bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Délka sání při přestavbě!
 
13.2.2015 v 13:42
Zdar,

Stavím motorku z kostry Yamaha DT80 a chci do toho napasovat Lifan 200. Celkem se mi to tam vejde, ale mám problém se sáním, karburátor musím umístit níže a dál, tzn. Nasávaná směs půjde trubkou nahoru a na delší vzdálenost.
Myslíte, že by s tím mohl být nějaký problém? Z čeho by jste mi doporučili vyrobit přírubu sání mezi karbcem a hlavou?

Díky za rady.













2 reakcí na tento příspěvek Délka sání při přestavbě!

13.2.2015 v 14:34 | Nahoru | #1
A proč ho nedat nabok ? Neni důvod ho cpad dule.. Problém bude, jen když tam uděláš takové ohyby a úhly kdy začne vznikat víření směsi..a taky tam bude kondenzovat směs v kapky pokud bude motor studený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Délka sání při přestavbě!

13.2.2015 v 14:53 | Nahoru | #2
hrnous> Na bok se to právě nevejde, i kdyby to bylo bez filtru tak bych to nohou utrhl. Je to presne na stehno v tom místě. Právě se bojím toho rosení no, ale nebudou tam ani pravé úhly. spíš tak 50-70 stupnu. V této chvíli mi jde spíš o materiál

(reakce na) Délka sání při přestavbě!

13.2.2015 v 17:05 | Nahoru | #3

hrnous píše: A proč ho nedat nabok ? Neni důvod ho cpad dule.. Problém bude, jen když tam uděláš takové ohyby a úhly kdy začne vznikat víření směsi..a taky tam bude kondenzovat směs v kapky pokud bude motor studený



Jak říkáš, k turbulentnímu proudění zde docházet nesmí.

Co se týče materiálu. Z klasického čistého hliníku bych to nedělal. Tipuju, že to bude na kros či něco podobného, tak aby neprasknul. Nacpi tam gumu ze sání. Ta něco vydrží a je to cesta nejmenšího zla. Co se týče oceli. Byl by trochu problém chytit ten tvar a obrobit to. Musel by jsi to odlejt nebo postupně svařovat z kousků a vniřek leštit. Ale to v domácích podmínkách je fakt trochu problém :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist