Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..
Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..
Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
Toť toto...
Omlouvám se za "double" nevím na kterém vlákně to bude číst víc hypermotárdistů.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
V životě bych nevěřil, že nedostatek vzduchu v sání může udělat takový maglajz..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
Naposledy editováno 20.05.2015 21:53:33
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
JA-NE píše: drippera- ked citam tvoje prispevky som prekvapeny ze ta hypoš tak dostal..ved si mal streeta a to je ina palba.. ako ta moze dostat motka s motorom s koncepciou starou asi 40 rokov.. ja by som streeta nedal prec len je to premna ina cenova aj Pettovi som sa divil ze dal SF848 prec..
No, právě. Já tomu taky nerozumím. SF je pro mě legenda. Nejlepší bajk na světě, co se týče nahých a silných - vyslečených SBK! Ani žádné Tuono V4r, ani žádný S1000R a ani nic jiného, MV1090 a nebo Triumph už vůbec ne, se s ním prostě nemůžou měřit. Malý SF sice vypadá stejně, ale kromě vzhledu nemá s velkým nnoho společného. Podvozek, brzdy a hlavně motor jsou NESROVNATELNÉ! SF848 je normální, majitelé prominou ten výrok.."rozpočtovka" která sice jezdí, brtdí a duní, ale už to prostě není vono. Né pro toho, kdo měl někdy doma velkého v esku.
U mě v tom byly v tom taky trochu peníze a taky fakt, že jsem ho měl vlstně už 4 x a tak mě to nějak nenaplňovalo novými zážitky. Hypermotard je motorka, na kterou vlezu kdykoliv, jedu kdekoliv a nemusím vybírat úseky silnic, kde se dá a vlastně musí letět 160km/h a víc. A brát h na okruh, i když j ek tomu určenej, na to nemám srdce. Teď se mi to nějak obrátilo a víc jezdím, než leštím. Na SF my bylo skoro líto jezdit a natáčet kilometry. Každopádně mít love, jeden mi určitě přistane vedle hyproša v obýváku. Hyproša do garáže, SF na stojánky a pod plachtu a poslední nedělu v měsíci na kafe. Jiank nic!
HYM mě prostě chytil a to ježdění je pro mě velká neznámá. Baví mě ta hravost, ta lehkost, hodíš přes to nohu a jedeš. A na víc, je to DUCATI se vším všudy, ta spojka, ty výfuky a ten nááááádhernej rám a kola. Můžu na tom oči nechat, i když jsem dřív tvrdil, že je to jen kroska za moc peněz na sedmnáctkách...
A na to ježdění kolem komína je těch 95HP vážně dostačujících. Nevěřil jsem tomu, a Petarda mi to říkal dávno, ale já tomu furt nevěřil...
Netvrdím, že po tom výkonu nebdudu tesknit, ale to jednou přijde čas a král se vrátí a když né král (velký SF) tak jeho nástupce a nebo třeba brutální SUPERDUKE, co já vim. Každopádně tuhle hravou a originální DUC za "dvě kilča" né za čtyřista bych si chtěl fakt nechat. Na ježdění a uchcávání z toho projevu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
matrixbiker píše: drippera> Tak nějak to cítím taky.
Jsem rád, že to tak nemám sám. Spousta lidí mě za moje názory odsuzuje, ale ja to cítím, tak to píšu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
drippera píše: Jsem rád, že to tak nemám sám. Spousta lidí mě za moje názory odsuzuje, ale ja to cítím, tak to píšu...
My tě neodsuzujeme, jen si děláme prdel z tvé nekonzistentnosti
A SF848 není rozpočtova, naopak dává větší smysl než velkej brácha...
Franco82 píše: My tě neodsuzujeme, jen si děláme prdel z tvé nekonzistentnosti
A SF848 není rozpočtova, naopak dává větší smysl než velkej brácha...
Co sem lezeš....
Nekonzi-co...????
Smysl má a dává! To ano, bez debaty. Je daleko použitelnější na normální ježdění a má větší využitelnost. Ale jak jsem psal, pro toho, kdo jednou okusil, jak velký SF funguje, jak zrychluje ze 180km/h na 235km/h, například, jak zatáčí a jak brzdí, jak je pevný a drsný, pro toho už prostě 848 pozbývá smyslu...