1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán
hever do prahu používám běžně a nemám s tím problémy, klidně předvedu.
nový vozy se dnes sice tváří hogo fogo, ale je to co se týče výdrže hnus, hlavně na podvozku. Dále nepochopitelný rozvodový řemeny (ano, je to levnější, ale už jsi viděl prasklej řetěz, a proč by se jinak k řetězu najednou všichni vraceli)...
jinak k hnilobě. felicie se vyráběla ještě před 6 lety, a hnije snad stejně jako ten oltcit - to je mi panečku pokrok.... nehledě na to že na interentu už je spousta stížností na hnijící fábie (zadní dveře pod sklem, hrany přední kapoty, hrany a dutiny dveří..) pokud se bavíme o třídě velikostně podobnejch aut....
dál se k tomu vyjdřovat nebudu, protože to tu nechci zaspamovat, můžeme si na to otevřít téma na smetišti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odky je motorka veterán
je tomu tak, že běžný, konfekční auta, který se nepovažují za cennost vymřou hnilobou a vrakovištěm, je pak míň než jejich ojedinělejších odvozenejch setřiček. viz. příklad: na každým veteránsrazu potkáte víc felicií kabrio, než octávií, víc š110R než sedanů 100-110, a kolikrát potkáte i stejnej počet velmi vzácných 1000-1100MBX coupe jako celkem běžnejch škod1000 apod.
jinak rozšířenější auta od nějakejch 70-80 let se mezi veteránisti nazývají youngtimery, protože mezi předválečnými a meziválečnými vozidly působí moc moderně, jsou to v podstatě v mnohém dnešní vozy.