Jedná se mi o (snad zatím) vizuální ideový návrh motocyklu na bázi Jawy 500 OHC, eventuelně Péráka. Vede mě k tomu odezva na poslední produkci z mnohými oblíbené (a jinými teď zatracované) fabriky. Hodně lidí totiž psalo, že by Jawa měla místo těchto pokusů vytáhnout starou pětistovku a oživit ji, podobně jako to provedl Triumph, Indian, Royal Enfield a další. No co, motorka je to pěkná, tak proč ne. Ale jelikož se k tomu nikdo z Jawy evidentně moc nemá, chtěl jsem to zkusit sám, s pomocí Vás všech. Můžeme tu o tom básnit a zkracovat si večery, zatímco naše ženský koukaj na ordinaci v růžový p...
Nějaký prvotní návrh postupně ve volném čase vytvářím, a postupně přidávám obrázky. Od vás bych rád komentáře typu líbí/nelíbí, ale hlavně proč nelíbí a co změnit . Chápu, že co hlava, to názor, ale rád bych ve finále docílil nějaké slušné vizualizace motocyklu, který by odpovídal zadání a přitom se líbil co nejvíce lidem. Pište mi názory na kdejakou blbinu co se vzhledu týče - tzn. třeba "užší kola, rovnější sedačku, hlubší blatníky, vlaječku dozadu" atd... Nejde mi tu o funkční technický návrh, ale o vizuální stránku věci - tím samozřejmě nechci říct, že to má být zcela technicky mimo. Postupně až se domodeluje, přidáme i barvy a vyhodíme z toho pár obrázků. Prozatím poslední výsledek:
Každou Vaši kritiku uvítám
Pokud se chce někdo k modelování připojit přímo, stačí mi napsat do zpráv a rád pošlu model...
Naposledy editováno 06.03.2015 19:13:51
4 reakcí na tento příspěvek Návrh "retro" Jawy
edit
jeste detail - svetlo bylo vytazeny mnohem vic dopredu....
Naposledy editováno 05.03.2015 17:48:05
Jakub-od-X-bikers píše: Větší sklon vidlice, širší spodní brýle, vyšší rám a tím pádem i sedlo výš, kyvka s výztuhou a klasické kastlíky:
Původní obrázek je jen upravený v malování ;o)
Jo, dobře. Kyvka mi přijde rozumnější nežli pevnej zadek, proti sklonu předku nemám vážnějších výhrad, jen se bude muset předělat to světlo. Jen se mi pořád nezdá uchycení zadního tlumiče. Pořád tam vidím z podsedlovky vynesenou konzoli k nosiči a odtut krytý tlumič svisle dolů ke kyvce...
Sleduju,fandím!
Jestli můžu, tak bych zkusil pneu ubrat na profilu(je to hrozně cruiserovský).
Dále bych přední blatník víc dole u kola rozšířil a protáhl(jak původní kejvačkový "sloní ucho").
A přimluvil bych se za skrytý centrál s trojúhelníkovou kývačkou(falešný hardtail).
Tohle řízení je už moc strmý...
Naposledy editováno 05.03.2015 20:21:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 500 OHC - spojka Jawa 500 OHC | OnluCBR | 14 | 20.2.2024 v 15:55 MartinED250 |
JAWA 500 OHC - přípravek / stahovák Jawa 500 OHC | mikeš. | 4 | 9.5.2022 v 10:04 1jarda1 |
Jawa 500 OHC - výbrus válců + repas... Jawa 500 OHC | mikeš. | 14 | 17.1.2022 v 18:06 cmiral |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Jawa 500 OHC běží na 1 válec Jawa 500 OHC | mikeš. | 16 | 14.9.2021 v 11:17 Kohlstein |