globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odky je motorka veterán
 
25.8.2007 v 21:27
Zdarec lidi chci se zeptat odkdy je motorka považována za veterána? slyšel jsem že jak je motorka starší 30 let že už je ji možno považovat za veterána.tak jak to je?diky moc.

Odky je motorka veterán

25.8.2007 v 22:52 | Nahoru | #1
No bejvá to od 25 let.Právě od 25 můžeš třeba dát moto na veterán papíry.Jinak zdravím Orlovou a Bohumín.čau zdraví bývalý Rychvaldák

1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán

25.8.2007 v 23:28 | Nahoru | #2
neni veteran jako veteran. treba si myslim ze fichtl by se dal uz povazovat za veterana, ale jezdi jich este tolik ze je to jak bezny vozidlo. To samy se Skodarnama - 100 asi este hoooooodne dlouho nebude cenny veteran :lol:

(reakce na) Odky je motorka veterán

25.8.2007 v 23:29 | Nahoru | #3
jsem z tématu, ale vůbec nevím, jak se tady orientovat, jsem tu poprvé, poraďte prosím jak napsat nový příspěvek pro všechny.kubajs>

(reakce na) Odky je motorka veterán

25.8.2007 v 23:33 | Nahoru | #4
Mafosh> Přesně, já mám 120 rv. 1980 a už je to prej taky veterán, ale to co vydržela garantuju, že by nový auto nízký třídy nevydrželo. :)

1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 08:04 | Nahoru | #5
wikinger: za to dám ruku do ohně..

tak dobrý auto jako je škodárna (a někteří její vrstevníci), už nikdy mít nebudu, páč dneska už se dělají auta navrch huj a vespod fuj... podvozek š105-120 po 30 letech a 130kkm vyžádal udělat jen svisláky.... na fábii už budeš mít třetí ložiska, třetí kuláky, čepy, a silentbloky s ramenama, kosti slabilizátoru... nehledě na leštěnej prd HTP, kterej jako supermoderní výkřik, má stejnej výkon, jako 120LS vyráběná od r. 1976.... a to má ještě o válec míň a zvuka jak šicí stroj, jediná jeho výhoda je ta, že o litr míň žere... když se podívám na svojí 105, tak má semtam pupínek, nosný části zdravý.. když se pak kouknu na většinu o 20let mladších felicií... co dodat.. snad jen to, že škodovky už nejsou co bejvaly..


pořádný auta se dělaly tak do roku 90-95

(reakce na) Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 08:10 | Nahoru | #6
jarunka. skutek je takovej, že v podstatě jakýkoli vozidlo nad 25 let (včetně i těch hodně rozšířenejch) můžeš přihlásit na vet. papíry, ale musí bejt v bezvadným a originálním stavu, případný úpravy a doplňky musí bejt dobový. je k tomu ale docela obštrukce na vyřízení

mám pár starejch motorek, a mám to na normál papírech, pro těch 3*700kč ročně, mi to papírování nestojí.

1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 09:28 | Nahoru | #7
pech: tak to teda nesouhlasím Škodárny 105-120 byly opravdu to nejhorší, co mohlo bejt, nevím jak je vůbec můžeš srovnávat s novými vozy.To je jako porovnávat hrušky s jabkama. Nevzpomínáš na vystříkávání dutin, aby ti pocestě neurezla prdel? Na perfektně řešené prahy, které se při pokusu použít hever probořily jako kus papíru? Tohle mi jako super vehikl nepřipadá. Motor a jeho průběh taky moc nepobral. A to už nemluvím o tom, kolik řidičů marně naháněli zadní kola po poli.A hlavní věc-otázka bezpečnosti. Pokud havaruješ ve staré škodárně, končíš.Na netu letěl nějakej crashtest Š120 v rychlosti 48 km/h. A výsledek? Posádka by byla mrtvá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 09:39 | Nahoru | #8
Smrtka639> tak tak , to už 1000MB byla větší paráda na svou dobu *yes*
Celé moje dětsví mě provázela 120 a její CINNNKK při každém zavření dveří :) ještě ted se ohlednu když to někde slyším ... motor totální mrtvola, konkurenční žigul byl oproti tomu bomba ... ten aspoň topil už po 500metrech, 120 ani po 20km .... :(

Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 13:03 | Nahoru | #9
limit pro to aby bylo možný vozidlo považovat za veterána je danej věkem, počtem vyrobenejch kusů a počtem provozovanejch (evidovanejch) kusů.
tzn. že šáde hundertundetwas nebude v čechách veterán nikdy), v reichu už je to veterán

1 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 13:52 | Nahoru | #10
smrtka: já jsem taky neříkal že je bezpečná, i když nebezpečnej je hlavně řidič. nejhorší? to vůbec ne, ty nepamatuješ na dácie, oltcity a satrý fiaty, kde hnila i střecha? kde všechny jsou? ze starejch aut ze 70. let tu zbyly už jen škodovky, pár žigulíků a ostatních značek jak šafránu.. žigulíky ovšem nevyřadila z provozu nekvalita, protože skutečně kvalitní byli, ale mnohdy nepříznivá spotřeba, kdy se jich spousta odtahala vývozem do rodný vlasti rukama ukrajinců, pracujících zde na stavbách.

hever do prahu používám běžně a nemám s tím problémy, klidně předvedu.

nový vozy se dnes sice tváří hogo fogo, ale je to co se týče výdrže hnus, hlavně na podvozku. Dále nepochopitelný rozvodový řemeny (ano, je to levnější, ale už jsi viděl prasklej řetěz, a proč by se jinak k řetězu najednou všichni vraceli)...

jinak k hnilobě. felicie se vyráběla ještě před 6 lety, a hnije snad stejně jako ten oltcit - to je mi panečku pokrok.... nehledě na to že na interentu už je spousta stížností na hnijící fábie (zadní dveře pod sklem, hrany přední kapoty, hrany a dutiny dveří..) pokud se bavíme o třídě velikostně podobnejch aut....

dál se k tomu vyjdřovat nebudu, protože to tu nechci zaspamovat, můžeme si na to otevřít téma na smetišti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 14:00 | Nahoru | #11
teď k tématu: jakýkoliv starý vozidlo je považováno za veterán, a jde jako veterán přihlásit, pak už jde jen o to, že se š120 minimálně dnes moc lidí na veteránsrazu neohromíte, když se jich po čr stále pohybuje skoro milion kusů, tak jako vozidlem, kterýho se vyrobilo pár desítek, stovek, nebo maximálně desítek tisíc.

je tomu tak, že běžný, konfekční auta, který se nepovažují za cennost vymřou hnilobou a vrakovištěm, je pak míň než jejich ojedinělejších odvozenejch setřiček. viz. příklad: na každým veteránsrazu potkáte víc felicií kabrio, než octávií, víc š110R než sedanů 100-110, a kolikrát potkáte i stejnej počet velmi vzácných 1000-1100MBX coupe jako celkem běžnejch škod1000 apod.

jinak rozšířenější auta od nějakejch 70-80 let se mezi veteránisti nazývají youngtimery, protože mezi předválečnými a meziválečnými vozidly působí moc moderně, jsou to v podstatě v mnohém dnešní vozy.

(reakce na) Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 14:05 | Nahoru | #12
combust: na jednu překrásnou 120LS jsem tuhle narazil na mobile.de.

byla do detailu originál, vymazlená a byla za šílený prachy.

Pro němce jsou naše škodovky neobvyklý auta, hlavně pro mladší generaci, nepřekvapilo mne, když si mne na strážným zastavil celník, a šel dozadu že chce otevřít kufr, tak jsem mu ho z prdele otevřel a on čuměl jak trubka, že je tam motor, přitom vpředu viděl mřížku chladiče... tak jsem mu vysvětlil, že tohle auto má kufr vpředu a otevřel mu ho taky..

Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 20:19 | Nahoru | #13
pracuju v továrně na auta (Toyota) a vim dobře jak otřesná kvalita to je, auta se vrací po roce a půl na repair, jsou ozrezlé podlahy i nápravy, lak v otřesném stavu, plasty flekaté a často poškozené....ale i málo lidí se dnes o auto stará

Odky je motorka veterán

26.8.2007 v 23:08 | Nahoru | #14
auta, které vydrží déle, se vyráběla naposledy před válkou a ještě nejakou dobu po válce, kdy se používaly pořádné dimenzované části a hlavně pořádné plechy. Pak se z nich stala spotřební věc....

2 reakcí na tento příspěvek Odky je motorka veterán

27.8.2007 v 07:45 | Nahoru | #15
roman deauville: stačí se na to podívat rozeber motor ze škody spartak.. ten je tak humpoláckej, že má kliku velikou natolik, že oko ojnice neprotáhneš pístem, rozvod trojřadým řetězem, atd. atd. (taky dodnes jezdí v traktůrku po 50letech provozu na M6A, krom toho že žere olej vodítkama ventilů je v pohodě) rozeber motor 1000-felcka, tam je sice taky všechno celkem hunt, ale už tak o třetinu menší hunt než byl spartak. a pak rozeber jejich nástupce HTP... hrachovina... i to že to je bláznivej tříválec je pro nízkou cenu a jednoduchost, protože se prostě obrábí míň náročnejch přesnejch dílů a ploch. že má tříválec lepší krouťák je ptákovina a marketingovej kec, protože i dnes je ve třídě do 1300ccm mnoho čtyřválců, parametrově podstatně lepších, nehledě na to, že tříválec je projevem šicí stroj..

(reakce na) Odky je motorka veterán

27.8.2007 v 07:50 | Nahoru | #16
pech.> jo, s tím souhlasím.
Jinak měl jsem na mysli trošku jiné vozy... třeba ty co se vyráběly tady u nás.

(reakce na) Odky je motorka veterán

27.8.2007 v 08:12 | Nahoru | #17
já to vím, že jsi měl n mysli jiný auta, tohle je konkrétní příklad, kterej znám já...

(reakce na) Odky je motorka veterán

27.8.2007 v 08:15 | Nahoru | #18

DavR1 píše: Smrtka639> tak tak , to už 1000MB byla větší paráda na svou dobu *yes*
Celé moje dětsví mě provázela 120 a její CINNNKK při každém zavření dveří :) ještě ted se ohlednu když to někde slyším ... motor totální mrtvola, konkurenční žigul byl oproti tomu bomba ... ten aspoň topil už po 500metrech, 120 ani po 20km .... :(


Proto sme do 120tky dali topení z žigula :thmubup: :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist