globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250/559 stále nevyřešeno
9.4.2015 v 20:45
Zdravím, novým tématem bych chtěl opět narazit na můj stále nevyřešený problém u mé Jawy 250/559 panelka. Motorku nastartuju mám sytič + plyn motorka chytne a blafe pouze na volnoběh možná mín než volnoběh páč po chvíli sama chcípne. Když přidávám plyn dám na plno furt nic, dříve sem na ní aspon vyjel a roztáhl jedničku teďkon nejde ani na volnoběh. Dnes komplet vyčištěn karburátor, trysky, přívod benzinu, profouknuto víčko, benzin teče proudem. Tento problém mám od té doby co sem si z moto pujčil indučku a kondík na zkoušku do jiné moto a vyměnil jsem pístní kroužky. Ještě sem brusnym papírem obrušoval dosedací plochy kladívka, vyměnoval svíčku. Už mě toho moc nenapadá . Nemůže mít vliv seřízení směsi na nové kroužky ? Na to nastartování co chytne dost hulí přidal sme drobek více oleje kvůli novým kroužkům .

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

9.4.2015 v 21:59 | Nahoru | #1
Vyzkoušej jinej kondík a mrkni na izolaci kondík - pevné kladívko
PS:proboha už se v tom nevrtej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

9.4.2015 v 22:11 | Nahoru | #2
Člověk se vtom nevydrží nehabrat

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

9.4.2015 v 22:32 | Nahoru | #3
Nejde před startováním přeplavit karburátor?

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

9.4.2015 v 23:17 | Nahoru | #4
U Jawy existují jen dvě závady! Buď není v motoru co zapálit a nebo čím zapálit! Napadá mě jedna věc! Když jsi měnil kroužky za nové, tak se změnily tlaky v motoru ne! Měnil jsi také gufera? Zvýšeným tlakem v motoru by už stará gufera nemusela dobře fungovat! Myslím samozřejmě gufera (gufero, dle tipu motoru) na klikovce!

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

9.4.2015 v 23:20 | Nahoru | #5
A není tam toho oleje moc? Mě se jednou povedlo u 555 nalít tolik oleje, že si motor z karbu nenasál směs (1:10 odhadem, možná víc). Prolezl jsem kde co, ale záchytný bod byl, že když jsem směs stříkl rovnou do klikovky, tak motor nastartoval a chvíli normálně běžel. Teprve až při třetím karburátoru mi došlo, kde by mohl být problém.

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

9.4.2015 v 23:27 | Nahoru | #6
Takhle se každá Jawa chová, když vypadne jehla ze šoupěte v karburátoru. Podívej se nejdřív na ni, než se v tom zase začneš někde vrtat.
Ty by sis podle jawazážitků mohl klidně psát deníček.

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

10.4.2015 v 08:35 | Nahoru | #7
problem bych videl v kladivkach kdyz jsi se v nich vrtal

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

10.4.2015 v 20:24 | Nahoru | #8
JÁ mám za to, že když se vrtne do kladívka rozhodí se i předstih. Podle mě to může být kondík nebo indukčka i špatná svíčka. vyměňuj to, co je relativně levné po to drahé, kladívko, kondík, svíčka, indukčka,

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

10.4.2015 v 20:51 | Nahoru | #9
V kladívku chyba není a na panelce sem lítal jako drak během dvou dnů 300 km. A furt jela jak splašená. Pujčil sem si jen indučku a kondík do třiapůly vratil to pak zpět a toto to dělá, bylo to jen na testnutí co je u 350padesátky v prdel*. Ještě sem vymenil ty kroužky pač drobek zvonily, karbec vyčištěn jehla je správně zastrčená, přeplavit karbec jde, přívod benzinu ok.

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

10.4.2015 v 22:23 | Nahoru | #10
Co přívod vzduchu, zkoušel si to bez filtru?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 stále nevyřešeno

10.4.2015 v 22:50 | Nahoru | #11
Vymen inducku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 stále nevyřešeno

11.4.2015 v 17:21 | Nahoru | #12
Martas810603> taky si myslim.
Asi by to vyřešilo ekeltronicke vape, ale myslím si, že jeho současná cena je přehnaná (okolo 4500). Jde o pár cívek a rotor s magnetem, výroba sériové elektroniky je za babku. Asi jde o to, že to vyrábějí po málo kusech a tudíž to výjde dráž. Kdyby bylo do 3ky, tak bych jej asi koupil. M.

Naposledy editováno 11.04.2015 17:43:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 stále nevyřešeno

11.4.2015 v 20:38 | Nahoru | #13
mira592> tohle bylo vždycky drahé, i za komunistů. Dynama, relátka atd. A to se dělaly statisícové série. Vždyť i to posrané krabicové relátko stojí ještě dneska 300 kč (výroba ještě komunistická či z 90. let). A to stálo snad 200 kč i za těch komunistů

(reakce na) Jawa 250/559 stále nevyřešeno

12.4.2015 v 12:10 | Nahoru | #14
Kynklačka> nemáš úplně pravdu, výroba je o milion kroků dál, co do rozvoje techniky, před cca 10ti lety byl problém dnes je naprostá brnkačka vezmi si mobily kde byly před 10rokama a dne. Je to kšeft na kterym se holt muže zbohatnout. Podle mě má prodejce na každý prodaným vapečku minimálně litr.
"první mobily stály kdysi přes 20tis a dnes máš našlapanej za 5tku, tak neblázni, že ně co stálo dřív hodně tak to musí i dnes stát hodně".

.... jo, je to o konkurenci. M.

Naposledy editováno 13.04.2015 18:30:17

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

12.4.2015 v 13:10 | Nahoru | #15
No vždyť to sám píšeš. Ty mobily - tam je konkurence jak kráva, věř tomu, že kdyby dělal mobily jeden nebo dva výrobci na světě, tak by těch 20 tis. stál i dneska. Ale kdo konkuruje se zapalováním do jaw a zetek? Nikdo. To samé za těch komančů, jediný dostupný elektrovýrobce PAL-Magneton a nazdar (krom toho to bylo opravdu dražší než jiné díly do těch mašin, byť výrobně nákladnějších). Je to stejný podnik (Kroměříž).
Určitě budou mít na kuse zapalování vejvar, na druhou stranu proč to zlevňovat? Viz. zapalování od VAPE na MZ ETZ - to stojí 3800,-, je to stejné jako kterékoliv jiné VAPE (výrobně), ale na 100% budou i v Německu výrobci bezkontaktu, takže proto je o 600 levnější než pro jawu...

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

30.5.2015 v 09:48 | Nahoru | #16
Tak jak ti to dopadlo?Už to máš vychytaný?Nebo pořád blbne?

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

12.7.2015 v 19:38 | Nahoru | #17
Zdarec, uz si na to prisel? Mne dela 592 to same. A tet na to koukam. Je to zapalovaci civka. Je po ni. Petr

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 stále nevyřešeno

20.7.2015 v 20:40 | Nahoru | #18
Ve filtru kus igelitu z lékarničky Hold blbá smrt. Jezdí jak drak.

(reakce na) Jawa 250/559 stále nevyřešeno

20.7.2015 v 21:31 | Nahoru | #19

OnluCBR píše: Ve filtru kus igelitu z lékarničky Hold blbá smrt. Jezdí jak drak.


já to furt říkám, že lékárničky škodí lidu!

Jawa 250/559 stále nevyřešeno

20.7.2015 v 23:57 | Nahoru | #20
Bohužel si na nich nějakej koumák napakuje kapsy . Od tý doby ji sebou ani nevozím, až mně na ty moje přejezdy někde chytnou a budou ji chtít vidět, tak sem zvědavej jak budu brečet

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 stále nevyřešeno

23.7.2015 v 11:21 | Nahoru | #21
Tak tohle byl nečekaný závěr

(reakce na) Jawa 250/559 stále nevyřešeno

23.7.2015 v 22:56 | Nahoru | #22

Ludwei píše: Tak tohle byl nečekaný závěr



Ale tak třeba to tu někomu pomůže
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3875, 3876] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116266 Dnes v 21:04 Jirka4137
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist