bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém při studeném startu
6.1.2015 v 16:03
Dobrý den
Prosím o radu.Při studených startech nechce naskocit, když vyšroubuju svíčku je černá ne mokrá.Když zkusím tak nehází.Očistím zkusím a hází.Namontuju a bez problémů nastartuju:Když je motor zahřatý chytá bez problémů max na druhý šlápnutí.Jedná se o problém s bohatostí směsi?Pokud ano prosím o radu kterým šroubem na karburátoru a jakým způsobem tenhle problém vyřešit?

1 reakcí na tento příspěvek Problém při studeném startu

6.1.2015 v 16:15 | Nahoru | #1
Co máš za rok ?
U modelů 2001-2008 se odpojuje automatickej dekompresor na kickstart, protože to zlobí a nebo to máš moc rozharašený. Každopádně ti můžu doporučit párkrát s dekompresorem a sytičem prošlapni a pak bez dekompresoru na to skoč.

(reakce na) Problém při studeném startu

6.1.2015 v 16:40 | Nahoru | #2
Mad_Rockstar> Starší ročník 97-99 přesně nevím..

2 reakcí na tento příspěvek Problém při studeném startu

6.1.2015 v 18:05 | Nahoru | #3
Skusils dat svicku novou?

(reakce na) Problém při studeném startu

6.1.2015 v 18:38 | Nahoru | #4
sirr> ano zkoušel sem jak brisk tak ngk,pořád ten samej problém

(reakce na) Problém při studeném startu

6.1.2015 v 18:45 | Nahoru | #5
sirr> ano zkoušel sem jak brisk tak ngk,pořád ten samej problém

Problém při studeném startu

11.1.2015 v 11:53 | Nahoru | #6
Zkus dát pod svíčku trochu benzínu. Vím že je to tak trochu divné.

Problém při studeném startu

11.1.2015 v 16:37 | Nahoru | #7
Dnes sem to vytahnul.Studena bez sytiče nechytne,dal sem sytič a šlapal snad 30krát ani tuk.Vysrouboval sem svíčku a tentokrát byla mokrá.Vypl sem Sytič párkrát šlápl bez svíčky abych ze spalovacího prostoru dostal přebytečnou směs.Očistil zkusil jestli davá vrátil zpet.Vyzkousel bez sitiče pak s ním a zas nic.Vyšrouboval svíčku a zase byla mokrá.Pak sem tam dal místo Ngk použitou Brisku co se tam do nedávna mel a podařilo se mi to na sytič nakopnout.Zkusil sem sytič hned vypnout a chcíplo to.Pak sem to zkusil bez sytiče po několika pokusech to chytlo a zdechlo.Tak sem opet vytáhl sytič a chytlo to.Sytič sem vypnul a držel mašinu chvílí pod plynem na volnoběch než sem vyjel.Než se to pořádně zahřálo tak se tomu ve vyšších otáčkách moc nechtelo a vynechávalo to.V nižších až středních úplne normální průběh.Po ohřatí bez problémů ostrá jako žiletka.

Nevím si s tím už rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg špatné starty Husaberg FC 501 Pavel1985 11 13.2.2015 v 00:37 RadimV929


TOPlist