globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše okolo S4R a S2R
 
27.1.2015 v 23:28
ahoj, na jaře chci kupovat monstra S4R nebo S4Rs, byl jsem se včera podívat na jedné S4RS v u Plzně a byla ve špatném stavu :( budu na ní mít cca 130 tisíc, vím že to není moc a proto mi nevadí kosmetické vady atd. dejte vědět kdybyste o něčem věděli jinak budu muset koupit Tripla :))


Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 12:33 | Nahoru | #121
t_freedom> Třá mi to zakuká na klice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 12:35 | Nahoru | #122
Londoner> Přesně tak, NEPRODÁVAT z nudy... navíc pokud to je v origu omezená Tricolora a máš díly zabalený v krabici, tak to bych nedával ani za 250 !! Jako vážně. Teď ještě bude nějakej rok období, kdy za to 200 možná nedostaneš,ani kdybys to dal vše, ale věřim tomu, že max. 5 let a cenovka bude uplně jinde... Koukni na Sportky v origu s najetýma 15.000km a serviskou. Loňi to za 130 nikdo nechtěl a dneska se stejná vyvoněná v origu špatně shání a 200 je sakra málo... A to RS je ještě technicky jiná liga, navíc bez všech eko-elektro-píčovin, co musí mít dnes vše co leze z pásu..a bude hůř.

Bude po těchto bestií hlad a bude se sahat alespoň po SF1098S a pod. Ale S4RS se vzhledem původního Monstra nebudou a lidi je budou chtít ( včetně mě ).

Já bych bral i toho z Plzně abych si ho udělal pro sebe, ale bohužel tyhle peníze musim točit,aby zas vydělávaly..a nemohu si je dovolit teď uložit do další motorky (a že motosráčů tak málo nemám ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 12:35 | Nahoru | #123

t_freedom píše: Londoner> teď jsem viděl ty tvý NOVÝ Zardy za 1460€ ...což je tedy cena jak fík...
Neprodávej... pokud nemusíš, nedělej to...kdybys měl Hyproše, SFko nebo jinou masovku... ale S4RSko...ještě v Sku...je pitomost...budeš jen litovat...až zase bude víc času.
Mě už nový mašiny nic neříkaj...

apropos ...plánuju vejlet do GB...za známým do Newberry a na přespání do Londýna...



Jo ty zardy jsou mastny.....ale kraaaasny

Tak dej vedet a neco vymyslime

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 12:36 | Nahoru | #124

t_freedom píše: strakon> tak já už mám novej Regulátor po 50t km



ja ho tam daval po 10tkm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 12:47 | Nahoru | #125
Londoner> já to myslel, že proti novejm termíkům mi zase 35tCZK za celosvody s koncovkama zase tam moc nepříjde...

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 12:48 | Nahoru | #126
mm-art-airbrush> jo vsechno az na ty laufy a zadni blatnik s blinkrama (ale to jsou detaily) mam na pude.......vono ted jak je libra draha tak tech v prepoctu 200 dostanu urco (6.000gbp) - ted jsou tady v nabidce jen 2 (10.000 a 8.000 s trochu mensim najezdem), ale ja nez se rozhoupu tak zas bude podzim a neprodam nic

z nudy to ani neni, jen nejak vyhledove nevidim vic toho casu .....

tak ja si to teda necham no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 12:50 | Nahoru | #127

t_freedom píše: Londoner> já to myslel, že proti novejm termíkům mi zase 35tCZK za celosvody s koncovkama zase tam moc nepříjde...



Aha, me se to zda dost no.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 13:39 | Nahoru | #128
Londoner> a viděl si cenu origo celosvodů od Termixu ?

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 13:49 | Nahoru | #129
t_freedom> tusim nejak 1800gbp(ale uz je v tom urizlej airbox a DP ECU ne?)?? jeste ze se me nelibej

vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 13:53 | Nahoru | #130
no v ČR byla první cena asi skoro 70táců...
ECU(nepotřebuješ), Airbox - uřízneš na cirkule, Filtr (1700CZK)

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 14:17 | Nahoru | #131
no pekny...

ECU sice nepotrebujes, ale zase zaplatis za jinou mapu/ladeni

vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 14:22 | Nahoru | #132
brácha dával cca 80tis., před 7 lety, myslím... termixy, vzduch, eprom...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 15:32 | Nahoru | #133

Londoner píše: no pekny...

ECU sice nepotrebujes, ale zase zaplatis za jinou mapu/ladeni



Při volbě dobrého ladiče bude zas výsledek lepší než jen s DP ECU...

2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 15:34 | Nahoru | #134
Keďže nechcem zbytočne zakladať novú tému, a tu som sa dočítal ze M900 je pocitovo dosť slabá, viete to bližšie niekto vysvetliť? Mám možnosť kúpiť kompletne spravenu ducnu a rozhodujem sa či ísť do nej. Jazdil som tri roky TA700, potom CBR600F. Chcem to len na občasné zvezenie pár tisíc km ročne 😎 Dik za info.

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 15:36 | Nahoru | #135

Franco82 píše: Při volbě dobrého ladiče bude zas výsledek lepší než jen s DP ECU...



ono toho ladiče potřebuješ i když máš komplet ...protože když dobře nenatriumuješ, neuděláš podtlaky a nepoladíš TPS ...bude to i na DP sadu ucukaný a nic moc. Rozhodně to není plug and play

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 15:37 | Nahoru | #136
caba29> a čo je také pocitovo ...Kefalín ? ...Transalp úplně vphodě

moje SS900 umí jet 210km/h ... a do 150km/h se odhadem dostane do 10-15sekund(a to má převod 15/36...monster bude mít víc)...je to slabý ?

Naposledy editováno 30.01.2015 15:38:41

vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 15:38 | Nahoru | #137
tak ono to je "only for race use", take se spodkem se asi nepočítá...

2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 16:35 | Nahoru | #138
Dve kila je moc, kdybych je za motorku chtel dat tak koupim rovnou SF

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 18:26 | Nahoru | #139
prodamCBR> Jo v poho, kluci mi tu vysvetlili ze si ji mam nechat a prodat za 350 za 5 let

vše okolo S4R a S2R

30.1.2015 v 20:16 | Nahoru | #140
ze poroste v cenně o tom žádná

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

2.2.2015 v 08:10 | Nahoru | #141
Kámoš prodává modrýho a carbon doplnky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

2.2.2015 v 09:44 | Nahoru | #142

caba29 píše: Keďže nechcem zbytočne zakladať novú tému, a tu som sa dočítal ze M900 je pocitovo dosť slabá, viete to bližšie niekto vysvetliť? Mám možnosť kúpiť kompletne spravenu ducnu a rozhodujem sa či ísť do nej. Jazdil som tri roky TA700, potom CBR600F. Chcem to len na občasné zvezenie pár tisíc km ročne 😎 Dik za info.

v zatáčkách je stejně rychlá jako cokoliv jinýho, za celou dobu, co jsem jí měl se mi nestalo, že by mi v zatáčkách někdo ujel. Na výjezdech a rovinkách chybí výkon/krouťák...mě chybělo tak 30 koní, abych se držel Libora :D na druhou stranu, je to naháč, takže "Vmax" je stejně kolem 150...pak už je to nepohodlný a pro 200+ neřiditelný...jinak M900, stejně jako ostatní státy dvouventilový, vzduch-olejem chlazený motory mají dvě výhody - nežerou a neserou se

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

2.2.2015 v 11:09 | Nahoru | #143

selkie píše: v zatáčkách je stejně rychlá jako cokoliv jinýho, za celou dobu, co jsem jí měl se mi nestalo, že by mi v zatáčkách někdo ujel. Na výjezdech a rovinkách chybí výkon/krouťák...mě chybělo tak 30 koní, abych se držel Libora :D na druhou stranu, je to naháč, takže "Vmax" je stejně kolem 150...pak už je to nepohodlný a pro 200+ neřiditelný...jinak M900, stejně jako ostatní státy dvouventilový, vzduch-olejem chlazený motory mají dvě výhody - nežerou a neserou se



Taky jsem s SS900i (stejný srdce) v zatáčkovitých úsecích nikdy neměl problém držet se čehokoliv... opravdu čehokoliv. Delší rovinka, rychlost nad 140 a 150ti koňové bestie už utíkali... ale skutečně jen trochu delší rovinky.

vše okolo S4R a S2R

3.2.2015 v 07:35 | Nahoru | #144
Přesně jak píšou hoši ... já jsem byl po prvním projetí SSka ohromně překvapenej. V zatáčkách může třeba do kopce chybět nějakýmu vyjetýmu pilotovi výkon, ale fakt o kousek. Na S4RSku stejně na výjezdech nemůžeš dávat plnej kotel, to by guma neustála pokud by jsi byl na otáčkách.
Rozdíl začíná od vyšších (státem nepovolených rychlostí)...ale ujišťuju tě, že pokud cesta nebude vysloveně rovná rychlostka a ti před tebou budou klasičtí rovinkáři - máš je za chvilku a v zatáčkách budou oni se 160BHP spíš hodně při zdi, zatímco ty budeš v klidu ovládat svých 90BHP.

vše okolo S4R a S2R

3.2.2015 v 08:46 | Nahoru | #145
Tak tak, kde hektolitry šimrají,protože to jinak nejde, ty si užíváš "full gas" s rohlíkem na čumi , až když přijde rovinka, tak tě vezmou po zadním ...a ty už se těšíš na další esíčko, kde mu zas na výjezdu zadýcháš na záda Ten podvozek když je v pořádku, tak na to má i se slabším desmodue

1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R

3.2.2015 v 09:10 | Nahoru | #146
Svým způsobem je SS i celkem zajímavá mašina




vše okolo S4R a S2R

3.2.2015 v 10:09 | Nahoru | #147
Jediný, co je na MXXX odporný, je zadní kyvka. To je prostě hnus. Vodpornej jel, u kterýho se i blbě napíná řetěz...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

3.2.2015 v 10:43 | Nahoru | #148

Ďuričko píše: Svým způsobem je SS i celkem zajímavá mašina






celkem? ... já jsem to pochopil až teď, když jsem se na něm svezl.
SSo přišlo myslím v 89-90.roce. Mělo 70HP a vážilo 198kg - pozdější modely 77hp/196kg. Tehdá byla největší střela Honda CBR1000F (73kW/254kg) a Kawa ZX10 (100kW/260kg)
Jednoduchými počty dojdete k tomu, co v tý době vládlo silnicím ...
jestli si myslíte, že Kawa poměrem 0,38kW/kg tak jste "tabulkáři" jako většina dnešních zákazníků v moto-salónech. A nezapomeňte se mrknout jaký brzdy a podvozky se daly porovnat na těhle třech bajcích.

Naposledy editováno 03.02.2015 10:55:55

(reakce na) vše okolo S4R a S2R

3.2.2015 v 11:25 | Nahoru | #149

t_freedom píše: celkem? ... já jsem to pochopil až teď, když jsem se na něm svezl.
SSo přišlo myslím v 89-90.roce. Mělo 70HP a vážilo 198kg - pozdější modely 77hp/196kg. Tehdá byla největší střela Honda CBR1000F (73kW/254kg) a Kawa ZX10 (100kW/260kg)
Jednoduchými počty dojdete k tomu, co v tý době vládlo silnicím ...
jestli si myslíte, že Kawa poměrem 0,38kW/kg tak jste "tabulkáři" jako většina dnešních zákazníků v moto-salónech. A nezapomeňte se mrknout jaký brzdy a podvozky se daly porovnat na těhle třech bajcích.

sedí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R

3.2.2015 v 20:54 | Nahoru | #150
prodamCBR> tahle je na tom tak špatně? ODKAZ
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist