Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..
Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..
Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Mě ta motorka prostě baví! Ale jedna sezóna bude asi moc krátká doba na to, abys jí dostal 100% do ruky a využil toho, co opravdu umí..
Já tak daleko nejsem, ale těším se na to..
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
(Treba SMR ma vyrazne vyssi zdvihy... Ale ta uz mi prijde moc "tezka")
Diky
Ale pokiaľ chceš motorku s väčšími zdvihmi, tak choď do cestného endura (multistrada alebo adventure). Kámoš ma novú multistradu a nedá na to dopustiť motorka na okruh, cestovanie, poľňačka. Proste taký univerzál. Hendikep oproti HM je váha.
HM je len jeden
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
veľké ( HM, SM, Dorsoduro, Nuda,...) štíhla stavba, zachovaný posed ala motard, ale o niečo pohdlnejší pre dlhší výjazd, motka aj pre spolujazdca, dlhšie servisné intervaly,....
malé (SMC, FS570, TM SMR, XT,...) nižšia váha, motka pre jedného, kratšie servisné intervaly, výjazdy max okolo komínu, menšie náklady pri páde ( par plastov),......
A tretia skupina závodne žiletky, tak to sú prekopané krosky alebo endura na motardy a to nieje asi potrebné komentovať, to je iný level.
Takže hádzať všetky motardy do jedného koša je asi nezmysel. Je to ako mať v košíku jablka, hrušky a banány a spoločné majú len to že to je ovocie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
Ohlins a marzocchi fungujú perfektne a plus je tam bonus, marchesini.
Ale je to raketa, vianoce mám vyčerpané až do dôchodku
VikousS4 píše: NP> Dle spojky na první pohled, jen nevim, proč má 796 bronzovej blok a dokonce myslim, že je to bejvalá 796 honzytuu
jj je to moje. ten zlatej blok sem taky před koupí řešil, protože tady se prodávali jen se stříbrným.
Bylo to dovezeno z IT a tam se chvíly se zlatými bloky kompletovali
Ale abych pravdu řekl, tak to SPčko za ty peníze nestojí..
Raději bych pořídil o sto tisíc levnější eSko. Přední marzocchi vidlice stojí zaprd ve všech modelech. Jediný model 1100S z roku 2009 má vpředu Kayabu, ta ujde.
Bohužel s přední vidlicí SPčka nic neuděláte. Je o tři 3 cm vyšší než všechny ostatní modely HMka. Raději tedy eSko a koupit jiné cartridge od Andreani, které stojí 500,- Euro a jsou fakt super. S Marzocchi se to nedá srovnávat. Na ducati.ms vám každý poví to stejné.. Dále ten EVO motor už není tak agresivní jako DS do roku 2009. Navíc u DS se dá výkon dobře navýšit, jak jsem psal v profilu. Takže já bych raději ušetřil 100 000 a za 50 tis. z toho udělal výkonnější mašinu s lepším podvozkem než SP. Navíc max. krouťák je posunutý o 1 tis. otáček výš a museli ještě dát dozadu o zub větší rozetu. Pokud by se na starší model dala stejná zadní rozeta bude ještě zlobivější, při stejném poměru jako SP..
Na vodním SPčku jsem nejel, měl jsem Hyperstradu a ta nebyla pro mě..
Co se týče srovnání vzduch-vodník, tak vodník je jemnej, až moc a slušně zatahuje od šesti tisíc a maximálka je až za 230 kmh. Pokud má člověk štítek jako je na HS, tak fakt na ní nefouká, do 170 pohoda. Spotřeba je úžasná, na pohodu do 5l, průměr 6l a při palici max. 7,5 litru, což je fakt super.
Kdybych si tenkrát nekoupil HS, ale obyčejnýho HM 821, asi bych ho měl doteď, protože jediné, co mi vadilo na HS bylo to, že měla nižší zdvihy. Obyč HM má o 2 cm vyšší a verze SP o další dva myslím. Všude jsem škrtal stupačkama, jinak to byla fakt dobrá motorka..
Cestovat na moto uz asi nebudu a nejde mi ani o maximalku - spis se vyblnout na hodku kolem komina a pak zas na tyden klid :)
Naposledy editováno 31.01.2015 01:51:56
Ostatní verze 1100 nejsou tak vysoké, ale oproti obyč naháči je to znát i ten posed je motardovej..
Ale hlavní je, že to má dost krouťáku už v nízkej a je s tím fakt sranda v zatáčkách.
Myslím, že stojí za to ho zkusit..