Ne ze by auto jelo spatne, to vubec ne,ale nejakej konik navic se vzdy hodi.
V soucasnosti najeto cca 127tkm, r.v. 2010. Mam ale nekolik otazek ktere bych potreboval objasnit. Ma nekdo dlouhodobe zkusenosti s chipovanym autem?
Jednalo by se o chip na 125kw/380Nm
- Co spotreba pri normalnim stylu jizdy? jak moc se zvedne? je mi jasne ze kdyz se na to zacne slapat rozdil bude
- co komponenty? turbo, vstriky, spojka, poloosy,....? Jak moc se jim zkrati zivotnost?
- nejakej tip kde si to nechat kvalitne chipnout Praha a okoli?
- jak je mozne ze nektere firmy upravu nabizi za 19, jine za 6?
dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip - Uprava vykonu (auto)
mirda1234 píše: Jak psal SLEEPER, dej filtr pevnej castic do pryc a nech cipnout, akorad bejt tebou to dam to dam nakymu renomovanymu ladici...dieselpower,tdi fun, proste nekomu kterej ti prvne auto zmeri bez cipu a podle toho co mu z brzdy vyleze pak pak ladi mapu a pak opet zmeri na brzde. A ne jak ti co si za chip vemou 5tis. S tim ze ti jen do Řj nahrajou nakej chip co stahli nekde na googlu, a auto ti akad bude kourit a chip ti oblbne palubak takze ti to bude ukazovat min, ale v realu budes na vyssi spotrebe
A jak se na vykuchaný filtr pevných částic tváří STK/emise? Neprudím, jen se ptám...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chip - Uprava vykonu (auto)
Cova píše: A jak se na vykuchaný filtr pevných částic tváří STK/emise? Neprudím, jen se ptám...
Musí se odstranit nejen mechanicky,ale i softwarově.Tím se pak dokáže dostat na emisní limity.Někde jsem to četl,že se to řeší tak,že filtr vykopnou ven a na STK namontujou zpět.Čistě teoreticky.Filtr je sice ovládaný jednotkou,která snímá tlak a v případě zanášení se aktivuje samočistící proces.No podle mě je ten filtr totálně k ničemu,ale co se dá dělat.Proto jsem z dizlu přešel na benzín a mám od těhle sraček pokoj.