globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!
 
2.4.2015 v 14:24
Tak jsem teď kouknul náhodou na video:
Motoškola pro začátečníky a pokročilé - díl 3. Jak řídit motorku
Jednou z myšlenek, co Pepa prosazuje, že se motorka neřídí rukama, ale nohama a přenášením váhy.
Až mě ta informace zaskočila. Od takového borce profláklého.
Přitom na záběrech je jasně poznat, že řízení rukama - kontra řízení (protisměrné řízení) dost používá.
Ale asi o tom neví.
A když předvádí řízení přenášením váhy, tak mu to skoro nijak nereaguje.

Naposledy editováno 11.04.2015 19:51:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:13 | Nahoru | #1

Jindra650 píše: Hlavne se nesmi pouzivat petrolej!


Chci dukaz misto slibů! Kdyz uz testovali ty ruzny cistidla tak meli otestovat i ten petrolej benzin a naftu kdyz pisou ze vadi o krouzkum...

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:22 | Nahoru | #2
Maty_Kolin: Jestli si dobře vzpomínám, tak na fóru (ale nejsem si jistý, jestli to nebylo na tom dneska už zaniklém) někdo účinky různých čističů na kroužky testoval. Naházel kroužky do různých chemikálií, nechal pár dní a fotil výsledky (snad i zvětšeně). A u petroleje nebyly viditelné škody, na rozdíl od benzínu a ředidel. U sprejových čističů tuplem ne.

Zkusím to dohledat.

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:22 | Nahoru | #3

Maty_Kolin píše: Chci dukaz misto slibů! Kdyz uz testovali ty ruzny cistidla tak meli otestovat i ten petrolej benzin a naftu kdyz pisou ze vadi o krouzkum...

Tak vzhledem k tomu, ze NBR guma kterou tam prekvapive jako novinari zminuji, je odolna benzinu, oleji a vseobecne ropnym produktum, tak by akorat zjistili, ze to vydrzi - opravdu prekvapeni Z NBRka jsou gufera a o-krouzky ktery jsou jak v palivovy tak olejovy soustave motoru ....takze hlavne necistit petrolejem a benzinem -bububu

Používané materiály na O-kroužky:

pryž NBR 3156 pro nepohyblivé spoje: tvrdost 55 - 64 ShA, pracovní teploty od -20°C do +70°C, krátkodobě do +100°C. Max. tlak 16 MPa. Velmi záleží na velikosti těsněné spáry mezi materiály: čím větší je mezera, tím menší je tlaková únosnost kroužku. Pryž je vhodná pro benzin, naftu, petrolej, minerální oleje s anilinovým bodem AB 70 až 80°C, tuky, stlačený vzduch, propan, butan, freon12.

pryž NBR 3158 a 31582 pro pohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -30°C do +80°C, krátkodobě do +100°C. Max. tlak 10 MPa. Pryž je vhodná pro benzin, naftu, petrolej, oleje s anilinovým bodem AB do 75°C.

pryž NBR 1078 pro pohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -40°C do +125°C. Max. tlak 10 MPa. Pryž je vhodná pro minerální oleje (hydraulické, motorové, převodové), tuky a maziva na bázi ropy s anilinovým bodem AB 75 až 98°C a pro stlačený vzduch.

pryž NBR 45802 až 45813 pro pohyblivé spoje a nepohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -40°C do +100°C. Vhodná pro tuky a oleje s anilinovým bodem AB 100 až 120°C a pro stlačený vzduch. Používá se na O-kroužky vyráběné podle ISO 3601-1.

pryž NBR 70 pro pohyblivé a nepohyblivé spoje: tvrdost kolem 70 ShA, pracovní teploty od -30°C do +100°C. Použití jako předchozí pryž, jedná se o materiál zahraničních O-kroužků.



IMHO daleko vetsi problem jsou cistice brzd, kdy se bezne v obchodech vyskytuji cistice, ktery regulerne obsahuji ropne frakce a gumicky brzd po nich okamzite nabobtnaji s trvalymi nasledky.

Naposledy editováno 08.04.2015 21:39:16
Téma je zamknuto


TOPlist