Téma: Beda a kamarádi
 
19.1.2015 v 20:01
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2019
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2018
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2017
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2016
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2015

narozeniny kamarádů

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vlákno pro ty, kteří se svými baťůžky sedlají Dračice, pro jejich kamarády, co sedlají "jiné koně" a měli tu velkou kliku poznat se, zažít společné vyjížďky v sezóně a společná posezení v obdobích psoty-sloty.

Naposledy editováno 04.06.2022 21:03:33

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi

9.7.2015 v 22:28 | Nahoru | #1

Vítězslav_Máří píše:
Babů co baterie? Mluvil jsem s Richiem a nevím jak bude o víkendu s počasím,ale asi bych za Vámi dorazil a zkusil to proměřit,případně s tím něco udělat.myslím,že po dnešním tlačení moto,budeš mít lýtka jak běžec na dlouhou trať.



pokud na to zítra nepřijdeme, tak se domluvíme a přijedeme za tebou na sever, ju? na tu cestu to vydrží, zbytek pořešíme po telefonu

pro nezasvěcené z FB... dneska jsem jela do práce na moto, v poledne jsem měla domluvenou STK...nedojela jsem.
Baterka stará 500km max., před měsícem nový altík, vše fachčilo ok... poslední úprava, co mě napadá: dawes mi přidělával vypínač světel (stále jsme startovala rovnou do rozsvícených, což mi všichni radili odstranit, že to baterce dává za uši) a při té příležitosti zapojil i přední blinkry, aby svítili tlumeně nonstop (podobně jako přídavná) - možná v tom je zakopaný pes

v každém případě, ráno bylo veselo, na Spořilově těsně před nájezdem z D1 na jižní spojku Bubla vystřelila, škytla a chcípla. Kamiony okolo, ranní špička, paráda statečně jsem očistila svíčky, pro sichr je i prohodila (zadní válec byl ok, přední trochu očernalá, ale žádná tragedie, už jsem viděla horší), Bublina ale ani neškytla... vztek mi dodal sílu nás dvě roztlačit a na 3ku nakonec naskočila...vydržela jet další cca 2km, než jsem sjela z jižní spojky a musela zastavit na světlech. Jak jsem ubrala trochu otáčky (pod 2000), tak chcípla a už jsem ji ani nenahodila roztlačením. Dokopala jsem se s ní asi 500m k benzině, tak mi pomohl Piškot a když se s ní párkrát proběhl z kopce do kopce, tak chytla a do práce ten kilák dojela. Baterka totálně prázdná. takže ted je na firmě na nabíječce a zítra budu řešit (nejprve zajedu na tu STK... ) a pak uvidíme, co naměříme

Hobo, díky moc za rady, dáme vědět, co a jak

(reakce na) Beda a kamarádi

10.7.2015 v 09:00 | Nahoru | #2
babule> Babu, já světla nechávam zaplý furt a i s nima startuju. Tím to asi nebude. Leda ty blinkry k tomu. Ale pokud je to dobře zapojený, tak to nemůže mít takový odběr.
Každopádně držim palec, ať se podaří závada co nejdřív odstranit.

(reakce na) Beda a kamarádi

10.7.2015 v 16:28 | Nahoru | #3

babule píše: pokud na to zítra nepřijdeme, tak se domluvíme a přijedeme za tebou na sever, ju? na tu cestu to vydrží, zbytek pořešíme po telefonu

pro nezasvěcené z FB... dneska jsem jela do práce na moto, v poledne jsem měla domluvenou STK...nedojela jsem.
Baterka stará 500km max., před měsícem nový altík, vše fachčilo ok... poslední úprava, co mě napadá: dawes mi přidělával vypínač světel (stále jsme startovala rovnou do rozsvícených, což mi všichni radili odstranit, že to baterce dává za uši) a při té příležitosti zapojil i přední blinkry, aby svítili tlumeně nonstop (podobně jako přídavná) - možná v tom je zakopaný pes

v každém případě, ráno bylo veselo, na Spořilově těsně před nájezdem z D1 na jižní spojku Bubla vystřelila, škytla a chcípla. Kamiony okolo, ranní špička, paráda statečně jsem očistila svíčky, pro sichr je i prohodila (zadní válec byl ok, přední trochu očernalá, ale žádná tragedie, už jsem viděla horší), Bublina ale ani neškytla... vztek mi dodal sílu nás dvě roztlačit a na 3ku nakonec naskočila...vydržela jet další cca 2km, než jsem sjela z jižní spojky a musela zastavit na světlech. Jak jsem ubrala trochu otáčky (pod 2000), tak chcípla a už jsem ji ani nenahodila roztlačením. Dokopala jsem se s ní asi 500m k benzině, tak mi pomohl Piškot a když se s ní párkrát proběhl z kopce do kopce, tak chytla a do práce ten kilák dojela. Baterka totálně prázdná. takže ted je na firmě na nabíječce a zítra budu řešit (nejprve zajedu na tu STK... ) a pak uvidíme, co naměříme

Hobo, díky moc za rady, dáme vědět, co a jak



zkuste napojit regulátor napřímo na baterku taky to tak mám od autorizovanýho servisu Honda,jestli zítra přijedete můžete se z Víťou stavit za mnou na chalupě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi

12.7.2015 v 19:52 | Nahoru | #4

babule píše:
dneska jsem jela do práce na moto, v poledne jsem měla domluvenou STK...nedojela jsem.
Baterka stará 500km max., před měsícem nový altík, vše fachčilo ok... poslední úprava, co mě napadá: dawes mi přidělával vypínač světel (stále jsme startovala rovnou do rozsvícených, což mi všichni radili odstranit, že to baterce dává za uši) a při té příležitosti zapojil i přední blinkry, aby svítili tlumeně nonstop (podobně jako přídavná) - možná v tom je zakopaný pes
v každém případě, ráno bylo veselo, na Spořilově těsně před nájezdem z D1 na jižní spojku Bubla vystřelila, škytla a chcípla. Kamiony okolo, ranní špička, paráda statečně jsem očistila svíčky, pro sichr je i prohodila (zadní válec byl ok, přední trochu očernalá, ale žádná tragedie, už jsem viděla horší), Bublina ale ani neškytla... vztek mi dodal sílu nás dvě roztlačit a na 3ku nakonec naskočila...vydržela jet další cca 2km, než jsem sjela z jižní spojky a musela zastavit na světlech. Jak jsem ubrala trochu otáčky (pod 2000), tak chcípla a už jsem ji ani nenahodila roztlačením. Dokopala jsem se s ní asi 500m k benzině, tak mi pomohl Piškot a když se s ní párkrát proběhl z kopce do kopce, tak chytla a do práce ten kilák dojela. Baterka totálně prázdná. takže ted je na firmě na nabíječce a zítra budu řešit (nejprve zajedu na tu STK... ) a pak uvidíme, co naměříme

další info z boje, pokud to někoho zajímá:
baterku něco žere, když motka stojí
- po nabití měla baterka 13,1V,
- 3 hod. po nabití 13V
- pak se dala do motorky, projela se jen na STK a zpět, tj. ani ne 1km, po 20hod. připojená na motorce naměřeno 11,9V
baterka VARTA 20Ah, po 14 dnech bez ježdění sice v garáži ráno chytla na první dobrou (ten typ zaručuje start i za hlubokého vybití), ale pak už to nedala...
najeto má asi 500m, kupovala jsem ji asi před měsícem
takže možnosti - regulátor či blbá baterka...či...?... uvidíme :)



takže výsledek Mářího pátrání in natura a Hobo na dálku - regulátor . Dobíjí sice za jízdy, ale žere baterku, když se stojí a je vypnuto. Ve vypnutém stavu si bere 0,02 čehosi (??? nějak jsou ty volty, watty, miliampéry a podobná přisprostlá slova mimo mě ). Zatím pořešeno provizozně vytažením hlavní pojistky zpod sedla do bočního kastlíku, na noc pojistku odpojím a čekám na nový regulátor. Ten, co tam byl, jsem dostala náhradně z KHMoto hned, jak jsem mašinu kupovala, byl nějaký starší z něčeho rozebraného, vydržel 15 000km...to jde...

Naposledy editováno 12.07.2015 19:58:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist