Téma: Beda a kamarádi

rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2016
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2015

narozeniny kamarádů

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vlákno pro ty, kteří se svými baťůžky sedlají Dračice, pro jejich kamarády, co sedlají "jiné koně" a měli tu velkou kliku poznat se, zažít společné vyjížďky v sezóně a společná posezení v obdobích psoty-sloty.

Naposledy editováno 04.06.2022 21:03:33

29.3.2015 v 21:01 | Nahoru | #451

JirikXV píše: Nechci dělat chytráka,ale mám pocit že odešel regulátor napětí.(cena 1600.-kč).Tak bádej

Dneska jsem dal nové kontakty. Alternátor jsem proměřil a zdá se být v pořádku. Regulátor jsem neproměřoval, ale ještě ho proměřím.

6 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi

29.3.2015 v 22:58 | Nahoru | #452
Vážení,
došlo k malé organizační změně ohledně místa naší svatby... místem konání není Zruč n/S a kemp V Rákosí, ale Seč a Kemp u Letadla ....
datum 8.8.2015 a čas obřadu 15,00 zůstavá beze změny

důvod:
paní provozovatelka kempu si po 2 měsících od dojednání všeho vzpomněla, že chce do 15/4 závazný seznam účastníků a do 30/4 od všech závaznou zálohu s tím, že kdo si do 30/4 neuhradí zálohu, nebude s ním na ubytování počítáno a eventuální zbylá místa prodá komukoli "z ulice", ze zrušených rezervací stornopoplatky atd...

pro nás absolutně neakceptovatelné ...zřejmě měla pocit, že nás má na lopatě a narýžuje si dopředu, protože sehnat kemp v dostatečné kapacitě i potřebné lokalitě bude oříšek a my na to budeme muset kývnout...a ona bude mít své jisté..

oříšek to byl, potřebovali jsme se držet v dojezdové vzdálenosti přijatelné pro Střední a Východní Čechy a Vysočinu a celou Moravu (dojezd pro rodiče s možností návratu večer, ti nám už v kmpu přeci jen spát nebudou + kamarádi hlavně z těchto krajů), takže třeba Plasy u Plzně či Rumcajs v Jičíně byly mimo hru...
řešení nakonec - kemp v Seči naprosto ok, vstřícní - i matrika v pohodě, teď už jen musíme najít místo v okolí na obřad, kam se všichni napáskujeme a přitom se pak aspoň kousek projedeme...a je zase vše ok
prosím nicméně opakovaně, dejte vědět, zda bystě dojeli v pátek či v sobotu, ať v kempu ví, zda mohou nechat některé chatky obsazené až do soboty, než najede hlavní parta a obsadíme celý kemp...
omlouváme se za zmatky a dík všem

PS: víme, že o měsíc později se v kempu koná na podzimní sraz, proto jsme jej hned na začátku při hledání vhodného místa vyškrtli, ačkoli se nabízel jako první, protože jsem z toho kraje a provozovatel je rodinný známý...nejde o diverzní akci a Kovbojovi jsme volali a omluvili se, že takto předbíháme s místem, ale bohužel, jiné vhodné místo s volnou kapacitou v daném termínu splňující naše požadavky jsme bohužel nenašli a na podmínky kempu V Rákosí jsme přistoupit nechtěli...nechceme nikoho závazně nutit k účasti a finančním závazkům, když do srpna se může stát cokoli...

Naposledy editováno 30.03.2015 01:53:04

29.3.2015 v 23:02 | Nahoru | #453

babule píše: Vážení,
datum 8.8.2015 a čas obřadu 15,00 zůstavá beze změny

důvod:

nicméně pořešeno, kemp v Seči naprosto ok, vstřícní - i matrika v pohodě, teď už jen musíme najít místo v okolí na obřad, kam se všichni napáskujeme a přitom se pak aspoň kousek projedeme...a je pořešeno
omlouváme se za zmatky a dík všem

PS: víme, že o měsíc později se v kempu koná na podzimní sraz, proto jsme jej hned na začátku při hledání vhodného místa vyškrtli, ačkoli se nabízel jako první, protože jsem z toho kraje a provozovatel je rodinný známý...nejde o diverzní akci a Kovbojovi jsme volali a omluvili se, že takto předbíháme s místem, ale bohužel, jiné vhodé místo s volnou kapacitou v daném termínu splňující naše požadavky jsme bohužel nenašli a na podmínky kempu V Rákosí jsme přistoupit nechtěli...nechceme nikoho závazně nutit k účasti a finančním závazkům, když do srpna se může stát cokoli...

já dojedu určitě v sobotu a nocleh mi je jedno beru stan

29.3.2015 v 23:36 | Nahoru | #454
babule> Aspoň to bude generálka na podzimní sraz.

30.3.2015 v 00:23 | Nahoru | #455

30.3.2015 v 09:14 | Nahoru | #456
babule>
No svět je dnes jinej a lidé jsou různí.
Jen mne udivuje, že když dnes ukazují jak i o prázdninách kempy zejí prázdnotou a majitelé brečí že jsou na pokraji krachu si tohle někdo dovolí. Přijít o svatbu a peníze za ubytování jídlo a pití ze 100 osob by mne asi dlouho mrzelo.
Oné majitelce bych se vysmál, napsal velice negativní recenze a po svatbě poslal na památku fotky, aby pro příště viděla, že chytračit se nevyplácí.
Ale nechala by se z této situace udělat hra na schovávanou, pomocí souřadnic akce....kdo chce tak si nás najde
Jinak má nabídka jak jsme se dohodli platí.
Babulko a Richi přeji pevné nervy do dalšího zařizování

30.3.2015 v 09:57 | Nahoru | #457
babule> Nám je to v celku jedno, bo budeme už od 27.7 na motodovolené a tu zakončíme vaší svatbou.
Ubytování: Přijedeme na 99% v pátek a po 11 dnech pod stanem by se dvoulůžková chatka šikla.

Napsal jsem tam přes jejich formulář a objednal si chatičku, tak to snad zaregistrují .

Naposledy editováno 30.03.2015 10:05:06

30.3.2015 v 10:16 | Nahoru | #458
Babule:
dovolená zajištěna. S kempama je to zvláštní, sám vím jaký máme pravidelně stórky z hledání mís na srazy RCCZ. BUď stojí kemp za prd a majitel je rejžař, nebo je kemp a majitel v pohodě, ale je blbě hospoda, nebo je to v nějaký díře.... Nebo je všechno v pohodě a když přijedeme podruhý neni nic... asi jsme pořád ještě ten východní blok a devadesátý neskončily

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi

30.3.2015 v 10:53 | Nahoru | #459

cortes píše:

30.3.2015 v 10:55 | Nahoru | #460
goldeneagle> co naděláš, lidi jsou různí... každého volba, už dávno jsem odmítla řídit se úslovím: Kdo do tebe kamenem, ty do něj chlebem... a jestli něco nesnáším, pak je to pocit, že se mnou někdo manipuluje a snaží se ze mě udělat blbce. A protože tohle máme s Richardem společné, jiný obrat to vzít ani nemohlo...

30.3.2015 v 10:56 | Nahoru | #461

badyXV píše: teď jsem si rozkreslil kontrolky které jsem vyndal z původního držáku zítra udělám otvory a zasadím je tam

to jsi dobrý, já jsem schopná zasadit tak leda ředkvičky

30.3.2015 v 10:56 | Nahoru | #462

KHejml píše: babule> Aspoň to bude generálka na podzimní sraz.

30.3.2015 v 10:57 | Nahoru | #463
Dawes>

30.3.2015 v 10:57 | Nahoru | #464
babule> No u mě jasné, pokud to klapne a nic do toho nevleze --))
Tak já + Péťa do dvoulůžkové chatky od pátku.
Já jim tam napsal do poznámky, o co jde--))
Tak to mám aspoň pojištěné,snad ti to neva Babu
A znáš to jsem mladý a zamilovaný, tož jen dvoulůžko..Nikoho jiného nechceme.

Naposledy editováno 30.03.2015 10:59:27

30.3.2015 v 10:57 | Nahoru | #465
No u nás je to furt nerozhodně, ten víkend je pro mě i Markétu pracovní, protože od pondělí poté oba nastupujeme na 14 dní hlavní dovolený (a děláme u jedný firmy). Takže pořád nevíme jestli se přijedem podívat, nebo ne. Markéta by to hrozně ráda viděla, jenže v neděli jde makat a v sobotu já (v noci z pá na so). Takže jestli to bude realizovatelný, dojedem v sobotu dopol a navečír zase zpět. Tudíž ubytování pro nás nebude třeba.
Ale je srandovní, že tam za měsíc pojedem znova

edit: jo, a kdyby náhodou to vyšlo, vezmem si stan.

Naposledy editováno 30.03.2015 11:02:18

30.3.2015 v 11:36 | Nahoru | #466

cortes píše:
A znáš to jsem mladý a zamilovaný, tož jen dvoulůžko..Nikoho jiného nechceme.

hele, to asi nebude věkem...my už nejsme mladí, ale kupodivu taky nikoho do chatky nechceme

30.3.2015 v 11:37 | Nahoru | #467
Yura> jasný, počítáme s tím, že u vás nepředvídatelno moc rádi vás uvidíme, ale není třeba lámat přes koleno, neuvidíme se na svatbě, uvidíme se jindy

30.3.2015 v 14:08 | Nahoru | #468
babule> Počítáme s tím a pokud nám do toho něco nevleze, tak dorazíme. Na spaní berem stan.

30.3.2015 v 14:26 | Nahoru | #469
Babule : Já samozřejmě Váš svatební víkend sloužím ale mám v sobotu noční, takže bych dorazil v sobotu ráno a odpoledne domů .... jako člen pražské kliky, si tohle přece nenechám utéct

30.3.2015 v 18:24 | Nahoru | #470
babule> Babů, já bych přijel v sobotu brzy dopoledne. A bral bych postel v chatce (malinko chrápu, ale nebojte se všichni, povezu špunty do uší! Samosebou že pro sebe, protože mně mlaskání od spolubydlících budí ). Stan neberu, protože už bude zabalenej na dovolenou - přešpoup sem jí na týden po Vašem ANO, že ano!!! A furt balit mi neba!

30.3.2015 v 19:43 | Nahoru | #471
babule> Ahoj,my by jsme dorazili v sobotu a jestli by to bylo možný tak by se nám šikla chatička pro dva.

30.3.2015 v 20:22 | Nahoru | #472
Jak tak koukám tak chatiček pro 2 bude nedostatek.
Já dorazim, nebo nevím jestli dorazíme ( jak a s kym) v pátek k večeru a chci hezky místečko na stan

Edit písmenka

Naposledy editováno 30.03.2015 20:26:30

30.3.2015 v 20:56 | Nahoru | #473
Chatiček pro dva bude hodně málo, jelikož je tam jedna , nechte si ty chutě na doma, nebo běžte do přírody

30.3.2015 v 21:05 | Nahoru | #474
_Kovboj_> Neke, je jich tam aspoň 5

30.3.2015 v 21:39 | Nahoru | #475
cortes> Dvou lůžková je tam opravdu pouze jedna. (ale to už chytám za slovo). 9x + 6x je třílůžková u které jdou objednat dvě místa a 6x čtyřlůžková (2+2 (oddělené) a společná je pouze kuchyňka a WC). Potom tam jsou dvoubuňky atd...

30.3.2015 v 21:41 | Nahoru | #476
_Kovboj_> Jasan, 3 lůžkové za cenu 2lůžkové.

30.3.2015 v 21:44 | Nahoru | #477

Naposledy editováno 30.03.2015 21:52:16

30.3.2015 v 21:52 | Nahoru | #478

_Kovboj_ píše:

a úplně v tom pravém dolním rohu pod stromem je moje rezervované misto na stan. To abych byl daleko od chrápajícího kawadědka

30.3.2015 v 21:56 | Nahoru | #479

babule píše: ubytko jde přes nás, domluvili jsme se, že zajistíme i obsazenost, až před akcí dáme recepci seznam jmen/nicků a čísla chatek, kdo s kým.... řada lidí se navzájem nezná či jsou naopak zvyklí na akcích spát společně, přeci jen to není sraz "jen" CRV, kde se navzájem vesměs známe...

My s Irenkou přijedeme s největší pravděpodobností až v sobotu, tedy pro nás chatičku pro dva na jednu noc (kdyby nebyla, tak se s někým domluvíme později).

30.3.2015 v 23:30 | Nahoru | #480
Já nechrápu a podle situace a vercajku, co povezu umim spát ve stanu / autě / chatce / kdekoliv kde neprší. Což mi připomnělo, že Babů s Richiem možná etě nevědí, že taky dělám do zvuku ale ten na motce FAKT nevezu