1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán
1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán
tak dobrý auto jako je škodárna (a někteří její vrstevníci), už nikdy mít nebudu, páč dneska už se dělají auta navrch huj a vespod fuj... podvozek š105-120 po 30 letech a 130kkm vyžádal udělat jen svisláky.... na fábii už budeš mít třetí ložiska, třetí kuláky, čepy, a silentbloky s ramenama, kosti slabilizátoru... nehledě na leštěnej prd HTP, kterej jako supermoderní výkřik, má stejnej výkon, jako 120LS vyráběná od r. 1976.... a to má ještě o válec míň a zvuka jak šicí stroj, jediná jeho výhoda je ta, že o litr míň žere... když se podívám na svojí 105, tak má semtam pupínek, nosný části zdravý.. když se pak kouknu na většinu o 20let mladších felicií... co dodat.. snad jen to, že škodovky už nejsou co bejvaly..
pořádný auta se dělaly tak do roku 90-95
mám pár starejch motorek, a mám to na normál papírech, pro těch 3*700kč ročně, mi to papírování nestojí.
1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odky je motorka veterán
Celé moje dětsví mě provázela 120 a její CINNNKK při každém zavření dveří :) ještě ted se ohlednu když to někde slyším ... motor totální mrtvola, konkurenční žigul byl oproti tomu bomba ... ten aspoň topil už po 500metrech, 120 ani po 20km .... :(
1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán
hever do prahu používám běžně a nemám s tím problémy, klidně předvedu.
nový vozy se dnes sice tváří hogo fogo, ale je to co se týče výdrže hnus, hlavně na podvozku. Dále nepochopitelný rozvodový řemeny (ano, je to levnější, ale už jsi viděl prasklej řetěz, a proč by se jinak k řetězu najednou všichni vraceli)...
jinak k hnilobě. felicie se vyráběla ještě před 6 lety, a hnije snad stejně jako ten oltcit - to je mi panečku pokrok.... nehledě na to že na interentu už je spousta stížností na hnijící fábie (zadní dveře pod sklem, hrany přední kapoty, hrany a dutiny dveří..) pokud se bavíme o třídě velikostně podobnejch aut....
dál se k tomu vyjdřovat nebudu, protože to tu nechci zaspamovat, můžeme si na to otevřít téma na smetišti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odky je motorka veterán
je tomu tak, že běžný, konfekční auta, který se nepovažují za cennost vymřou hnilobou a vrakovištěm, je pak míň než jejich ojedinělejších odvozenejch setřiček. viz. příklad: na každým veteránsrazu potkáte víc felicií kabrio, než octávií, víc š110R než sedanů 100-110, a kolikrát potkáte i stejnej počet velmi vzácných 1000-1100MBX coupe jako celkem běžnejch škod1000 apod.
jinak rozšířenější auta od nějakejch 70-80 let se mezi veteránisti nazývají youngtimery, protože mezi předválečnými a meziválečnými vozidly působí moc moderně, jsou to v podstatě v mnohém dnešní vozy.
byla do detailu originál, vymazlená a byla za šílený prachy.
Pro němce jsou naše škodovky neobvyklý auta, hlavně pro mladší generaci, nepřekvapilo mne, když si mne na strážným zastavil celník, a šel dozadu že chce otevřít kufr, tak jsem mu ho z prdele otevřel a on čuměl jak trubka, že je tam motor, přitom vpředu viděl mřížku chladiče... tak jsem mu vysvětlil, že tohle auto má kufr vpředu a otevřel mu ho taky..
2 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán
DavR1 píše: Smrtka639> tak tak , to už 1000MB byla větší paráda na svou dobu *yes*
Celé moje dětsví mě provázela 120 a její CINNNKK při každém zavření dveří :) ještě ted se ohlednu když to někde slyším ... motor totální mrtvola, konkurenční žigul byl oproti tomu bomba ... ten aspoň topil už po 500metrech, 120 ani po 20km .... :(
Proto sme do 120tky dali topení z žigula :thmubup: :thmubup: