Téma: Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček...
 
9.3.2015 v 12:34
Milý Kapitáne, minulý rok jsem ti slíbil, že ti na jaře otevřu, nebo se budu snažit otevřít oči.
Celou zimu, jsem pečlivě ladil svého stříbrného sršáně ... dával pěnu do nádrže, oblboval čidla v airboxu, sháněl lacinou turbo sestavu, odlehčovcal na plné gule...
Nakonec se mi nic víc, než běžnej servis nepovedlo a tedy stavím ti jako soupeře klasický ukrutný Supersport Ducati 900SS (r.v. 1997) s ohromujícími 77BHP.
Rád bych se s tebou 11.4.2015 setkal na pumpě Agip před Dubou a společně si pohovořil o nutnosti přidávat výkon tvé Aprilii RSV 1000.

Pro ostatní, není to moje snaha se před někým vytahovat - pročtěte si prosím odkaz níže.
http://www.motorkari...mp;pgr=3#goto8371012

...a potom projděte KapitánMasakrem založená témata...

Naposledy editováno 01.04.2015 09:14:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....

20.3.2015 v 07:42 | Nahoru | #1
KapitanMasakr> nic to neumí....
ale na zadní se to házet musí... spojka, vidle a hodně věcí kolem na tý mašině ti jistě poděkujou soudě podle rány kterou si musel dát při dopadu, že se trhly budíky.... já třeba po zadním neumí.... až se to naučíš, budeš lepší. Jestli to ta motorka přežije

Naposledy editováno 20.03.2015 07:42:48

(reakce na) Kapitánmasakr, zachraňme alespoň jednoho adepta na pomníček....

20.3.2015 v 12:21 | Nahoru | #2
[quote=t_freedom]KapitanMasakr> nic to neumí....
ale na zadní se to házet musí... spojka, vidle a hodně věcí kolem na tý mašině ti jistě poděkujou soudě podle rány kterou si musel dát při dopadu, že se trhly budíky.... já třeba po zadním neumí.... až se to naučíš, budeš lepší. Jestli to ta motorka přežije[/quote

Ja to beru jen na 1 skrz plyn to jde samo...někdy se to nepovede ...jemný dopad umím, ale občas to přeženu..Potom se mi to občas zvedne na 2 před omezovacem jako vedlejší produkt a to už nepotrebuju když jedu v nebo za zatáčkou na maximální obrátky...Nedávno jsem nastavil jednotlivé volnobehy obou válců a zdvihlo se to na 3 na 12 prakticky vždycky při otočení plynem...pak to při nájezdu do zatáčky zdechlo a zaseklo se zadní...Ani to neslo nakopnout tak sem to radši sladil do origo stavu přičemž se tam něco změnilo, protože to při ladění nechtělo ani jednou chcipnout jako dřív... Teď jeto linejsi ale aspoň plynuly
Téma je zamknuto


TOPlist