![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Chcípat nebo nechcípat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípat nebo nechcípat
Jinak ohledně těch "návodů pro (nejen) americké debily leccos naznačí tento soupis. A o tom, že ta americká dylina ještě tu kočku předtím dala do pračky, jsem (díkybohu) ani nevěděl. Ale neměla chybu ta, co přijela na dovolenou do Maďarska, půjčila si tam C4 a jela asi 220km, načež skončila doslova s "upečeným" motorem a prohořelou haubnou... a ještě se strašně divila, proč ta evropská auta jezdí tak pomalu? Mám ty fotky i někde zasyslené.
assassin píše: nemyslim si ze by start stop spotrebu zvysoval jak pise JMK a byl tam jen aby "neco" vnutili ekoteroristum. Ten system dle meho funguje jak ma a veskere komponenty ktere se startovani ucastni jsou na tento system dimenzovany - tzn u staryho hundaje bych rozhodne rucne auto nechcipal pri kazdem zastaveni, u novyho auta bych to nechal fungovat jak je to navrzene. treba to vybiti baterky diky castym startum je blbost - ten system zacne fungovat az kdyz je motor na provozni teplote a taky jen pokud je dost energie v baterce.
Na Start/Stop systém začínám bejt pěkně alergickej. Čím-dál častějc se ve městě potkávám s pitomcema, co to maj. Zastavíme v koloně před světly, blbec s timhle nesmyslem přede mnou, chcípne mu to motor. Padne zelená, blbci trvá nejmíň 3 vteřiny než se nastartuje a rozjede, skrz světla pak projede nejmíň o jedno auto míň než by mohlo. Na další křižovatce se to opakuje. Je to stále horší, tři takovýhle pitomci v koloně a tam kde projelo na jeden cyklus 8 aut projedou sotva 4...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)