globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport
23.1.2015 v 09:48
Čau všichni , mám takový menší problém.... z přední vidlice mi teče olej a já se v ní moc nevyznám, takže bych potřeboval poradit, ve kterých místech je těsnění, jak se mění za nové, co k tomu potřebuju a popřípadě bych Vás chtěl poprosit o nějaké Vaše rady a "fígle" co Vám pomohly..... Díky moc za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 10:35 | Nahoru | #1
Otázkou kudy teče - jestli zespoda ze šroubu tak vysekni kožené těsnění a dej ho tam.
Horní je takový kroužek v něm je filc a gufero. Opatrně rozebrat a gufero koupit nové. Dají se sehnat i celé nové ty matky :



http://www.veteranfo...117&idtop=226959

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 10:39 | Nahoru | #2
9 je tesneni, dobre je vymenit i pouzdra 13 a 15



Naposledy editováno 23.01.2015 10:40:12

(reakce na) Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 10:51 | Nahoru | #3
Dolin> Jojo z tama to teče taky... a nevíš prosim tě jak se to dá rozdělat?? Ale jinak dík za radu

(reakce na) Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 10:57 | Nahoru | #4
Zx-10RCarlos> Nevíš, jestli ty pouzdra vyměním aj sám doma?

Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 10:58 | Nahoru | #5
povolit srouby na spodnich brýlích a matku na hornich a stahneš vidli dolu. Pak uz povolis tu matku co psal Dolin

Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 11:06 | Nahoru | #6
Vymenis, kazdopadne urcite je vymen pokud je nikdo nemenil a predni vidlice je volnejsi. Pozdeji se ti do vymeny nebude uz chtit.

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 12:54 | Nahoru | #7
Vyměníš všechno doma. Jednotlivé šavle musíš vytáhnout celé ven. To znamená rozhodit horní masku, povolit horní šroub - pozice 2 v nákresu výše - v brýlích (tuším 36klíč) povolit šroub co drží šavli přes spodní brýle (origo je 14tka). Pak to celé stáhnout dolů (samo bez kola, blatníku, lanovodu přední brzdy které máš sundané...). Pak je to už brnkačka,..sundáš plechový kryt a pružinu.
Zespoda vyšroubuješ šroubek co zajišťuje pístnici v chromovém kluzáku, povolíš tu matku co budeš repasovat nebo měnit (pozice 9 - tu matku povoluju velkým hasákem většinou. Ničím jiným s emě to zatím nepovedlo ještě) a celé to od sebe oddělíš. Někdy to jde těžko. Pak si najdeš hadru utřeš si boty, zem a ponk od oleje který je všude kolem a už jen rozebereš. To jest sundáním "segerovky" - pozice 16. Stáhneš pouzdra a po výměně do složíš obráceným postupem.

(reakce na) Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 13:57 | Nahoru | #8

Dolin píše: Vyměníš všechno doma. Jednotlivé šavle musíš vytáhnout celé ven. To znamená rozhodit horní masku, povolit horní šroub - pozice 2 v nákresu výše - v brýlích (tuším 36klíč) povolit šroub co drží šavli přes spodní brýle (origo je 14tka). Pak to celé stáhnout dolů (samo bez kola, blatníku, lanovodu přední brzdy které máš sundané...). Pak je to už brnkačka,..sundáš plechový kryt a pružinu.
Zespoda vyšroubuješ šroubek co zajišťuje pístnici v chromovém kluzáku, povolíš tu matku co budeš repasovat nebo měnit (pozice 9 - tu matku povoluju velkým hasákem většinou. Ničím jiným s emě to zatím nepovedlo ještě) a celé to od sebe oddělíš. Někdy to jde těžko. Pak si najdeš hadru utřeš si boty, zem a ponk od oleje který je všude kolem a už jen rozebereš. To jest sundáním "segerovky" - pozice 16. Stáhneš pouzdra a po výměně do složíš obráceným postupem.



hezky popsané, akorát se obávám když to nikdy nedělal jestli mu to takhle bude stačit.

Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

23.1.2015 v 17:33 | Nahoru | #9
jen bych doplnil, že ty futra při stahování je dobrý nahřát horkovzduškou, pak jdou dolu dobře. To samý při montáži nových, nahřát, aby na nich sykla slina, vzít v rukavici (né do kleští, aby se nezbortily) a nasadit

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

26.1.2015 v 09:57 | Nahoru | #10
Tak knihu od pana Dočekala koupí furt, pokud to myslí vážně tak se mu bude hodit furt a ty 400 jsou cena nízká! Tam je popsané všechno. Bohužel dnes všichni chtějí všechno klipovitě a nejlépe ve 30ti sec! Knihu je potřeba v klidu číst a vnímat.

kuba350 - já to vždy stáhl v pohodě úplně normiš rukou! Opravdu fakt a to sem jich dělal už mračno. je jedno jestli 351 nebo 477,..vše šlo vždy v pohodě suvně rukou!

(reakce na) Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

20.2.2015 v 18:39 | Nahoru | #11
Dolin> Nazdar,chci se zeptat,když už si dělal vícero vidlí čím řešíš těsnění vypouštěcího šroubku??Dělal jsem taky repas + chrom a nikde jsem se nedopátral co se tam dává.Máš na to něco,aby to nepídilo?

1 reakcí na tento příspěvek Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

20.2.2015 v 19:11 | Nahoru | #12
Vyseknu kroužek z pravé kůže tak milimetr tlusté - funguej to OK a nic nekape.

(reakce na) Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

21.2.2015 v 04:13 | Nahoru | #13
Dolin> Pokud futra stáhneš rukou, tak jsou už pěkně dlouho KO. Normální futro rukou nestáhneš, ani kdyby ses pos.. Jinak trochu budu nesouhlasit. Měnit futra jen proto, že do těch vidlic lezu je hloupost. Nové repliky jsou nepřesné a spárovat dvě sady tak, aby byly alespoň řádově stejné, je nadlidský úkol. Zkuste si je jen tak ze srandy poměřit... Mnohdy tam cpete "nová" futra, která jsou už od novoty v horším stavu, jak ty původní. Takže rozebrat, zkontrolovat a pak teprve možná měnit. Ty matice nymlich to samé. Jsou to turecké repliky, co vydrží tak 2 sezóny. Navíc jsou nerozebíratelné. Takže původní rozebrat a vyměnit v nich gufero...

Naposledy editováno 21.02.2015 07:51:45

Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

21.2.2015 v 20:29 | Nahoru | #14
Já si futra nechávám točit,.jestli to bylo na mě A rukou jsem je stahoval i z motorek co měli najeto kolem 3-7000 km,..nevim. Asi jsem silný! Nevím. zatím opravdu vždy rukou,...zpět přes kus dřeva nijak extra tvrdě.

Přetěsnění přední vidlice Jawa Sport

21.2.2015 v 20:31 | Nahoru | #15
Tak buď seš herkules (nevím, zatím mi tak nepřipadáš) nebo máš štěstí (nebo smůlu?) na futra. Klasicky jsou futra nalisována s přesahem a rukou se nesundají..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete


TOPlist