paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vyřešeno
 
4.3.2015 v 16:26
Prosím o radu.... Motorka mi bere cca decku oleje na 10km a už nevím co s tím..... V servise dostala nové kroužky (píst a válec je prý v poho) nové gufera pod ventily a pořád je z motorky 2-takt bojím se že i když udělám výbrus tak to bude chlastat olej dál..... Nevíte někdo kde jinde by mohla bejt chyba??? Všechen olej jde z vejfuku ven...... Z motoru nikde nic neteče. Děkuju za všechny rady

Naposledy editováno 30.04.2015 07:56:02

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 16:59 | Nahoru | #1
Dolph-cz> samo od sebe to neprotece.... Pokaždý to musí nechat malinkou vrstvu na válci ale mě to nechává asi o něco víc.... A píst se nezdá že by tam hodně kloktal..... Asi bude ovalitost válce v prd... To se dozvím až zítra.... Jen se bojím že ten výbrus nepomůže a problém bude někde jinde....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 17:18 | Nahoru | #2

Anton píše: Dolph-cz> samo od sebe to neprotece.... Pokaždý to musí nechat malinkou vrstvu na válci ale mě to nechává asi o něco víc.... A píst se nezdá že by tam hodně kloktal..... Asi bude ovalitost válce v prd... To se dozvím až zítra.... Jen se bojím že ten výbrus nepomůže a problém bude někde jinde....



ten píst když je nový tam téměř nejde vsunout(dokud ho přesně nenaúhluješ) a maximální vůle může být cca 13 setin milimetru(to je vůle kterou v podstatě ani neucítíš),pokud se ti zdá,že se tak kloktá,tak je posmrti . osobně jsem přesvědčený,že když uděláš výbrus+ nový píst a k tomu kontrolu hlavy(zejména vůle vodítek ventilů)+ nové gufera,tak budeš spokojený-olej to brát nebude.

i když občas někdy někdo napíše o nějaké prasklině a pod.,tak jsem se tím nikdy nesetkal .alespoň né ve smyslu,že by vše ostatní bylo OK(voda v olej,olej ve vodě,přehřívání) ,prostě že by to jen žralo olej....

(reakce na) vyřešeno

5.3.2015 v 17:44 | Nahoru | #3
Anton> Nevím jestli ti pomohu,nevím co máš za rok(já měl 94),před par lety jsem řešil stejny problem,KLR žralo hrozně olej,chtěl jsem dát jenom kruhy a gufera,válec byl v servisní normě,a když jsem poptaval origo kruhy,tak bylo řečeno,že Kawa udělala nějaky změny ohledně spotřeby oleje,a kruhy(ty co jsem tam měl )se nedají koupit.Musel jsem koupit ty pozměněné kruhy i s pístem,oboje je jiné.Třeba ti dali(pokud dali) nové kruhy na starý píst a ty tam nemají bejt a netěsní.Moje uvaha.

(reakce na) vyřešeno

6.3.2015 v 09:44 | Nahoru | #4
Anton> To tam nemůže takto chcát a ještě sebou klinkat tam zpět se zemědělskou vůlí jak ježek v kleci... Jak už bylo řečeno, kroužky stejně nic neřeší, ten motor je dávno po smrti, chce to nový výbrus a k němu odpovídající píst a budeš mít po problému.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist