paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vyřešeno
 
4.3.2015 v 16:26
Prosím o radu.... Motorka mi bere cca decku oleje na 10km a už nevím co s tím..... V servise dostala nové kroužky (píst a válec je prý v poho) nové gufera pod ventily a pořád je z motorky 2-takt bojím se že i když udělám výbrus tak to bude chlastat olej dál..... Nevíte někdo kde jinde by mohla bejt chyba??? Všechen olej jde z vejfuku ven...... Z motoru nikde nic neteče. Děkuju za všechny rady

Naposledy editováno 30.04.2015 07:56:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 16:49 | Nahoru | #1

hycomat píše: Ale blbosť je meniť len krúžky, bez výbrusu. Tesnenie piestu vo valci sa tým paradoxne zhorší, pretože valec je po x kilometroch mierne oválny. Oválne sú aj staré krúžky a tesnia. Samozrejme, v zámkoch nie, ale tie nie sú nad sebou. A keď dáš do takéhoto oválneho valca dokonale rovný krúžok, čo sa stane? Tesnia horšie, ako staré.
Ale pri tej spotrebe oleja to bude dľa mňa kombinácia oboch faktorov.



kroužky se za jízdy otáčí(alespoň teoreticky),takže by elipsovité být neměly.jinak souhlasím..........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 19:22 | Nahoru | #2

Dolph-cz píše: kroužky se za jízdy otáčí(alespoň teoreticky),takže by elipsovité být
neměly.jinak souhlasím..........



Presne, ako píšeš, teoreticky. Preto sú v cvajtakte kolíky v zámkach, ako vieme. Ale, rozoberal som minule trabantí motor a z troch krúžkov na jednom valci boli dva bez kolíkov, vyleteli výfukom. A nič sa nestalo, motor šlapal aj bez nich, takže sa neotáčali. A zapečené neboli.

Ináč, kedysi, keď sme nemali presné meradlá na priemer valca a piesta, laicky sme kontrolovali vôľu piesta tak, že sa piest BEZ krúžkov voľne vložil do valca (cca 3-5 cm) a pustil si ho. Musel kúsok klesnúť rýchlo a potom pomaly spadnúť dole. Nesmelo ho brzdiť trenie, ale vzduch, ktorý okolo neho prenikal. Ale ako hovorím, len laická kontrola. Ak spadol dole hneď, bolo to na výbrus.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist