to vlastně je ? hlavně na hard enduro ,,tlumiče brzdy jsou určitě lepší u ktm ,ale zajímal by mě hlavně motor ,jak vlastně vůbec jede a údržba bude asi taky častěji ,,tu ji bohužel nikdo nemá a prodávat hned crko abych si přitáhl něco co mi nebude sedět se mi taky nechce ,,taky mi už nebaví bejt furt polámanej
a přemýšlím ,že presedlám hlavně pro možnost papiru co má exc ,,jinak bych si ji stejně nechal :D ,,gas a ostatní 300 to je asi to samí ?
neni to skoda prodavat CR? jeste navic kdyz ji mas takovou peknou, to zu bude navzdy legenda. prikoupil bych k tomu neco moderniho ala exc200-250....
ja bohuzel ty dve motorky neporovnam, protoze jsem nikdy nejel na 500, ale jak vsichni strasi jaky je to nezvladatelny peklo, tak ta 300 zas tak moc nejede, kdyz se nekde otevre prostor - polnacka, upravena lesni cesta - tak to roztocim do plnejch i ja a mivam pocit ze by to mohlo jet vic.... v hard terenu bude nejvetsi rozdil hmotnost/podvozek = ovladatelnost.
co jsem procital testy atd tak nejvic user friendly trikilo ma momentalne asi beta..... u ktm/Husky je takovej nedomyslenej ten ele starter.....
jinak ja mam motorku kousek od Pribrami - to neni tak daleko, tak si muzes testnout trikilo u me...
Naposledy editováno 06.07.2015 15:18:39
1 reakcí na tento příspěvek ktm exc 300 nebo yamaha wr 450f
,.,. ta 300 bude v tomhle o dost lepší hlavně spojka ,,ta je u cr skoro nepoužitelná a 300 exc oproti 250 má tuším i větší setrvačník ? by mohla jet pěkně plynule i když se bude zdát ,že nemá sílu ,. spíš mam strach kolik motohodin vydrží píst a tak navíc starter a takový kraviny co chce taky údržbu ,.tady nepoznám píst ani po roce :D
kakasek píše: jezdit obě by bylo super ,ale sotva uživím crko sehnat ji s papiry skoro nejde a ono i na nějaký delší cesty to stejně s tou převodovkou a motorem neni a jezdit palbu na tom to je taky tak ,,padat se padá na všem ,ale tady je to spíš jen o nezvadnutí toho motoru ,nebo jen špatným přidaní na kořenu a letíš po zádech
,.,. ta 300 bude v tomhle o dost lepší hlavně spojka ,,ta je u cr skoro nepoužitelná a 300 exc oproti 250 má tuším i větší setrvačník ? by mohla jet pěkně plynule i když se bude zdát ,že nemá sílu ,. spíš mam strach kolik motohodin vydrží píst a tak navíc starter a takový kraviny co chce taky údržbu ,.tady nepoznám píst ani po roce :D
ja predtim offroad jezdil minimalne a navic nejsem zadnej zvlastni talent a presto se svezu, jo neopatrny pridani se pozna na okamzite akceleraci a kolo to taky prizvedne, ale nic nekontrolovatelnyho, hydraulicka spojka jde krasne zlehoucka... da se jet i na volnobeh, jen je znat jak se to tomu motoru nelibi, ale na nizsi kvalty te vytahne kdykoliv i z nizkejch otacek. no chce to vyzkouset. neda se na tom jet klidna - aspon mam pocit ze se to motoru nelibi, cim vic to hrotis tim lepsi :) ja jsem k moto dostal pruziny do privery, trysky atd, tak jsem to chtel trosku zadusit, ale nakonec jak si zvykam tak se do toho asi nebudu vrtat, da se na to zvyknout...
ja na 250 nejel, prej ma vrsek stejnej jako 300, jen ma vic 2t charakter, musis umet radit spojkovat... takze spis pro cloveka co uz neco umi...je udajne i obratnejsi, zas na hobika je prijemnej spodek 300...i s tim ze se do otacek v terenu nepodiva :) me to fakt strasne bavi....
pist se meni po 40h, ja myslim ze hobik to muze i natahnout, na 80h podle manualu ojnice + loziska, opet bych to v hobby nasazeni protahl. starter je na te KTM nic moc, ja to koupil s nefunkcnim, vymenil jsem to skoro komplet a studenej motor to nenatoci, rozhicovanej v lese uz to da i s kvaltem pres spojku... daval jsem prevody starteru z 2015 jsou vic do pomala a starter pak toci snaze... kdyztak koukni ke me do profilu, daval jsem do deniku motorky jak jsem se se starterem trapil....
chtel jsem si 2t zkusit a ma to svoje kouzlo... ted dva vikendy zpatky jsem byl s brachou ve vojenskym prostoru - on na stare te410 ..menili jsme si moto a vyjel jsem na stare husce to same, da se s ni jezdit kochacka, 2t te nuti furt jet co to da... ale svezeni je samo lepsi na 2013 :)
Rozmysli si co budes jezdit.. Jestli prevazne pole, louky, poonacky a tak, tak mas lepsi 4t, protoze na 2t by to bylo po delsi dobe nepohodlny.. Ale paklize rad blbnes v lese nebo nekde na prekazkach, tak rozhodne 2t.. Je to jako "kolo", ta vaha tam je opravdu znat.. Dalsi vec jsou finance na udrzbu.. U 4t je toho podstatne vic (ventile, rozvody,...) a kdyz ti v tom bouchne tak mas treba 40 hned..Jinak si urcite obe vyzkousej a uvidis
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 | Norous123 | 4 | 10.1.2024 v 17:12 Metric |