Celou zimu, jsem pečlivě ladil svého stříbrného sršáně ... dával pěnu do nádrže, oblboval čidla v airboxu, sháněl lacinou turbo sestavu, odlehčovcal na plné gule...
Nakonec se mi nic víc, než běžnej servis nepovedlo a tedy stavím ti jako soupeře klasický ukrutný Supersport Ducati 900SS (r.v. 1997) s ohromujícími 77BHP.
Rád bych se s tebou 11.4.2015 setkal na pumpě Agip před Dubou a společně si pohovořil o nutnosti přidávat výkon tvé Aprilii RSV 1000.
Pro ostatní, není to moje snaha se před někým vytahovat - pročtěte si prosím odkaz níže.
http://www.motorkari...mp;pgr=3#goto8371012
...a potom projděte KapitánMasakrem založená témata...
Naposledy editováno 01.04.2015 09:14:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....
t_freedom píše: ...podle videí jsi jeden z nejsprávnějších motorkářů... jen zrovna tohle není cesta k dobrým časům...
bože a o brzdách Itala proti japoncům... tos zase načerpal kde? ... japonec odbržďuje i těch 20% co ti nízkozdvih dvouválu pobere motorem...a ty kecy o tom, že nemůžeš víc podřazovat před zatáčkou, aby ti neklouzlo kolo... o rovnání na nižší kvalt plynem si nikdy neslyšel ?... meziplyn, vrkání plynem ?... proč si neoodpustíš ty blbý kecy o "maximálních rychlostech"..."pouštění do zatáčky naslepo"... a nenapíšeš jak tě sere, že ti to nejde...
To co dvouval ubrzdi motorem, japonec hrave zvladne zadni brzdou - ktera u itala naopak jaksi nefunguje...