globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dušení při vyšších otáčkách
6.3.2015 v 21:40
Zdravím, postrach fóra se opět vrací s novým problémem! Jak někteří víte, předělal jsem svojí 125cc na 190cc a mám tu problém. Všechno šlape jak hodinky než padne 7 tis. ot., pak se motorka začne dusit. Karburátor ještě není přetryskovaný, teď tam mám Hlavní M6 - 145, Volnoběžná M5 - 45,Výkonová M4 - 65, myslím si, že to je tím, mám už objednané trysky, které mi poradil výrobce. Napsali mi, abych každou koupil o 10 větší a pak doladil polohou jehly, ale myslím si, že to je nějak málo. Opravdu na to pouze taková výměna, bude mít takový vliv? Chci se zeptat, čím jiným by to mohlo být. Mimochodem ano, hledal jsem už na fóru a něco našel, ale většinou se tam opět lidem vysmívali a použitelných informací tma bylo tak 5%. Děkuji všem co pomůžou :)

Dušení při vyšších otáčkách

6.3.2015 v 21:58 | Nahoru | #1
Těmi tryskami to může být,jde tam málo paliva a proto to nejede.Podívej se na svíčku,ale ne po pár Km ,ale najeď alespoň 20 km.Pokud bude světlá ,je to chudé a jsi doma.Každopádně,větší obsah potřebuje více paliva.Bude to chtít celé důkladně seřídit a myslím si,že to doma neuděláš.Nebo ano,ale je to styl pokus a omyl.Bude dobré najít někoho,kdo ten tvůj kit již v motorce má a ví jak ladit.my jsme se synátorem do NSR dali RC válec a motor se ladil celkem dlouho na brzdě.Zweitakt je na super naladění celkem dost složitý.

Dušení při vyšších otáčkách

6.3.2015 v 22:32 | Nahoru | #2
No tenhle válec už přívěru vůbec nemá, najel jsem na tom už asi 50 km, zítra na ní kouknu. Jinak důkladně seřídit? Já už nevím co jiného by na to mohlo mít vliv, ještě prodrbu výfuk, ale to je asi pak vše. Jinak hurá do motoru . Jo a děkuju

Dušení při vyšších otáčkách

6.3.2015 v 22:34 | Nahoru | #3
Jinak nikoho kdo ho má neznám, dokonce si myslím, že jsem v Čr první, kdo ten kit postavil. Na youtube o něm jsou 2 - 3 videa, to je vše..

Dušení při vyšších otáčkách

6.3.2015 v 22:36 | Nahoru | #4
No než jsem si přečetl tvůj poslední příspěvěk, tak jsem chtěl napsat, že máš jasnej problém v přívěrou. Jestli tenhle kit nemá přívěru, tak jsem v pasti.

Dušení při vyšších otáčkách

6.3.2015 v 22:55 | Nahoru | #5
No, možná vím v čem je problém, ale je to jen taková moje možnost :D Jelikož je to kit, tak to příruba výfuku nesedí přesně jak by měla a ukuřuje to, tak že když přidám plyn, tak to nemusí dávat takovej tlak a to tomu možná vadí. Seženu si kamnářskou šňůru a zkusím to utěsnit.

Dušení při vyšších otáčkách

7.3.2015 v 05:45 | Nahoru | #6
Koupil jsem NSR uz se 180 kitem od Malossi. Karbec byl pretryskovanej prave o +10 a v okamziku kdy se mela otevrit privera se to umrelo. Pomohl novej vzduchac (airbox kuchnutej, byl tam primej filtr - kosicek), hlavni tryska M6 vymenena za 152 (ostatni taky stahnuty), pak doladeni jehlou a "mrtva zona" zmizela. Tim padem pokud ti vyrobce napsal at koupis trysky +10 tak by to mohlo fungovat. Ale chce to namontovat, projet a pak uvidis jestli to chce pridat ci ubrat (ale lepsi zacit vetsi tryskou a pak ubirat).

Byt to neni zkusenost primo s tim 190 kitem tak treba ti tohle aspon trochu pomuze .

Dušení při vyšších otáčkách

7.3.2015 v 13:43 | Nahoru | #7
Hale super, díky moc
A s tím filtrem jsem to moc nepochopil, měl jsi tam košíček a koupil jsi jinej? Já tam mám košíček od Malossi asi za 800,-
Ještě mě napadla svíčka, ale ta je Iridiová a nechce se mi věřit, že je v prdeli.

Dušení při vyšších otáčkách

7.3.2015 v 15:01 | Nahoru | #8
Nemám sice 190 ccm kit, ale nemáš tam taky jen moc benzínu? :D Taky mi šla jen do 7-8 tis. kdyz jsem seridil hladinu tak uz zase jede

Dušení při vyšších otáčkách

7.3.2015 v 15:10 | Nahoru | #9
Zkusím tam dát starou trysku a pohrát si s jehlou než mi příjdou nový trysky, jestli tu hranici neposunu o něco víš. Děkuju moc

Dušení při vyšších otáčkách

7.3.2015 v 17:35 | Nahoru | #10
Hale tak dneska jsem tam dal zpět hlavní trysku (145) a jehlu dal o něco níž a dalo to asi o 500 otáček víc, tak nevím :D Jak ta motorka má teď hroznou sílu, tak zvládne jet po rovině na 6tku i na 3,5 tis. ot. a když zrychlím tak mám pocit jako kdybych tam měl 3jku a furt chci zařadit vyšší kvalt.. :D Jinak jsem si všiml, že na 1čku, když za to zaberu, tak to dorazí k 7 tis., trochu se to podusí a pak to najednou začne zrychlovat a lezou otáčky nahoru, ale ve vyšších kvaltech se to tam prostě dusí. Zahřál jsem to a zkusil jsem kolik to zvládne, jel jsem asi 100, víc ani ťuk.. Fakt nevím, snad to bude těma tryskama.

Naposledy editováno 07.03.2015 17:37:40

Dušení při vyšších otáčkách

7.3.2015 v 22:22 | Nahoru | #11
Byl tam nejakej no-name kosicek (pro prestavu neco takovyho ). Dal jsem tam tenhle bazmek, uz jen takhle vymena prinesla zlepseni ve forme snahy tech 6500 ot. prekonat (jak to popsat... no proste si to tak poprskavalo, cukalo a postupne se to chytalo az to najednou za pomoci vetru v zadech vyrazilo ). Zmena trysek pak uz pomohla definitivne. Svicku jsem tam mel oproti manualu jinou (manual udaval BR9ECS a ja tam mel tusim BR10ECS? ale fakt si nejsem jistej takze tohle info ber s rezervou). Kazdopadne svicce bych ted pozornost nevenoval.

Pockej az ti prijdou vetsi trysky, namotuj je a uvidis co to udela. Posouvani hranice o 500 ot. pomoci jehly ti problem nevyresi tak si radsi pockej a zkus to, co ti sam doporucil vyrobce kitu nez abys to trapil. Kdyz trysky vymenis a motka pres tech 7k ot. pujde tak uz mas zachytnej bod od kteryho se muzes odrazit a pak to doladit jehlou.

Dušení při vyšších otáčkách

7.3.2015 v 23:57 | Nahoru | #12
Jasný dík :D Tak to já ten svůj bazmek snad nebudu muset měnit.. :D Objednal jsem si ty trysky, pak mi ještě Mikexx poradil něco s plovákem v karburátoru, jestli nemám moc vysoko hladinu. :)

Dušení při vyšších otáčkách

20.3.2015 v 18:35 | Nahoru | #13
Hale tak dneska mi všechno přišlo a mohl jsem se do toho pustit. Vše jsem vyměnil, něco málo vyčistil a připravil, jehlu dal na 2. zářez od shora. Čekal jsem, že už to konečně tu hranici přejde, ale furt nic. Nevím co mám dělat, ujel jsem s novými tryskami asi 20 km a svíčka je černá, zítra najedu víc a pak se kouknu jak vypadá. Jinak na neutrálu s tím není vůbec žádný problém, ručička nemá konce, ale když jedu tak to prostě nechce. Nejspíš hurá do motoru co?
Jinak zkoušel jsem to s tím benzínem, vypnout ho aby klesla hladina, ale to taky nepomohlo.

Naposledy editováno 20.03.2015 18:36:06

Dušení při vyšších otáčkách

20.3.2015 v 20:54 | Nahoru | #14
No nic, vypral jsem filtr, zítra prolezu každou skulinku v karburátoru, jestli tam není někde nějakej bordel a pak se kouknu jestli to někde nesaje vzduch navíc. Mezi válcem a přírubou karburátoru jsem nechal starý těsnění, protože mi v sadě poslali jen jedno a to jsem dal mezi klapky a válec, to starý jsem nechal mezi klapkama a přírubou karburátoru, ještě to zkusím nějak utěsnit, kdyby to náhodou bylo tím. Jinak jsem fakt v koncích, projel jsem forum a většinou to dělali trysky nebo nějakej bordel, tak snad. Pak už jen svíčka.

Dušení při vyšších otáčkách

20.3.2015 v 23:02 | Nahoru | #15
Zkus to zejtra s tim vypranym filtrem, mohl uz mit horsi propustnost. Kdyz jsem u ty my zkousel cim by to mohlo byt, tak jsem ten starej vzduchac sundal, kolem garaze sem to sel projet bez nej a kdyz to melo snahu, koupil sem novej. Pak prisly na radu trysky.
Na neutral si pamatuju ze to vytocit slo ale za jizdy ani tuk (teda... ono to slo, ale covek to musel rozjet co to dalo na 4-5 rychlost, pak rychle podradit o dva kvalty aby se to dostalo nad 7tis. ot. a pak to drzet nad touhle hranici, jakmile to spadlo tak slus a zaclo se to dusit - zkousel si to rozjet i takhle?).

Dušení při vyšších otáčkách

21.3.2015 v 01:32 | Nahoru | #16
Hale na 1čku se to dostane jakž takž, ale jinak jsem to ještě nezkoušel. Nechci to moc hnát, má to najeto teprve 150 km..

Dušení při vyšších otáčkách

21.3.2015 v 14:51 | Nahoru | #17
Tak jo, něco málo jsem vyzkoušel.

1. Falešnej vzduch to nikde nesaje, hned to po ucpání chcípne.
2. Se zapojenou jednotkou přívěry ani nenastartuju.
3. Karburátor vyčištěnej, nic jsem nenašel, trošku jsem snížil hladinu v karburátoru. Beze změny.
4. Jel jsem bez filtru a jelo to lépe, hodil jsem tam za 2 a na 10 tis. jsem jel 70km/h za 3 a jel jsem 120 km/h, ale 4ce se už nechce, zase ta podělaná hranice. S filtrem to jede hůř.

Ještě nějaký nápady kromě jiného filtru? Ještě když jsem kontroloval jestli jde do karburátoru olej, tak jsem si všiml, že z motoru se někde trošku pokuřuje. Možná to je jen ta netěsnost výfuku, ale to jsem obmotal kamnářskou šňůrou tak si nemyslím. A nechce se mi věřit, že válec netěsní, protože tam je nový těsnění a po okraji je to mázlé tmelem na těsnění motorů.

Naposledy editováno 21.03.2015 16:32:38

Dušení při vyšších otáčkách

21.3.2015 v 17:13 | Nahoru | #18
Link 1
Link 2
Link 3

Odsud sem cerpal nejaky info kdyz jsem psal PM. Typci tam pisou o hlavni trysce 160-170, ve tretim odkazu dokonce zaznelo ze to nekdo zkousel s 200 ktera uz teda nejspis byla az moc velka. Zkus si to procist, mozna sem nejaky dulezity info preskocil. Pokud si ses 100% jistej svou dobre provedenou montazi, hledal bych problem ve smesi. Bez filtru to jelo lip tak nejakej vic propustnej a pak zas ty trysky. Ale asi by to chtelo jeste nejakej nazor nekoho kdo se ve 2T vyzna vic jak ja (treba IvanDvoutakťák toho o 2T dle fora vi hodne, otazka jestli by ti dokazal poradit s prevrtavanim tyhle malorazky). No a kdyz nic, pak uz leda to dat k nekomu kde se ladenim 2T zabyva a udelal by to na brzde.

Dušení při vyšších otáčkách

21.3.2015 v 17:24 | Nahoru | #19
Hale, převrtal jsem trysku na 210 a jehlu dal nejníž a bylo to ještě horší. Dneska už to nechci vytahovat, zítra zkusím dát jehlu co nejvýš a uvidím. Jinak ty trysky co jsem tam dal teď mi poradili z nějakýho Italskýho shopu, kterej se specializuje závodníma úprava. Tak snad si ze mě nedělali prdel.. :D

Dušení při vyšších otáčkách

22.3.2015 v 11:01 | Nahoru | #20
Tak co? už vás nic nenapadá? Mám tu jednu novou pecičku. :D
Když jsem včera přijel, tak jsem si všiml, že nějak vylezla teplota, víc než normálně, ale nic kritickýho. Tak jsem si řekl, že to je asi normálka, to chlazení není tak efektivní u takovýho válce. No ale večer, když jsem se chtěl kouknout jak na tom je svíčka, jsem si všiml, že je vše od chladící kapaliny a expanzní nádoba je plná. Tohle mi už jednu dělala, ale to byl problém v termostatu, kterej se neotvíral od určitý teploty, tak že to tam nemohlo kolovat. V tomhle válci termostat není, no babo raď. :D

Dušení při vyšších otáčkách

22.3.2015 v 17:33 | Nahoru | #21
Hm, vypadá to špatně, cejtím v chladící kapalině benzín.

Dušení při vyšších otáčkách

29.4.2015 v 19:15 | Nahoru | #22
Něco nového? Jakej tam máš výfuk? Origo athena 190cmm, má přímo svůj...
Výfuk athena 190ccm

Dušení při vyšších otáčkách

11.5.2015 v 19:06 | Nahoru | #23
Nic nového, je to v servisu a všechno mám správně, asi je to tím výfukem a ten se mi fakt nechce kupovat.. :D

Dušení při vyšších otáčkách

18.5.2015 v 17:12 | Nahoru | #24
ze servisu doma?

Dušení při vyšších otáčkách

22.5.2015 v 18:49 | Nahoru | #25
Ano, už je to o dost lepší, ale stejně na 5, 6 prostě nepřejde. Prej je to tím, že tam není přívěra, tak že musím podřadit když chci zrychlit.. Jinak je to fakt hukot, motorka má hrozný zrychlení.. :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist