Moje poznatky jako laika
Se startováním jsem se trápil cca rok a půl. Taky mi ta startovací cívka občas jen cvakla ale nesepla startér. Ty válečky problém nevyřeší ale jen oddálí. V podstatě se jen uleví té cívce. U mě byl problém v napájecím proudu na startovací relé. V podstatě, když ta cívka jen cvakla tak jsme na ni přiložili drát natažený od baterky a hned zajela až dolů a sepla startér. Takto jsme zjistili, že když ten drát s plusem přímo z baterky dodáme na vstup na startovacím relé tak to funguje naprosto super. Takže náš závěr je, že do roku 94 tam válečky na té pružině nebyly a bylo to v pohodě. Pak je tam dali a cívka potřebuje více kvalitního proudu a ta stávající elektro kabeláž to nezvládla. Přívod proudu přes spínačku na to relé je slabý. Ten drát dostal pořádně zabrat. Dali jsme na relé přímý proud z baterky a je vyřešeno. A pro jistotu jsme tento přívod na to startovací relé poslali ještě přes jedno relátko a to ovládáme tím původním drátem, kterým bylo krmeno startovací relé.
Odstranění válečků se mi nelíbilo, protože se může stát, že se nevrátí pastorek pořádně a může to nadělat paseku. Nejsem elektrikář tak moje vysvětlivky snad pochopíte. Kdyby ne tak, napište a probereme to po telefonu
Hodně zdaru a šťastných km