Kdyz jsem jim pred více nez týdnem poslal mail, ze chci koupit u nich masinu a k ni 3 nové kufry, tak ani neodpovedeli.
Nákup přes 200litru je pro ne nezajímavy? Jaké mate kdo zkusenosti???
2 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
A kdyz na stránkach mají napsáno: "Napište nam", tak jsem jim napsal. Tedy přesně je tam na te strance tučně napis "Napsat mail", at me zas někdo nechyta za slovo.
A z mobilu na pevnou jsem holt do prodejny volat nechtěl. Mobil na prodejnu stránka neuvádí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
1100Virago píše: Moje zkušenost je, že mailování je hodně nejistý způsob komunikace. Mail nemusí dorazit a ani se o tom nedozvíš. Proč nezkusíš zatelefonovat?
Věrší kravinu jsem nečetl :)