globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ztráta výkonu po zajetí
3.4.2015 v 18:56
Zdravím, zajímala by mě jedna věc. Všude slyším/čtu, že při zajíždění motoru je potřeba jezdit obezřetně, ale občas tomu „ohulit“ jinak bude motor zdechlý. Zajimalo by mě co je na tom pravdy, neumím si to vysvětlit, co se s válcem/pístem stane když tomu občas při zajíždění občas nepřidám, jestli si nějak špatně vyběhá cestu, nebo co . Díky

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu po zajetí

3.4.2015 v 19:08 | Nahoru | #1
Pokud máš na mysli tu EXC 300 a né tu jawku v profilovce tak u dnešních materiálu se už moc nezajíždí, 10 min z lehka, hlavně nepřehřát a pak už full gas . Oni závodníci mění píst po 15 mth takže tam ani na nějaké zajíždění není prostor

Naposledy editováno 05.04.2015 12:32:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu po zajetí

3.4.2015 v 19:11 | Nahoru | #2
Everts72> Já měním píst po sezoně, jasné vím že stačí zajet pár KM ale spíš by mě jenom zajímalo co se s tím motorem stane když mu nebudu dávat, jako po technické stránce :)

(reakce na) Ztráta výkonu po zajetí

3.4.2015 v 19:38 | Nahoru | #3
Pepek-1> to samý se říkalo o autech... Když si někdo koupil nový auto tak ho bud zajel tak že bylo líný a nebo pružný... Taky si nějak nedokážu vysvětlit proč se tohle děje nebo spíš dokážu, ale ne u motorky protože a už jsem se s tím taky setkal a taky na EXC 300! U auta to podle mě dělá ŘJ, která se přispůsobí jízdnímu stylu a není od věci po čase tu pamět vymazat aby si to znovu načetlo tvůj jízdní styl auto bude sice nějakou dobu cukat a dělat různý věci ale to je normální Vím co se děje s materiály když tam o sebe ve válci pracují atd. ale taky nevím proč se tohle říká On sem přijde někdo, kdo to rozvede Jinak k tomu zajíždění: Já jsem na 300cc zajížděl stylem olej/benzin 1:33 první nádrž, druhou už 1:50 ale pozvolna a ke konci jsem to pálil a po zajetí jela jak z praku Kdybych neměl v nečem pravdu tak mě opravte

(reakce na) Ztráta výkonu po zajetí

3.4.2015 v 19:52 | Nahoru | #4

Pepek-1 píše: Everts72> Já měním píst po sezoně, jasné vím že stačí zajet pár KM ale spíš by mě jenom zajímalo co se s tím motorem stane když mu nebudu dávat, jako po technické stránce :)



nestane se vůbec nic.maximálně se ti zajebe přívěra a svíčka.

Ztráta výkonu po zajetí

4.4.2015 v 17:21 | Nahoru | #5
zajížděli se dříve vložky pač byly hruběji opracovány...dnešní nicasil a přesné opracování je zajeto za 10 min

Ztráta výkonu po zajetí

8.7.2015 v 09:36 | Nahoru | #6
první start déle sytič a vyšší volnoběh at si to všechno sedne jak má a pak hned palba důležitý je hlavně materiál takový ..jeho roztažnost ,jinak ani vložka u novějších crossu se nezajíždí jinak ,,na to neni čas

Ztráta výkonu po zajetí

8.7.2015 v 10:06 | Nahoru | #7
Everts,Woxmen: teorie je takova, ze se pist/krouzky obrusuji jen ze zacatku kdyz jsou vsechny stopy po obrabeni jeste ostre - kdyz to dostane kour hned o zacatku tak se stihnou obrousit treci plochy vic nez kdyz se to setri, kdyz je motor volnejsi ma vetsi vykon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist