Téma: Chip - Uprava vykonu (auto)
 
10.2.2015 v 08:31
Zdar, v ramci zimni nudy a vymysleni hovadin me uz dlouhou dobu trapi myslenka nechat si upravit vykon motoru auta, jedna se o (Golf 6 Variant) 2.0TDI CR 103kw (320Nm), kod (asi) CFHC.
Ne ze by auto jelo spatne, to vubec ne,ale nejakej konik navic se vzdy hodi.
V soucasnosti najeto cca 127tkm, r.v. 2010. Mam ale nekolik otazek ktere bych potreboval objasnit. Ma nekdo dlouhodobe zkusenosti s chipovanym autem?
Jednalo by se o chip na 125kw/380Nm
- Co spotreba pri normalnim stylu jizdy? jak moc se zvedne? je mi jasne ze kdyz se na to zacne slapat rozdil bude
- co komponenty? turbo, vstriky, spojka, poloosy,....? Jak moc se jim zkrati zivotnost?
- nejakej tip kde si to nechat kvalitne chipnout Praha a okoli?
- jak je mozne ze nektere firmy upravu nabizi za 19, jine za 6?
dik
Anketa: Chipovat?
ANO
48%
12
NE
52%
13

1 reakcí na tento příspěvek Chip - Uprava vykonu (auto)

10.2.2015 v 10:36 | Nahoru | #1
Jak zde již bylo řečeno fitr pevných částic ven, čip dělat u někoho kdo to dá na brzdu před a po úpravě a na svoji práci si Ti dá záruku. Auto při stejné jízdě jako před čipem bude mít o něco málo menší spotřebu. Komponenty motoru čipem více trpí - vyšší výkon a točivý moment.
Krabičky typu powerbox bych nepoužíval. Je to spíše oblbování řídící jednotky motoru něž čip.

(reakce na) Chip - Uprava vykonu (auto)

10.2.2015 v 10:47 | Nahoru | #2

Michalll píše: Jak zde již bylo řečeno fitr pevných částic ven, čip dělat u někoho kdo to dá na brzdu před a po úpravě a na svoji práci si Ti dá záruku. Auto při stejné jízdě jako před čipem bude mít o něco málo menší spotřebu. Komponenty motoru čipem více trpí - vyšší výkon a točivý moment.
Krabičky typu powerbox bych nepoužíval. Je to spíše oblbování řídící jednotky motoru něž čip.


Ještě trochu.Obecně se to dělá tak,že motor daného typu se čipuje do takové hodnoty,která je pro daný typ motoru vhodná.To znamená máš li 125kW a čipne se to na 140kW,nic se neděje.O víc je to přez hranici životnosti motoru.Obecně však platí pravidlo a to,že motor o objemu 1300 je nesmysl čipovat už jen z toho,že konstrukce motoru není masívní,dejme tomu jako u dvoulitrovýho.Mýtus o totáním odhulení motoru se vymýtit nedá,bohužel.Proto jsem psal,že motor musí být v dobré kondici a ne před padnutím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist