Dal jsem cidlo do mrazaku..vedou k nemu 2 draty 6 plus a asi minus.
Plus sviti, jak to ohreju v horke vode neproudi do kabelu uz nic. Jak vypojim cidlo rozne se zas 6plus minusovy zustava stejny...
Tak nechat cidlo venku nebo spojit draty ...
Ja osobne na zaklade meho vyzkumu bych ho dal do suplicku natuty.
Nejake inteligentnejsi napady ?
1 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani
buď je to teplotní čidlo,nebo snímač tlaku v sání,ale v obou případech jen mění odpor.
výkon tím nezvýšíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
Dolph-cz píše: ...v tom čidle není žádné + a -
buď je to teplotní čidlo,nebo snímač tlaku v sání,ale v obou případech jen mění odpor.
výkon tím nezvýšíš...
Vtom pripade nepochopim tech 6v na zelenem dratu.
Tak jako tak vliv na motor to maa ... nechat to sepnute ci rozpojene ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
nemůžeš jezdit bez toho,tím více posereš,než vylepšíš.
dělají se speciální emulátory,s kterým se dá lehce obohatit směs.ale to se dělá u motorek,které mají neklidný chod z důvodu,příliš chudé směsi,kterou moderní motorky někdy mívají.ale to se bavíme o přidání třeba 4% paliva a to hlavně při jízdě kdy jen lechtáš plyn.
pokud chceš zvýšit výkon,tak potřebuješ přidat třeba 20% paliva,ale samozřejmě jen když dáš plný,jinak to bude moc bohaté.
k tomu slouží např. powercommander....
Naposledy editováno 21.01.2015 19:45:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
1 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani
KapitanMasakr píše: Dolph-cz> No ja proste potrebuju aby to snimalo furt hladny vzduch nic vic kazde procento se pociitaaa, comander uz je kdyz uz jsem se do toho oprel chci uz resit kazdy detail, abych motorku dovedl k uplne dokonalosti jiste me chapes .
nechápu.
kdyby si alespoň psal česky,ať se to dá pochopit,ale ty jsi fakt marný...
3 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
Ok,vyhoď to čidlo ,dej místo něho kus drátu a bude to super
1 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani
Pokud to cidlo oblbnes tak jak si predstavujes tak v horku to nasaje toho vzduchu min, ale da to vetsi mnozstvi paliva, protoze si jednotka mysli ze je zima - moc paliva, bohata smes - horsi vykon.
Ale ono stejne jen trollis, takze je to spis pro ostatni "ladice" - kdyby je napadla podobna blbost jako tebe...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
KapitanMasakr píše: Aha, zatim jsem se toho moc nedozvedel to je zas kazdy chytry a reseni nikde
Tak ja se Ti to pokusim vysvetlit.
Cidlo v sani je cidlo teploty.
Chces aby ECU melo pocit, ze je porad zima.
To znamena ze Ti bude porad cpat sytic a td...
Kravina , ale budis.
Vem cidlo, dej do lednice a ohmetrem zmer odpor cidla.
To co nameris, napriklad 5K, tak pak vem odpor 5K a pripoj ho na misto cidla.
Jezis to je blbost co chces udelat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
KapitanMasakr píše: Dolph-cz> Stejne jak kdyz odstrihnes naklonove cidlo to motorka hned leti v zatacce 160 pripravena na svuj top speed v nasledujici rovince, ktery by dala s cidlem leda tak ve snu
Ty voe... Tak tohle si teda nechám vysvětlit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
dewwil píše: Ty voe... Tak tohle si teda nechám vysvětlit...
marný
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
2 reakcí na tento příspěvek oblbnuti čidla v sani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
Martin.z.brna píše: já bych to cvaknul, bude to stejný jako kdyby to mělo maximální odpor.. a beztak je to jenom další eko-kurvítko, zbytečnost..
To zas ne nahore tvrdi zas neco jineho :)
K eko kurvitku bych spise prirovnal seriove zaskrceni techto motorek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
dewwil píše: KapitanMasakr> Furt nechápu... Jako to náklonový čidlo pozná jak rychle jedu v zatáčce a podle toho mi ubírá výkon, abych si náhodou neustlal???
To pozna ridici jednotka na zaklade vyhodnoceni cidla, v naklonu omezi vykon. TO vyrad dej na zx10r rychloplyn, v prudke zatacce na slideru trhni za plyn a uvidis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oblbnuti čidla v sani
KapitanMasakr píše: To pozna ridici jednotka na zaklade vyhodnoceni cidla, v naklonu omezi vykon. TO vyrad dej na zx10r rychloplyn, v prudke zatacce na slideru trhni za plyn a uvidis...
A je je.
Naklonove cidlo je :
Pri vetsim naklonu nez 43 stupnu, pokud si dobre pamatuju, Ti vypne motor.
Proste kdyz upadnes, tak aby masina chcipla.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |