globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husaberg špatné starty
9.2.2015 v 15:00
Prosím o radu
Zjistil sem,že mi moto žere olej.Mám stále problém s černou svíčkou,může to s tím souviset?Může to být tím že se olej dostává bud prostřednictím gufer ventilů nebo opotřením stíracího kroužku do spalovacího prostoru a tím svíčku zanáší?Bohatost směsi sem už řešil,seřizoval atd.Nikam to nevedlo pořád stejný

Husaberg špatné starty

9.2.2015 v 15:16 | Nahoru | #1
Měl jsem podobný problém u Hondy CRF250R. U mě konkrétně se jednalo o vyběhaný píst. Takže se koupila nová pístní sada, vyměnili se gufera ventilů a bylo po problémy.

Husaberg špatné starty

9.2.2015 v 18:16 | Nahoru | #2
To smrdí pistem

Husaberg špatné starty

9.2.2015 v 18:16 | Nahoru | #3
A nikasilem

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg špatné starty

9.2.2015 v 18:18 | Nahoru | #4
určitě to spolu souvisí-žere olej-vyběhaný píst-malá komprese-špatně startuje.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg špatné starty

9.2.2015 v 20:19 | Nahoru | #5
Je to dost pravděpodobné,za tepla tzn.kdyz se ocel roztáhne tak chytá celkem v pohodě.Vůbec nevím kolik mth to má najeto a co tam bylo kdy děláno.řeším dilema jestli do toho vrazit prachy.Udělat v motoru vše co bude potřeba,když už to bude rozdělaný nebo jen pístní sadu,případně nikasil nebo se na to vykašlat.Je to ročník 97 a je taky otázkou zda sou na to ještě k mání náhradní díly,nevíte někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg špatné starty

9.2.2015 v 20:32 | Nahoru | #6
Pavel1985>

díly sehnat myslím půjdou.
měl by jsi minimálně udělat věci,které nedají vědět a totálně rozbijou motor.

takže určitě rozvoďák a důkladně zkontrolovat ventily-jak moc jsou zaklepané+sedla.

(reakce na) Husaberg špatné starty

9.2.2015 v 20:36 | Nahoru | #7
Dolph-cz> Ok,děkuju moc za radu Máš představu zhruba kolik bych do toho musel vrazit,kdybych dělal řekněme všechno cos napsal,plus to,že bych dal ventily rovnou nové?

Husaberg špatné starty

9.2.2015 v 22:06 | Nahoru | #8
střelím od pasu-píst 4tis ,rozvodák 1,5 ,dejme tomu jen sací ventily 2,těsnění 1,5 takže odhadem do desítky by jsi se bez práce mohl vejít.

ale rozhodně se nejedná o nějakou GO-prostě jen píst a to nejnutnější kolem pokud jinak motor šlape dobře.

Husaberg špatné starty

11.2.2015 v 00:09 | Nahoru | #9
..to,zpraví pan Wossner

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg špatné starty

11.2.2015 v 12:13 | Nahoru | #10
Někdo tady v nějakejch starších diskuzích psal že u modelů 501 se při výměně pístu musí půlit motor,to je přece nesmysl ne?A taky to že ojniční seda stojí 12 tisíc,je to možné?

(reakce na) Husaberg špatné starty

13.2.2015 v 00:37 | Nahoru | #11
Pavel1985> U 550,se půlit musí,tak nevím..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém při studeném startu Husaberg FC 501 Pavel1985 7 11.1.2015 v 16:37 Pavel1985


TOPlist