bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!
 
2.4.2015 v 14:24
Tak jsem teď kouknul náhodou na video:
Motoškola pro začátečníky a pokročilé - díl 3. Jak řídit motorku
Jednou z myšlenek, co Pepa prosazuje, že se motorka neřídí rukama, ale nohama a přenášením váhy.
Až mě ta informace zaskočila. Od takového borce profláklého.
Přitom na záběrech je jasně poznat, že řízení rukama - kontra řízení (protisměrné řízení) dost používá.
Ale asi o tom neví.
A když předvádí řízení přenášením váhy, tak mu to skoro nijak nereaguje.


Naposledy editováno 11.04.2015 19:51:15

1 reakcí na tento příspěvek Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 13:59 | Nahoru | #301
krom toho sem na predni kolo v ten moment nekoukal zejo, takze jak rikas, uplne presne to tak nemuselo bejt, ale piskalo to jak kdyz se klouze zastavena (nebo prizastavena, to uz je jedno) guma po asfaltu, kdyz sem pustil predni brzdu tak to prestalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 14:12 | Nahoru | #302

Veverčák píše: osobni zkusenost?



no jo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 14:13 | Nahoru | #303

Bubrak-ZX10R píše: krom toho sem na predni kolo v ten moment nekoukal zejo, takze jak rikas, uplne presne to tak nemuselo bejt, ale piskalo to jak kdyz se klouze zastavena (nebo prizastavena, to uz je jedno) guma po asfaltu, kdyz sem pustil predni brzdu tak to prestalo



Já nevim, já tedy sám u sebe viděl asi 4m čáru od předního kola, ale taky se začalo zvedat zadní kolo stylem, že mě to málem vyhodilo z bajku, takže při těch 50m zablokovaných bys už možná asi udělal i slušný trojitý stoppie....ale nevim ,)

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 14:14 | Nahoru | #304

tomasd. píše: no jo...



au au ... o jednom takovem pripadu se povidalo loni v cervnu na motoskole sport, prej to bylo par dnu predtim ..

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 14:24 | Nahoru | #305

Bubrak-ZX10R píše: a ustal si to?



Já teda ne, ale ustálo se to samo. Zpocenej jak debil, s trenkama na výměnu a v solidní křeči. Ono se to zakouslo naštěstí při jízdě v přímým směru (rozhulenej z dlouhýho kopce před vesnicí, brzdil jsem, pak jsem ještě trochu dobržďoval před cedulí a v tom...) a progresivně, jinak bych se asi proletěl.
Jako sám už takhle rychle asi nikdy nezastavim, popravdě ani nevim, jestli jsem k tomu brzdil zadní, jakej jsem měl kvalt, jen mě napadlo "co to kurva, dyť už to nemačkám..." a už jsem stál. Zabrzdil jsem na fleku, krizovka, ale trochu jinýho druhu
Naštěstí za mnou nikdo

Naposledy editováno 08.04.2015 14:34:21

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 14:42 | Nahoru | #306
selkie> Zásadně netrénuji s muži mající delší bradku než já… a kam bych asi z té Vefry vystrkoval nohu?? ? Max za sebe, ale to už by bylo Labutí jezero….btw.… slevička by nebyla?

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 17:05 | Nahoru | #307

Sefo píše: Já nevim, já tedy sám u sebe viděl asi 4m čáru od předního kola, ale taky se začalo zvedat zadní kolo stylem, že mě to málem vyhodilo z bajku, takže při těch 50m zablokovaných bys už možná asi udělal i slušný trojitý stoppie....ale nevim ,)



to je prave ta mekka vs tvrda guma (mozno i studena vs ohrata) ja takhle dycky zkousel roadsmart jesi uz je vohratej..cestou na dubou si pri plynulym, tvrdym brzdeni pisknul predek. Cestou zpatky uz to slo do stoppie. Samozrejme utrhnes i tu vohratou gumu, kdyz po to hnapnes razantnejs nez je zdravo, ale to musi bubrak vedet sam, jak moc to posral tenkrat . Kazdopadne sem tim chtel rict, ze klidne muzes predkem klouzat, aniz bys vodlepil zadek. Jde pak o to jako moc tvrdej puk mas vobutej.
Treba svara na R6 dyz zarafne natvrdo zadek pred krizovatkou, tak je za nim cerna cara a smrad. Ja dyz udelam to samy na roadsmartu tak je zamnou seda cara, smrad a piskot jak svine - s tim ze on si ze svy S20 ukrojil dost zivotnosti a ja jenom lehce Tim ale nic proti RS - sou to vyborny gumy, na kery nedam dopustit.

Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 18:06 | Nahoru | #308
Jak zaznelo to ze guma hvizda jeste nemusi znamenat ze je ve smyku. Ale i tech 50m se zablokovanym predkem ve 200 bych bubrakovi veril. Reakci na zablokovani predniho kola bezne ukazuju zakum a vzdy cekam az se to zlomi a vysvetluju ze oni na to cekat nesmi. Ze takhle ne! Pak ukazu sparvne odbzdeni ihned po zablokovani. I to prerusovany brzdeni jako vycvikovou metodu jak si najit limit adheze. A pak se teprv trenuje spravne intenzivni brzdeni bez blokovani a prerusovani. Jenze obcas se ta ukazka prebrzdeneho predku a zalomeni riditek nepovede a motorka jede se zablokovanym prednim kolem furt krasne rovne az do zataveni. Kdyz je motorka 100% svisle tak se necha i z maly rychlosti udelat krasna rovna cara od zablokovanyho predniho kola. Hlavne se z toho neposrat vcas to pustit a nechat motyku aby se sama srovnala.
Ovsem zablokovany predek v naklonu = 99% pad. To se mi obcas povede pri gymkhane kdyz najizdim na brzdach na kuzel zacnu to klopit a zapomenu predek vcas povolit. Tam je to tak rychly ze nestihnu rict ani "boruvkovy kolac" a uz se valim pozemi. Kamrova kruznice je moc hezka teorie ale najit ten limit brzd + naklonu je i pro me vysi divci. A to si troufam tvrdit ze brzdit umim...

Edit: Bubrakuv vyraz "prizablokovany kolo" nema chybu

Naposledy editováno 08.04.2015 18:10:46

Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 18:52 | Nahoru | #309
Maty: nojo, ono kdyby bylo zablokovany kolo, tak by nebyl duvod, aby se temer roztavil kotouc zejo krom toho pohonu na zadek. proste byl kouslej brzdic o kyvku zezhora (puvodne je brzdic dole u Busy, je tam takova tycka co ho drzi a ten sroub mu vypadl, asi ve 220 na cilovce skoro na konci se mu bloklo zadni kolo a zastavil metr pred koncem asfaltu) a nejak to trochu rozhejbal nebo nevim a za stalyho pribrzdovani dojel to kolo do boxu

Naposledy editováno 08.04.2015 18:52:40

1 reakcí na tento příspěvek Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 19:18 | Nahoru | #310
Aby jste vedeli jak se cisti a maze retez. To neni nazor Srsne ted je to casopisu Motocykl. Bud maji oba pravdu a my vsichni to delame blbe nebo maji smlouvu s vyrobci maziv a cpou nam drahe vyrobky.





Naposledy editováno 09.04.2015 08:22:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 19:33 | Nahoru | #311
Zx-10RCarlos> a testovali mezi těmi čisčiti i údajnou "agresivitu" toho petroleje vůči gumě kroužků?

Naposledy editováno 08.04.2015 19:33:54

Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 19:38 | Nahoru | #312
Jeste jsem to nedocetl

2 reakcí na tento příspěvek Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 19:45 | Nahoru | #313
to psal Pepa sam nebo nejakej jeho prisluhovac

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 19:57 | Nahoru | #314
Bubrak-ZX10R> co pise pepa sam a co jeho "admini" je od urcity chvile dost nejisty a tudiz ho musime brat s jeste vetsi rezervou nez kdy driv...

Naposledy editováno 08.04.2015 19:57:27

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 20:20 | Nahoru | #315

Bubrak-ZX10R píše: to psal Pepa sam nebo nejakej jeho prisluhovac



Ne to je zas vyplod redaktoru casopisu Motocykl. Nekdo od obslehl od druheho ale kdo od koho to je otazka. Posledni dobou ty srovnavaci testy v casopisu Motocykl me dost pripadaji ze jsou zaplacene aby byly ctenarum podsouvane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 20:50 | Nahoru | #316

Maty_Kolin píše: Zx-10RCarlos> a testovali mezi těmi čisčiti i údajnou "agresivitu" toho petroleje vůči gumě kroužků?

Hlavne se nesmi pouzivat petrolej!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:13 | Nahoru | #317

Jindra650 píše: Hlavne se nesmi pouzivat petrolej!


Chci dukaz misto slibů! Kdyz uz testovali ty ruzny cistidla tak meli otestovat i ten petrolej benzin a naftu kdyz pisou ze vadi o krouzkum...

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:22 | Nahoru | #318
Maty_Kolin: Jestli si dobře vzpomínám, tak na fóru (ale nejsem si jistý, jestli to nebylo na tom dneska už zaniklém) někdo účinky různých čističů na kroužky testoval. Naházel kroužky do různých chemikálií, nechal pár dní a fotil výsledky (snad i zvětšeně). A u petroleje nebyly viditelné škody, na rozdíl od benzínu a ředidel. U sprejových čističů tuplem ne.

Zkusím to dohledat.

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:22 | Nahoru | #319

Maty_Kolin píše: Chci dukaz misto slibů! Kdyz uz testovali ty ruzny cistidla tak meli otestovat i ten petrolej benzin a naftu kdyz pisou ze vadi o krouzkum...

Tak vzhledem k tomu, ze NBR guma kterou tam prekvapive jako novinari zminuji, je odolna benzinu, oleji a vseobecne ropnym produktum, tak by akorat zjistili, ze to vydrzi - opravdu prekvapeni Z NBRka jsou gufera a o-krouzky ktery jsou jak v palivovy tak olejovy soustave motoru ....takze hlavne necistit petrolejem a benzinem -bububu

Používané materiály na O-kroužky:

pryž NBR 3156 pro nepohyblivé spoje: tvrdost 55 - 64 ShA, pracovní teploty od -20°C do +70°C, krátkodobě do +100°C. Max. tlak 16 MPa. Velmi záleží na velikosti těsněné spáry mezi materiály: čím větší je mezera, tím menší je tlaková únosnost kroužku. Pryž je vhodná pro benzin, naftu, petrolej, minerální oleje s anilinovým bodem AB 70 až 80°C, tuky, stlačený vzduch, propan, butan, freon12.

pryž NBR 3158 a 31582 pro pohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -30°C do +80°C, krátkodobě do +100°C. Max. tlak 10 MPa. Pryž je vhodná pro benzin, naftu, petrolej, oleje s anilinovým bodem AB do 75°C.

pryž NBR 1078 pro pohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -40°C do +125°C. Max. tlak 10 MPa. Pryž je vhodná pro minerální oleje (hydraulické, motorové, převodové), tuky a maziva na bázi ropy s anilinovým bodem AB 75 až 98°C a pro stlačený vzduch.

pryž NBR 45802 až 45813 pro pohyblivé spoje a nepohyblivé spoje: tvrdost 75 - 84 ShA, pracovní teploty od -40°C do +100°C. Vhodná pro tuky a oleje s anilinovým bodem AB 100 až 120°C a pro stlačený vzduch. Používá se na O-kroužky vyráběné podle ISO 3601-1.

pryž NBR 70 pro pohyblivé a nepohyblivé spoje: tvrdost kolem 70 ShA, pracovní teploty od -30°C do +100°C. Použití jako předchozí pryž, jedná se o materiál zahraničních O-kroužků.



IMHO daleko vetsi problem jsou cistice brzd, kdy se bezne v obchodech vyskytuji cistice, ktery regulerne obsahuji ropne frakce a gumicky brzd po nich okamzite nabobtnaji s trvalymi nasledky.

Naposledy editováno 08.04.2015 21:39:16

1 reakcí na tento příspěvek Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:33 | Nahoru | #320
oni jim přece neplatěj za to aby potvrdily že můžeme používat levnej petrolej ale aby se prodávaly jejich čističe

1 reakcí na tento příspěvek Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:43 | Nahoru | #321
Asi jsem prosvihl par vlaken kdy se to udajne resilo a zastihl jsem debatu az tady. Puvodne jsem nechtel reagovat protoze moc nesleduju co ten clovek kdy rekl napsal nebo natocil ale pratele je normalni aby ucitel bezpecne jizdy na motorce verejne prezentoval nazor ktery si nemala cas zacatecniku muze vzit za bernou minci a holou pravdu a nic nez pravdu, ze motorka se ridi nohama? Neni to nahodou obecne ohrozeni toto tvrdit. a az vas zastavi policie ze nedrzite riditka coz samo o sobe je snad minimalne dopravni prestupek( Maty Landa potvrdi ci vyvrati dekuji :) ) tak reknete ze vam to rekl nejrenomovanejsi televizni instruktor motoskoly? Videl jsem invalidu bez nohou ktery odjel na motorce ale jeste jsem nevidel invalidu bez rukou ktery by ujel byt aspon metr na motorce. Casto prezentuju nazory s kterymi moc lidi nesouhlasi ale vocatpocat a kdyz uz fakt reknu nejakou picovinu tak nemam provlem vzit to zpet a omluvit se. Asi by paan vsevedouci mel vic premyslet co rekne nez to pusti mezi lidi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 21:58 | Nahoru | #322

Vendous píše: oni jim přece neplatěj za to aby potvrdily že můžeme používat levnej petrolej ale aby se prodávaly jejich čističe

Mas pravdu predsedo. Vsak ja to myslel taky spis ironicky s tim ze meli otestovat i ten petrolej a tak nejak mezi radky sem chtel presne to cos napsal nenapadne "podstrcit". 

NoFear4> mozna by se to mohlo hodit na poruseni par.4 z.361/2000sb. "nevenovani se rizeni" ale nejsem cetnik abych rozhodoval o tom co je a co neni prestupek...

Naposledy editováno 08.04.2015 22:00:14

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 22:02 | Nahoru | #323

Maty_Kolin píše: NoFear4> mozna by se to mohlo hodit na "nevenovani se rizeni" ale nejsem cetnik abych rozhodoval o tom co je a co neni prestupek...



Nevěnování se to není, v tomhle případě se kua snažíš zůstat na silnici. Myslím, že je to přímo v povinnostech řidiče motocyklu, stejně jako cyklista má mít nohy na šlapadlech

Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 22:10 | Nahoru | #324
I kontrolovana jizda po zadnim kole s rukama na riditkach kterou by srsen dokazal urcite z prahy do brna by byla klasifikovana jako prestupek ci nezvladnuti vozidla takze opravdu nevim jak bych poldum vysvetloval ze jsem na jejich pokyn nemohl vcas zastavit protoze jsem nemel ruce na riditkach a ridil jsem nohama a tim padem jsem nemohl ani brzdit nozni brzdou protoze nejlepsi instruktor motoskoly mi navic rekl ze nohy nesmi byt na stupackach na lachtana ale spickou na stupacce a tim padem nemam cim brzdit

Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 23:04 | Nahoru | #325
já teda nevim, ale petrákem se dříve čistilo všechno...

1 reakcí na tento příspěvek Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 23:10 | Nahoru | #326
Ze servisního manuálu GSXR - čistit petrolejem.




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 23:45 | Nahoru | #327

NoFear4 píše: Asi jsem prosvihl par vlaken kdy se to udajne resilo a zastihl jsem debatu az tady. Puvodne jsem nechtel reagovat protoze moc nesleduju co ten clovek kdy rekl napsal nebo natocil ale pratele je normalni aby ucitel bezpecne jizdy na motorce verejne prezentoval nazor ktery si nemala cas zacatecniku muze vzit za bernou minci a holou pravdu a nic nez pravdu, ze motorka se ridi nohama? Neni to nahodou obecne ohrozeni toto tvrdit. a az vas zastavi policie ze nedrzite riditka coz samo o sobe je snad minimalne dopravni prestupek( Maty Landa potvrdi ci vyvrati dekuji :) ) tak reknete ze vam to rekl nejrenomovanejsi televizni instruktor motoskoly? Videl jsem invalidu bez nohou ktery odjel na motorce ale jeste jsem nevidel invalidu bez rukou ktery by ujel byt aspon metr na motorce. Casto prezentuju nazory s kterymi moc lidi nesouhlasi ale vocatpocat a kdyz uz fakt reknu nejakou picovinu tak nemam provlem vzit to zpet a omluvit se. Asi by paan vsevedouci mel vic premyslet co rekne nez to pusti mezi lidi



kdyz pises vo tom beznohym invalidovi, tak sem si vzpomnel ze sem vlastne sezonu 2013 jezdil par tejdnou se sadrou. Byla prdel vopiskovat nakyho zavodnika na dube dycky zlomenej nart, nemoch sem na to doslapnout, takze bych nerek, ze sem zatacel nohama tenkrat .Ale byla to prava, takze to je vpohode, tu nepotrebujes. Bohuzel ted o vikendu sem se zkurvil zas, tentokrat ovsem levou a to uz je fprdeli .
Nicmene stejne to asi hecnu a pudu se kousek svyzt. Nakopu trojku a bude. Na dubou akorat. Moch bych natocit naky video, me tak napada. Chci bejt taky slavnej jako bubrak. Dyz si jako bonus este sliknu triko mohlo by to vecer na srsnovo fb klapnout

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 23:48 | Nahoru | #328

Danielos píše: Ze servisního manuálu GSXR - čistit petrolejem.






dik, bez dovoleni sem mu to tam fouknul na FB, neva?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 23:49 | Nahoru | #329

dejf. píše: kdyz pises vo tom beznohym invalidovi, tak sem si vzpomnel ze sem vlastne sezonu 2013 jezdil par tejdnou se sadrou. Byla prdel vopiskovat nakyho zavodnika na dube dycky zlomenej nart, nemoch sem na to doslapnout, takze bych nerek, ze sem zatacel nohama tenkrat .Ale byla to prava, takze to je vpohode, tu nepotrebujes. Bohuzel ted o vikendu sem se zkurvil zas, tentokrat ovsem levou a to uz je fprdeli .
Nicmene stejne to asi hecnu a pudu se kousek svyzt. Nakopu trojku a bude. Na dubou akorat. Moch bych natocit naky video, me tak napada. Chci bejt taky slavnej jako bubrak. Dyz si jako bonus este sliknu triko mohlo by to vecer na srsnovo fb klapnout



jasne, pod do toho ale at te nekdo natoci jak na tom visis a zatacis rukama !

(reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...

8.4.2015 v 23:54 | Nahoru | #330
Bubrak-ZX10R> prave. Ale nevim jak moc to bude realny s tim videem, nemam moc lidi s kamerou kolem sebe. Nakonec to skonci beztak u naky suchy fotky jenom. Treba aspon po zadech, aby teda aspon naka rebelie byla...

Naposledy editováno 08.04.2015 23:56:30
Téma je zamknuto


TOPlist