paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ETZ 251 300ccm válec - spotřeba
Zdravím,

renovuju si MZetu a řeším 300ccm válec. Tento válec lze bez úprav namontovat na 251 motor. Výkon by se měl zvětšit cca z 15.4kw na 17kw (stejné trysky v karburátoru). Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?

---------------------

Motivace:

Honda CRF 250cc má 22Nm/7000ot./min a 17kw. Průměrnou spotřebu uživatelé udávají 3.5l.
Suchou hmotnost má 143kg

MZ ETZ 251 má 27.4Nm/5500ot./min a 15.5kw (17kw s 300ccm válcem). Podle příručky spotřeba 3.5l..5l a ta půjde ještě zlepšit s BING 84 karbcem a něco máličko určitě udělá i VAPE. Suchá hmotnost jen 125kg!!!

---------------------

Žádám místní diskutující, kteří nemají nic kloudného k věci nebo tomu nerozumí, aby mi NESPAMOVALI vlákno. DĚKUJI za pochopení.

1 reakcí na tento příspěvek ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 21:55 | Nahoru | #1
Jen malá poznámka ke skrytým příspěvkům: já vůbec neřeším, co tam kdo napsal a jestli mi to je či není libo, prostě to skryju (a smazal bych to, kdy to šlo) pokud je to offtopic. Takže snad máte IQ dostatečné k tomu to pochopit. (a budu v tom bez přemýšlení pokračovat dál, toto je moje téma)

Co se týče toho VAPE, tak má mít větší účinnost než origo alttík, tzn. mohl by taky klást o něco menší odpor.

Naposledy editováno 25.01.2015 21:56:35

(reakce na) ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 22:08 | Nahoru | #2

JurassMo píše: Co se týče toho VAPE, tak má mít větší účinnost než origo alttík, tzn. mohl by taky klást o něco menší odpor.

Zaťažuješ sa nad úplnými hlúposťami, ktoré nemajú váhu ani jednoho prdu z gatí...

Jediný dôvod riešiť iné zapalovanie by bolo ak by originál neprekvital spolahlivosťou

JwKS_Pavel píše: Příkladů, kdy objemově větší a silnější motor žere v provozu míň než jeho menší ekvivalent, je řada. Ta věc tkví mimo jiné v otáčkách. S nárůstem točivého momentu lze uvažovat o lehké změně převodu a tím srazit provozní otáčky i spotřebu v určitém režimu jízdy. Na plnej to asi bude žrát víc..

Presne o tomto som hovoril, ja mám svoje auto 2.5i - je jasne že to žerie dosť, ale ak by to točilo také otáčky ako Fabia 1.4i tak mi to žerie ešte daleko viac. Pri 150km/h mám len 3500rpm, 90km/h 2100rpm

Ale či sa dá kúpiť rozeta, kde je menej zubov netuším, ale pastorok, kde bude o jeden zub menej by to malo utiahnúť.

PS: ale aj tak nevidím dôvod sa nejak baviť o spotrebe, ked sa rieši 0,5l motorka je na zábavu a pri zábave sa na spotrebu nepozerá. Ved sa s tým nebude jazdiť 3000km mesačne
To akokeby niekto plakal, že ked ide na okruh prevetrať svoju motorku že mu to hlce 10l miesto bežných 6l

Naposledy editováno 25.01.2015 22:10:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist