paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ETZ 251 300ccm válec - spotřeba
Zdravím,

renovuju si MZetu a řeším 300ccm válec. Tento válec lze bez úprav namontovat na 251 motor. Výkon by se měl zvětšit cca z 15.4kw na 17kw (stejné trysky v karburátoru). Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?

---------------------

Motivace:

Honda CRF 250cc má 22Nm/7000ot./min a 17kw. Průměrnou spotřebu uživatelé udávají 3.5l.
Suchou hmotnost má 143kg

MZ ETZ 251 má 27.4Nm/5500ot./min a 15.5kw (17kw s 300ccm válcem). Podle příručky spotřeba 3.5l..5l a ta půjde ještě zlepšit s BING 84 karbcem a něco máličko určitě udělá i VAPE. Suchá hmotnost jen 125kg!!!

---------------------

Žádám místní diskutující, kteří nemají nic kloudného k věci nebo tomu nerozumí, aby mi NESPAMOVALI vlákno. DĚKUJI za pochopení.

1 reakcí na tento příspěvek ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 19:15 | Nahoru | #1
Jde na něm udělat stejný počet výbrusů (dle toho, že jsou k dispozici ty písty) jako u 250ccm. To že se dá bez úprav namontovat od 251 píšou na motoprodejna.cz, což je odnož německé ost2rad.de, která se na MZety specializuje.

Poláci psali, že to jde s 300ccm hlavně víc odspoda.

(reakce na) ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

25.1.2015 v 20:16 | Nahoru | #2
JurassMo>

Když se na tu problematiku podíváš střízlivě a logicky, tak to přece není o srovnávání spotřeby s CRFkem.

Pokud máš MZtu rád tak, abys jí dopřál to nejlepší co jí dát můžeš, udělej repas motoru a karbu tak, jak byla originál.

Jestli toužíš po tom, abys měl pro honičky s MZtama lepší výkonový průběh než ostatní MZty, nastřel tam tu třístovku a nesrovnávej spotřebu !!!

Snad ani ty nechceš sám sobě ani nám tady tvrdit, že když tvá MZta pojede o hodně líp než jiný a budeš sbírat medaile, bude ti vadit spotřeba o 2 litry vyšší.

Když budeš chtít jet úsporně, pojedeš úsporně. Když budeš chtít jet pilu, pojedeš pilu, bez ohledu na spotřebu.

Otázka podle mě leží v tom, jestli to s tou třístovkou vydrží čep, ložiska a ostatní namáhané kousky v motoru stejně dlouho jako origo 250...

Toť můj skromný názor

Naposledy editováno 25.01.2015 20:17:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist