globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vyřešeno
 
4.3.2015 v 16:26
Prosím o radu.... Motorka mi bere cca decku oleje na 10km a už nevím co s tím..... V servise dostala nové kroužky (píst a válec je prý v poho) nové gufera pod ventily a pořád je z motorky 2-takt bojím se že i když udělám výbrus tak to bude chlastat olej dál..... Nevíte někdo kde jinde by mohla bejt chyba??? Všechen olej jde z vejfuku ven...... Z motoru nikde nic neteče. Děkuju za všechny rady

Naposledy editováno 30.04.2015 07:56:02
Předchozí
1 2
Následující

vyřešeno

4.3.2015 v 16:53 | Nahoru | #1
Možná si ještě kroužky uplně nesedly nebo nový kroužky nestačily a chtělo to i výbrus :-/ ...buhví jestli ti v servisu tam ty nový věci vůbec dali ..... A jestli to žere tak moc tak to někudy přímo teče do výfuku takže kroužky nebo gufera nikudy jinudy to nejde.

vyřešeno

4.3.2015 v 17:57 | Nahoru | #2
Litr na 100 km? Tak to jsem viděl jenom jednou a byla tam prasklá hlava. Co to je vlastně za motor?

vyřešeno

4.3.2015 v 18:11 | Nahoru | #3
Ty vole, to bych táhl na loňskou dovču 100 litrů oleje

vyřešeno

4.3.2015 v 18:43 | Nahoru | #4
litr na 100 kiláků? tak to máš díru ve vaně né?

vyřešeno

4.3.2015 v 18:58 | Nahoru | #5
Sundej hlavu a zjisti, jestli ti opravdu udělali to co řekli. Znám jednoho experta, co zapomněl dát gufera na ventily a pak se divil, že se benzínem bral i flašku oleje. Pokud zjistíš, že to jsou kreténi, tak jim to omlať o hlavu.

vyřešeno

4.3.2015 v 19:16 | Nahoru | #6
Tak kdyz to davas do servisu, tak rekni ze si prejes aby to nezralo olej, ne ze si prejes vymenit krouzky a gufera. Pak kdyz si prevezmes motorku a ona zere olej tak ji proste vratis do servisu a reknes ze to reklamujes.
Jinak krouzky nebo gufera. A KLR bylo na gufera hodle slaby. Jinak pokud se to nezlepsilo po prekrouzkovani a vymene gufirek, alespon nachvilku tak bych skoro rekl ze to nekdo udelal spatne.
Jinak bych bejt tebou zjistil jesti to jde pres valec nebo pres vrsek a pokud jsou ty novy gufirka v prdeli tak premerit vofitka ventilu a v pripade ze jsou v riti tak bych koupil nejakou jetou hlavu.

1 reakcí na tento příspěvek vyřešeno

4.3.2015 v 19:26 | Nahoru | #7
co to bylo za servis,když ti vyměnili na motorce kruhy...........

kruhy se mění v autě,kde ty písty moc netrpí a válce najedou půl mega,ale u motorky jsem nikdy neviděl kruhy špatné a píst v toleranci....

Naposledy editováno 04.03.2015 19:26:45

1 reakcí na tento příspěvek vyřešeno

4.3.2015 v 19:41 | Nahoru | #8
Měl jsem Kawasaki KLR 650 ročník 2001. Měla najeto 40 000 km. Honil jsem ji v terénu obutou do drapáků. Měl jsem ji 3 roky a olej nežrala vůbec žádný!
Tak že nevím, ale je to hodně divné!

(reakce na) vyřešeno

4.3.2015 v 20:05 | Nahoru | #9

Dolph-cz píše: co to bylo za servis,když ti vyměnili na motorce kruhy...........

kruhy se mění v autě,kde ty písty moc netrpí a válce najedou půl mega,ale u motorky jsem nikdy neviděl kruhy špatné a píst v toleranci....



(reakce na) vyřešeno

4.3.2015 v 20:31 | Nahoru | #10
storeman> Měl jsi vyjímečný kus,mě žrala každá KLR.Ony prostě berou olej.Ale v takovém množství značí problém.Podle mě je válec v háji a kruhy prostě nesedí.

vyřešeno

4.3.2015 v 20:43 | Nahoru | #11
Co třeba ucpané odvětrání klikové skříně?

vyřešeno

4.3.2015 v 21:59 | Nahoru | #12
Mal som kedysi CB 650 a hltala 1 liter na 700km. Nalietané mala cez 100tisíc s originál výbrusom, po výmene gufier na ventiloch to kleslo na desatinu. Takže podľa môjho skromného názoru to v kruhoch nebude.

vyřešeno

5.3.2015 v 06:52 | Nahoru | #13
No jo,jenže ta CB je čtyřvál.Sic jen dva ventily na válec,ale i tak je jich dvakrát tolik.Nicméně může být.Mě výměna gufer nepomohla.Takhle brutálně mi KLR začalo žrát v okamžiku,kdy jsem dal do válce náhradní kroužky co se váleli v krabici s náhradními díly.Předtím to bralo tak litr na tisíc,po výměně kruhů dvě decky na třicet kilometrů.To sem si pomohl.Mimochodem v mých diskuzích lze najít téma,jaké jsem řešil problémy i s výbrusem,..

vyřešeno

5.3.2015 v 08:58 | Nahoru | #14
Tak já jsem měl stejný problém co píše Anti - najeto cca 80 tis. a žrala cca litr na tisíc. Trošku pomohlo nalít takový ten gel do oleje na vylítaný motory. Byla to nouzovka než šla na pořádný servis.
Pak jsem ale nechal udělat komplet výbrus válce s výměnou gufer a kroužků. Od té doby mi necucne ani mililitr
Varianta je, že buď to neudělali něco špatně - ten výbrus bych u jednoválce udělal vždy nebo tam leješ špatnej olej - dáváš tam minerální?

1 reakcí na tento příspěvek vyřešeno

5.3.2015 v 14:57 | Nahoru | #15
Ale blbosť je meniť len krúžky, bez výbrusu. Tesnenie piestu vo valci sa tým paradoxne zhorší, pretože valec je po x kilometroch mierne oválny. Oválne sú aj staré krúžky a tesnia. Samozrejme, v zámkoch nie, ale tie nie sú nad sebou. A keď dáš do takéhoto oválneho valca dokonale rovný krúžok, čo sa stane? Tesnia horšie, ako staré.
Ale pri tej spotrebe oleja to bude dľa mňa kombinácia oboch faktorov.

1 reakcí na tento příspěvek vyřešeno

5.3.2015 v 15:25 | Nahoru | #16
Chlapy sorry že nereaguju ale nestiham.... Teď mám píst s válcem u sebe a zítra ho budu měřit tak uvidíme co namerime.... Dělal jsem teď test..... Obrátil jsem válec a nalil na píst olej..... Pak jsem s ním zahejbal a kroužky asi moc nestiraji.... Cca po 20 zahejbani nahoru a dolu se udělá vrstva oleje a teče dolů.... Jinak tak liju q8 10w40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 16:49 | Nahoru | #17

hycomat píše: Ale blbosť je meniť len krúžky, bez výbrusu. Tesnenie piestu vo valci sa tým paradoxne zhorší, pretože valec je po x kilometroch mierne oválny. Oválne sú aj staré krúžky a tesnia. Samozrejme, v zámkoch nie, ale tie nie sú nad sebou. A keď dáš do takéhoto oválneho valca dokonale rovný krúžok, čo sa stane? Tesnia horšie, ako staré.
Ale pri tej spotrebe oleja to bude dľa mňa kombinácia oboch faktorov.



kroužky se za jízdy otáčí(alespoň teoreticky),takže by elipsovité být neměly.jinak souhlasím..........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 16:52 | Nahoru | #18

Anton píše: Chlapy sorry že nereaguju ale nestiham.... Teď mám píst s válcem u sebe a zítra ho budu měřit tak uvidíme co namerime.... Dělal jsem teď test..... Obrátil jsem válec a nalil na píst olej..... Pak jsem s ním zahejbal a kroužky asi moc nestiraji.... Cca po 20 zahejbani nahoru a dolu se udělá vrstva oleje a teče dolů.... Jinak tak liju q8 10w40



tohle je opravdu extrémní test s ještě extrémnějším výsledkem.tím chci říct,že i u běžně vyšlehaného motory by ten olej neprotekl-to co popisuješ........ ,to už tam ten píst musí lítat jak vítr v bedně

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 16:59 | Nahoru | #19
Dolph-cz> samo od sebe to neprotece.... Pokaždý to musí nechat malinkou vrstvu na válci ale mě to nechává asi o něco víc.... A píst se nezdá že by tam hodně kloktal..... Asi bude ovalitost válce v prd... To se dozvím až zítra.... Jen se bojím že ten výbrus nepomůže a problém bude někde jinde....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 17:18 | Nahoru | #20

Anton píše: Dolph-cz> samo od sebe to neprotece.... Pokaždý to musí nechat malinkou vrstvu na válci ale mě to nechává asi o něco víc.... A píst se nezdá že by tam hodně kloktal..... Asi bude ovalitost válce v prd... To se dozvím až zítra.... Jen se bojím že ten výbrus nepomůže a problém bude někde jinde....



ten píst když je nový tam téměř nejde vsunout(dokud ho přesně nenaúhluješ) a maximální vůle může být cca 13 setin milimetru(to je vůle kterou v podstatě ani neucítíš),pokud se ti zdá,že se tak kloktá,tak je posmrti . osobně jsem přesvědčený,že když uděláš výbrus+ nový píst a k tomu kontrolu hlavy(zejména vůle vodítek ventilů)+ nové gufera,tak budeš spokojený-olej to brát nebude.

i když občas někdy někdo napíše o nějaké prasklině a pod.,tak jsem se tím nikdy nesetkal .alespoň né ve smyslu,že by vše ostatní bylo OK(voda v olej,olej ve vodě,přehřívání) ,prostě že by to jen žralo olej....

(reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 17:44 | Nahoru | #21
Anton> Nevím jestli ti pomohu,nevím co máš za rok(já měl 94),před par lety jsem řešil stejny problem,KLR žralo hrozně olej,chtěl jsem dát jenom kruhy a gufera,válec byl v servisní normě,a když jsem poptaval origo kruhy,tak bylo řečeno,že Kawa udělala nějaky změny ohledně spotřeby oleje,a kruhy(ty co jsem tam měl )se nedají koupit.Musel jsem koupit ty pozměněné kruhy i s pístem,oboje je jiné.Třeba ti dali(pokud dali) nové kruhy na starý píst a ty tam nemají bejt a netěsní.Moje uvaha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 18:14 | Nahoru | #22
Dolph-cz> tak teď jsem to měřil a je to na hraně.... Píst pod krouzkama ma průměr 100.866 pak válec- vršek 101.005 prostředek a spodek100.99 ovalitost válce bude až zítra.... A kroužky byli objednavany podle rozměru válce a pístu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 19:22 | Nahoru | #23

Dolph-cz píše: kroužky se za jízdy otáčí(alespoň teoreticky),takže by elipsovité být
neměly.jinak souhlasím..........



Presne, ako píšeš, teoreticky. Preto sú v cvajtakte kolíky v zámkach, ako vieme. Ale, rozoberal som minule trabantí motor a z troch krúžkov na jednom valci boli dva bez kolíkov, vyleteli výfukom. A nič sa nestalo, motor šlapal aj bez nich, takže sa neotáčali. A zapečené neboli.

Ináč, kedysi, keď sme nemali presné meradlá na priemer valca a piesta, laicky sme kontrolovali vôľu piesta tak, že sa piest BEZ krúžkov voľne vložil do valca (cca 3-5 cm) a pustil si ho. Musel kúsok klesnúť rýchlo a potom pomaly spadnúť dole. Nesmelo ho brzdiť trenie, ale vzduch, ktorý okolo neho prenikal. Ale ako hovorím, len laická kontrola. Ak spadol dole hneď, bolo to na výbrus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 19:35 | Nahoru | #24

Anton píše: Dolph-cz> tak teď jsem to měřil a je to na hraně.... Píst pod krouzkama ma průměr 100.866 pak válec- vršek 101.005 prostředek a spodek100.99 ovalitost válce bude až zítra.... A kroužky byli objednavany podle rozměru válce a pístu.



no jo,jenže válec se neměří nahoře.....a píst se tuším měří pod pístním čepem.....

(reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 19:36 | Nahoru | #25

hycomat píše: Presne, ako píšeš, teoreticky. Preto sú v cvajtakte kolíky v zámkach, ako vieme. Ale, rozoberal som minule trabantí motor a z troch krúžkov na jednom valci boli dva bez kolíkov, vyleteli výfukom. A nič sa nestalo, motor šlapal aj bez nich, takže sa neotáčali. A zapečené neboli.

Ináč, kedysi, keď sme nemali presné meradlá na priemer valca a piesta, laicky sme kontrolovali vôľu piesta tak, že sa piest BEZ krúžkov voľne vložil do valca (cca 3-5 cm) a pustil si ho. Musel kúsok klesnúť rýchlo a potom pomaly spadnúť dole. Nesmelo ho brzdiť trenie, ale vzduch, ktorý okolo neho prenikal. Ale ako hovorím, len laická kontrola. Ak spadol dole hneď, bolo to na výbrus.



jj,tak nějak to je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 19:40 | Nahoru | #26

Dolph-cz píše: no jo,jenže válec se neměří nahoře.....a píst se tuším měří pod pístním čepem.....

jasný.... Píst pod čepem je 100.866 a válec v prostredku těch 100.99

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 20:31 | Nahoru | #27
Anton> čím to měříš?máš tak přesné měřidlo,nebo si na to jen hraje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 20:35 | Nahoru | #28

Dolph-cz píše: Anton> čím to měříš?máš tak přesné měřidlo,nebo si na to jen hraje?

měřil jsem to v práci sondou na tříose tak by to mělo být přesný.... Zítra to budu měřit ještě supitem tak budu porovnávat...

(reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 20:38 | Nahoru | #29
Anton> změř si i vůli kroužku v drážce pístu........

(reakce na) vyřešeno

6.3.2015 v 09:44 | Nahoru | #30
Anton> To tam nemůže takto chcát a ještě sebou klinkat tam zpět se zemědělskou vůlí jak ježek v kleci... Jak už bylo řečeno, kroužky stejně nic neřeší, ten motor je dávno po smrti, chce to nový výbrus a k němu odpovídající píst a budeš mít po problému.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist