Jedná se mi o (snad zatím) vizuální ideový návrh motocyklu na bázi Jawy 500 OHC, eventuelně Péráka. Vede mě k tomu odezva na poslední produkci z mnohými oblíbené (a jinými teď zatracované) fabriky. Hodně lidí totiž psalo, že by Jawa měla místo těchto pokusů vytáhnout starou pětistovku a oživit ji, podobně jako to provedl Triumph, Indian, Royal Enfield a další. No co, motorka je to pěkná, tak proč ne. Ale jelikož se k tomu nikdo z Jawy evidentně moc nemá, chtěl jsem to zkusit sám, s pomocí Vás všech. Můžeme tu o tom básnit a zkracovat si večery, zatímco naše ženský koukaj na ordinaci v růžový p...
Nějaký prvotní návrh postupně ve volném čase vytvářím, a postupně přidávám obrázky. Od vás bych rád komentáře typu líbí/nelíbí, ale hlavně proč nelíbí a co změnit . Chápu, že co hlava, to názor, ale rád bych ve finále docílil nějaké slušné vizualizace motocyklu, který by odpovídal zadání a přitom se líbil co nejvíce lidem. Pište mi názory na kdejakou blbinu co se vzhledu týče - tzn. třeba "užší kola, rovnější sedačku, hlubší blatníky, vlaječku dozadu" atd... Nejde mi tu o funkční technický návrh, ale o vizuální stránku věci - tím samozřejmě nechci říct, že to má být zcela technicky mimo. Postupně až se domodeluje, přidáme i barvy a vyhodíme z toho pár obrázků. Prozatím poslední výsledek:
Každou Vaši kritiku uvítám
Pokud se chce někdo k modelování připojit přímo, stačí mi napsat do zpráv a rád pošlu model...
Naposledy editováno 06.03.2015 19:13:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh "retro" Jawy
Jo a kdyz se budeme bavit o cene, vzdy to je o tom, kdo pouzije jake prostredky k realizaci a jak se k tomu postavi, co ma k dispozici. Kuprikladu formule CVUT FS04 v dobe, kdy jsem koncil v tymu vysla bratru na neco kolem 3/4mega(celkovy naklady byly jinde uz jen diky zavodum a dalsim vydajum), pracovalo na mechanickym navrhu rekneme do 6 lidi ve svym volnym case a maximum co slo jsme si i sami vyrabeli. Ale tam se na nicem moc nesetrilo a nektere soucastky vyrobene jako za sponzorstvi byly nehorazne nacenene, takze realne cena jeste sla stlacit. Bylo to pritom auto se 4ma kolama a zavodnima komponentama, jako treba tlumice Penske, kola OZ Racing, brzdama komplet od AP apod., ram komplet CrMo a spousta zbytecnyho karbonu kolem. A k cemu to bylo? Z historickyho hlediska a vyvoje techniky k nicemu ....jenze ...vsichni zucastneni jsme se tolik naucili, ze nikdo z nas se nema spatne a radovy povalece z rocniku(ne vyjimky potvrzujici pravidlo) jsme vetsinou prevalcovali rozdilem tridy.
Naposledy editováno 05.03.2015 00:12:33
Ano, pokud jsi něco odvedl na té káře, asi bys dokázal postavit i něco jiné. Však o tom to není.
Mně překvapuje, že v podstatě nikdo kolem jaw zde nevymyslel nic kloudnýho použitelnýho, ale postavit novou motorku není problém
Když tu kdosi mluvil o spojení dvou pincků, taky nebyl problém. No.. prostě mnoho lidí neví, jak fungují věci (tím netvrdím, že jsem chytrolín či inženýr), ale není problém. Nikomu určitě nebráním, nejsem omezenec. S chutí do toho.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 500 OHC - spojka Jawa 500 OHC | OnluCBR | 14 | 20.2.2024 v 15:55 MartinED250 |
JAWA 500 OHC - přípravek / stahovák Jawa 500 OHC | mikeš. | 4 | 9.5.2022 v 10:04 1jarda1 |
Jawa 500 OHC - výbrus válců + repas... Jawa 500 OHC | mikeš. | 14 | 17.1.2022 v 18:06 cmiral |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Jawa 500 OHC běží na 1 válec Jawa 500 OHC | mikeš. | 16 | 14.9.2021 v 11:17 Kohlstein |