Téma: Chcípat nebo nechcípat
 
4.2.2015 v 11:58
Ahojte, chtěl bych se zeptat na váš názor. Jak u aut, tak u motorek. Chcípat nebo nechcípat, myslím tím třeba na nějaké kratší přestávky jako 5 minut. Neřeším spotřebu na volnoběh ta je mi úplně fuk. Někde jsem četl článek, že (u aut) jak jsou kluzná ložiska mezi klikou a ojnicí a při chcípnutí klesne tlak a zmizí olejový film a při dalším startu to chvilku běží na sucho. Já věčně peskuju matčinýho přítele, za to že furt chcípá auto ( volvo xc 70 D5)i na kratičké pauzy, protože mě otec vždy říkal, že pokud není potřeba tak nechcípat myslím při tom i na turbo a podobně.. Jaký je váš názor jak u aut tak u motorek ? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat

5.2.2015 v 00:32 | Nahoru | #1

ppll píše: assassin> Tak zakladatel se ptal chcípat-nechcípat a na důvody pro a proti,no a mě je tento systém proti srsti,pokud vím že je možnost dosáhnout stejných výsledků strojnicky čistěji.



Zakladatel se ptal chcipat/nechcipat bezne auto - a start stop do toho vtahl nekdo jiny. U auta bez startstop je to blbost - coz sem psal uz vyse, u auta s tim systemem je zas vse na to nadimenzovane, tzn neni duvod proc to setrit - predimenzovanej system budu setrit a starter pak trikrat prezije auto :)
Btw jak u stejneho motoru se startstop systemem dosahnu strojnicky cisteji te uspory paliva - dejme tomu pri prujezdu mestem 10stani na semaforu celkem 10min - cim usetrim palivo co auto sezere za 10min na volnobehu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat

5.2.2015 v 15:19 | Nahoru | #2
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:06:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist