Téma: Chcípat nebo nechcípat
 
4.2.2015 v 11:58
Ahojte, chtěl bych se zeptat na váš názor. Jak u aut, tak u motorek. Chcípat nebo nechcípat, myslím tím třeba na nějaké kratší přestávky jako 5 minut. Neřeším spotřebu na volnoběh ta je mi úplně fuk. Někde jsem četl článek, že (u aut) jak jsou kluzná ložiska mezi klikou a ojnicí a při chcípnutí klesne tlak a zmizí olejový film a při dalším startu to chvilku běží na sucho. Já věčně peskuju matčinýho přítele, za to že furt chcípá auto ( volvo xc 70 D5)i na kratičké pauzy, protože mě otec vždy říkal, že pokud není potřeba tak nechcípat myslím při tom i na turbo a podobně.. Jaký je váš názor jak u aut tak u motorek ? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat

4.2.2015 v 23:39 | Nahoru | #1
assassin> To je mně jasné, však nedávno snad Jaguar musel k jednomu typu, co hodlá exportovat do států, vydat docela obšírný (pokud mi paměť slouží, tak 30, nebo 50 stran) návod, jak zacházet s manuálem. Na druhou stranu zase i ze států sem tam přišel dobrý nápad - třeba ta vychytávka, kdy rezerva byla uchycena nastojato pod kufrem, na pomocném kardanu, hydraulicky se dala spustit dolů a umožnila tak podélně zaparkovat i do mezery, do které by se jinak zajet nedalo (najelo se popředu, čumákem dovnitř, rezerva se spustila dolů, nadzvedla tak zadní nápravu a zadek auta bočně "zašoupla" do mezer). Ale zrovna to se neuchytilo.

(reakce na) Chcípat nebo nechcípat

5.2.2015 v 12:13 | Nahoru | #2
J.M.K.> Ten případ s cruise control se nikdy nestal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist