globalmoto_kveten





Téma: pěkná bestie na 4 kolech
 
16.3.2015 v 09:55

pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 10:02 | Nahoru | #1
Vždycky to tvrdím,že pořádný auto motorce natrhne prdel kdy chce.

pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 10:02 | Nahoru | #2
to nasere

1 reakcí na tento příspěvek pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 10:15 | Nahoru | #3
mno tak taky ma golf 1000 koniku takze tak.ale seriove auto vs seriova motka to uz je neco jineho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 10:20 | Nahoru | #4

adahaya píše: mno tak taky ma golf 1000 koniku takze tak.ale seriove auto vs seriova motka to uz je neco jineho



I lepší seriový auto si podá jakoukoliv motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 10:33 | Nahoru | #5

PEPAFJR píše: I lepší seriový auto si podá jakoukoliv motorku.



to je vždy o zvolených podmínkách To je jako když v top gearu dokázali že Škoda Yeti na okruhu porazí ferrari

pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 11:11 | Nahoru | #6
Kdyby ta R1 taky měla turbo, asi by to dopadlo jinak.

Taky je to o fin. a časových investicích. Porovnáním pořizovací ceny a "náročnosti" koupit sériovou R1 lomeno navržením, koupením komponent, sestrojením a vyladěním takový bestie, jakou ten golf bezesporu je.

Chápu, že to nebylo zamýšleno jako srovnání, jen jako demonstrace toho, jaká je ten golf svině

(reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 11:16 | Nahoru | #7
kubacech> Přesně tak jde o podmínky
Postavit překoňovanýho golfa proti R1 a na rovince na okruhu by to bylo jiný ale jinak ho pěkně zpráskal

pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 11:28 | Nahoru | #8
Jak uz to zaznelo, lepsi (seriovy) auto zpraska litrovyho sporta (v horskem useku) jak nic. Jak se jedna o klikatou trasu bezne silnice (zadna sirka okruhu), tak je motorka v koncich.
Jel jsem proti 1000rr, kde jezdec tahal kolena po zemi, ale ja byl porad za nim a docela v pohode, zadne stres a to jsem jel v tezke limuzine...
Treba v Brne na dromu by to bylo samo uz jinak....

Naposledy editováno 16.03.2015 11:29:41

pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 11:43 | Nahoru | #9
Málokdo si bohužel dokáže přiznat, že na úzké a klikaté cestě, kor s horším povrchem, bude auto (větší stabilita a hlavně několikanásobně větší styčná plocha gum s vozovkou) vždy paradoxně rychlejší. Stejně, jako na okruhu se spoustou zatáček je rychlejší sidecar, než motocykl sólo.

1 reakcí na tento příspěvek pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 11:54 | Nahoru | #10
kdyby upravili tu R1 stejným způsobem jako golfa, tak by to taky vypadalo jinak

ale s tím Golfem si pěkně vyhráli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 12:18 | Nahoru | #11
JardelT> Dubá, sežeň borce s R1 (200 kg, 182 koní), já budu mít Octavii TSI (1300 kg, 160 koní)- Liběchov > Dubá a zpět...

pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 12:21 | Nahoru | #12
Ta eRjednička je mrdka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 13:12 | Nahoru | #13

selkie píše: JardelT> Dubá, sežeň borce s R1 (200 kg, 182 koní), já budu mít Octavii TSI (1300 kg, 160 koní)- Liběchov > Dubá a zpět...



tak mě je jasné, že v zatáčkách tu moto dáš, o tom nepochybuji, ale chtěl bych vidět porovnání na rovince, na které dělají současné porovnání

(reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 13:15 | Nahoru | #14
JardelT> tak na videu jí na rovince zpráská i "sériová" C63AMG....mě ve 270 vyblikávala S6ka

1 reakcí na tento příspěvek pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 14:55 | Nahoru | #15
co tzn "trochu lepší auto"? Tak kvantifikujme financemi. Vezmu auto za 500 tis a motorku za 500 tis a ukažme.
Je jasný že když vezmeš AMG za 2 míče, že to není fakt obyčejný auto a že se to někde projeví.
Proti AMG tedy vzít dejme tomu H2R za 1,2milionu a uvidíme kdo bude jak akcelerovat z 0 na 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 15:04 | Nahoru | #16
seikos> Tak ja bych ani ty rovinky moc neresil. Trochu lepsi auto beru jako 300PS+ proti modernimu litru. Nerikam, ze je to pro toho autare uplne brnkacka, ale ja litra pojezdil celkem pohodlne a to jsem jel s vetsi rezervou, pac jsem nebyl v aute sam.

Pokud by se mluvil o sportovnim aute typu M3 e46 apod., tak je motorka uz totalne v riti.

Na druhou stranu treba takova K6/1000rr na Buchlakach ujede R36.., ale je to hodne rychla a siroka trat a musis jet hodne jako magor.

(reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 15:05 | Nahoru | #17
SLEEPER> a znát tu trasu

pokud trasu neznáte ani jeden, zase je ve výhodě auto

2 reakcí na tento příspěvek pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 22:37 | Nahoru | #18
Kua chlapi na co máte motorky když s lepšíma autama spráskáte litry?
Jak by to podle vás dopadlo na okruhu? Když motorka dostane od auta na prdel na silnici?
SLEEPER tvrdí že M e46 dá motorku s prstem v nose tak by mě docela zajímal jeho názor jak by to bylo na okruhu?
Jednou jsem se svezl s kamarádem a jeho Lexusem ISF na trase kde jezdim s motorkou a to auto mělo co dělat aby se v zatáčkách ve 110Km/h udrželo na silnici já tam s motorkou mám 130

(reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

16.3.2015 v 23:38 | Nahoru | #19
Průserář> mezi náma, žádnej div, že se tam pral s takovým autobusem. Jsou mnohem svižnější káry
Ten okruh by mne taky zajímal, protože nadupaný auta bývají dost těžký, což může výhody smazávat.
Asi to budu muset někdy zkusit, i když mi chybí hp na dlouhé rovinky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

17.3.2015 v 07:58 | Nahoru | #20
Průserář> Jako já nevim, nikdy jsem se zas tak nezajímal a abych byl nějak náramně odvařenej z dost drahejch plechovek, to jsem taky nidky nebyl. Párkrát jsem se svezl v "lepších" autech, namátkově si vzpomenu na Mitsubishi 3000 GT třeba. Jelo to na auto dobře, to jo. Před 3 lety jsem měl na týden Hyundai Genesis Coupé 3,8 V6. Atmosféra, zadokolka, 303 PS, 361 Nm, ale taky přes 1600 kg. Svezení to bylo dost zajímavý a svižný, to ne, že by ne. Do zatáček (na silnicích) určitě bylo rychlejší než motorka. Ale třeba na zrychlení oproti běžným litrům - to bych zrovna neřekl. Když zahlídnu top-gear nebo autosalon tak se tam vždycky rozplývají když má auto zrychlení z 0 na 100 kolem 5 - 6 seknud, to má spousta litrů na tachu kolem 150 km/h ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

17.3.2015 v 09:52 | Nahoru | #21
Piwell> Jestli se chceme bavit o zrychlení, mnohem zajímavější pásmo je v rozpětí 100-250. Tam se láme chleba.
Když jsem měl okolo dvou kil stále pocit, že se se mnou sedačka vylomí dozadu, pochopil jsem význam motorů 700PS+ pro sprinty
Jaký zrychlení má 4x4 s 1200PS a cca 1100 kg se nechci domýšlet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

17.3.2015 v 14:59 | Nahoru | #22

Pher píše: Piwell>Jaký zrychlení má 4x4 s 1200PS a cca 1100 kg se nechci domýšlet



Zjevně dost kurevský

(reakce na) pěkná bestie na 4 kolech

17.3.2015 v 21:12 | Nahoru | #23
Piwell> jj, je to na trubce, Audi 80 1200 HP vs nějaká motorka. Hezké divadýlko
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist