globalmoto_kveten





Téma: Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček...
 
9.3.2015 v 12:34
Milý Kapitáne, minulý rok jsem ti slíbil, že ti na jaře otevřu, nebo se budu snažit otevřít oči.
Celou zimu, jsem pečlivě ladil svého stříbrného sršáně ... dával pěnu do nádrže, oblboval čidla v airboxu, sháněl lacinou turbo sestavu, odlehčovcal na plné gule...
Nakonec se mi nic víc, než běžnej servis nepovedlo a tedy stavím ti jako soupeře klasický ukrutný Supersport Ducati 900SS (r.v. 1997) s ohromujícími 77BHP.
Rád bych se s tebou 11.4.2015 setkal na pumpě Agip před Dubou a společně si pohovořil o nutnosti přidávat výkon tvé Aprilii RSV 1000.

Pro ostatní, není to moje snaha se před někým vytahovat - pročtěte si prosím odkaz níže.
http://www.motorkari...mp;pgr=3#goto8371012

...a potom projděte KapitánMasakrem založená témata...

Naposledy editováno 01.04.2015 09:14:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....

21.3.2015 v 20:28 | Nahoru | #1

t_freedom píše: ...podle videí jsi jeden z nejsprávnějších motorkářů... jen zrovna tohle není cesta k dobrým časům...

bože a o brzdách Itala proti japoncům... tos zase načerpal kde? ... japonec odbržďuje i těch 20% co ti nízkozdvih dvouválu pobere motorem...a ty kecy o tom, že nemůžeš víc podřazovat před zatáčkou, aby ti neklouzlo kolo... o rovnání na nižší kvalt plynem si nikdy neslyšel ?... meziplyn, vrkání plynem ?... proč si neoodpustíš ty blbý kecy o "maximálních rychlostech"..."pouštění do zatáčky naslepo"... a nenapíšeš jak tě sere, že ti to nejde...



To co dvouval ubrzdi motorem, japonec hrave zvladne zadni brzdou - ktera u itala naopak jaksi nefunguje...

(reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....

21.3.2015 v 21:34 | Nahoru | #2
assassin> mě jo ale než sem to dokázal mě to asi 5x nechalo s kouslym kolem...A ta spotřeba je dost velka dneska jsem sjel desky na plech az to občas i koplo při zasouvání do garáže to byl hrozny zvuk disk je krapet poškrábaný ...Musím zas obědnat bez toho se nedá prostě jet při brzdění ubrzdi zadní tak 38 procent motorky.... Mě maká jak švýcarský hodinky až na to zahřívání a spotřebu jedna deska musí neustále lízat aby byla připravena na okamžitou akci bez spožděni. ..U Japonce je na nic např. Hromova roura to je největší poser vybržďovani motoru úplně odejde a ty to musíš vychytavat pravačkou, nebo vyletiš, jak kdyby ti tam padl neutral

(reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....

21.3.2015 v 23:34 | Nahoru | #3

assassin píše: To co dvouval ubrzdi motorem, japonec hrave zvladne zadni brzdou - ktera u itala naopak jaksi nefunguje...



nemohu souhlasit
Téma je zamknuto


TOPlist