Téma: Chcípat nebo nechcípat
 
4.2.2015 v 11:58
Ahojte, chtěl bych se zeptat na váš názor. Jak u aut, tak u motorek. Chcípat nebo nechcípat, myslím tím třeba na nějaké kratší přestávky jako 5 minut. Neřeším spotřebu na volnoběh ta je mi úplně fuk. Někde jsem četl článek, že (u aut) jak jsou kluzná ložiska mezi klikou a ojnicí a při chcípnutí klesne tlak a zmizí olejový film a při dalším startu to chvilku běží na sucho. Já věčně peskuju matčinýho přítele, za to že furt chcípá auto ( volvo xc 70 D5)i na kratičké pauzy, protože mě otec vždy říkal, že pokud není potřeba tak nechcípat myslím při tom i na turbo a podobně.. Jaký je váš názor jak u aut tak u motorek ? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat

5.2.2015 v 23:21 | Nahoru | #1
assassin> Info o chování DPF mám přímo od mechanika se školením pro tyto motory a spotřeba a chování motoru jednobodovka vs karbec odzkoušeno v praxi. Ne vždy nové=lepší, tak to holt v praxi bývá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat

5.2.2015 v 23:23 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: assassin> Info o chování DPF mám přímo od mechanika se školením pro tyto motory a spotřeba a chování motoru jednobodovka vs karbec odzkoušeno v praxi. Ne vždy nové=lepší, tak to holt v praxi bývá.



Jo jako to info od cloveka ze skodovky ze nekde na sklade lezi statisice motoru tsi co skodovka sem tam tajne montuje do novych vozu?

Mechanik na skoleni slysel ze pri regeneraci ti ten nachytanej bordel vypusti hromadne do ovzdusi?

Jo ona jednobodovka je vykrik techniky kterym se v soucasnosti snizuje spotreba benzinaku....

Naposledy editováno 05.02.2015 23:24:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist