Téma: Beda a kamarádi

rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2016
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2015

narozeniny kamarádů

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vlákno pro ty, kteří se svými baťůžky sedlají Dračice, pro jejich kamarády, co sedlají "jiné koně" a měli tu velkou kliku poznat se, zažít společné vyjížďky v sezóně a společná posezení v obdobích psoty-sloty.

Naposledy editováno 04.06.2022 21:03:33

6 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi

29.3.2015 v 22:58 | Nahoru | #1
Vážení,
došlo k malé organizační změně ohledně místa naší svatby... místem konání není Zruč n/S a kemp V Rákosí, ale Seč a Kemp u Letadla ....
datum 8.8.2015 a čas obřadu 15,00 zůstavá beze změny

důvod:
paní provozovatelka kempu si po 2 měsících od dojednání všeho vzpomněla, že chce do 15/4 závazný seznam účastníků a do 30/4 od všech závaznou zálohu s tím, že kdo si do 30/4 neuhradí zálohu, nebude s ním na ubytování počítáno a eventuální zbylá místa prodá komukoli "z ulice", ze zrušených rezervací stornopoplatky atd...

pro nás absolutně neakceptovatelné ...zřejmě měla pocit, že nás má na lopatě a narýžuje si dopředu, protože sehnat kemp v dostatečné kapacitě i potřebné lokalitě bude oříšek a my na to budeme muset kývnout...a ona bude mít své jisté..

oříšek to byl, potřebovali jsme se držet v dojezdové vzdálenosti přijatelné pro Střední a Východní Čechy a Vysočinu a celou Moravu (dojezd pro rodiče s možností návratu večer, ti nám už v kmpu přeci jen spát nebudou + kamarádi hlavně z těchto krajů), takže třeba Plasy u Plzně či Rumcajs v Jičíně byly mimo hru...
řešení nakonec - kemp v Seči naprosto ok, vstřícní - i matrika v pohodě, teď už jen musíme najít místo v okolí na obřad, kam se všichni napáskujeme a přitom se pak aspoň kousek projedeme...a je zase vše ok
prosím nicméně opakovaně, dejte vědět, zda bystě dojeli v pátek či v sobotu, ať v kempu ví, zda mohou nechat některé chatky obsazené až do soboty, než najede hlavní parta a obsadíme celý kemp...
omlouváme se za zmatky a dík všem

PS: víme, že o měsíc později se v kempu koná na podzimní sraz, proto jsme jej hned na začátku při hledání vhodného místa vyškrtli, ačkoli se nabízel jako první, protože jsem z toho kraje a provozovatel je rodinný známý...nejde o diverzní akci a Kovbojovi jsme volali a omluvili se, že takto předbíháme s místem, ale bohužel, jiné vhodné místo s volnou kapacitou v daném termínu splňující naše požadavky jsme bohužel nenašli a na podmínky kempu V Rákosí jsme přistoupit nechtěli...nechceme nikoho závazně nutit k účasti a finančním závazkům, když do srpna se může stát cokoli...

Naposledy editováno 30.03.2015 01:53:04

(reakce na) Beda a kamarádi

29.3.2015 v 23:02 | Nahoru | #2

babule píše: Vážení,
datum 8.8.2015 a čas obřadu 15,00 zůstavá beze změny

důvod:

nicméně pořešeno, kemp v Seči naprosto ok, vstřícní - i matrika v pohodě, teď už jen musíme najít místo v okolí na obřad, kam se všichni napáskujeme a přitom se pak aspoň kousek projedeme...a je pořešeno
omlouváme se za zmatky a dík všem

PS: víme, že o měsíc později se v kempu koná na podzimní sraz, proto jsme jej hned na začátku při hledání vhodného místa vyškrtli, ačkoli se nabízel jako první, protože jsem z toho kraje a provozovatel je rodinný známý...nejde o diverzní akci a Kovbojovi jsme volali a omluvili se, že takto předbíháme s místem, ale bohužel, jiné vhodé místo s volnou kapacitou v daném termínu splňující naše požadavky jsme bohužel nenašli a na podmínky kempu V Rákosí jsme přistoupit nechtěli...nechceme nikoho závazně nutit k účasti a finančním závazkům, když do srpna se může stát cokoli...

já dojedu určitě v sobotu a nocleh mi je jedno beru stan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi

29.3.2015 v 23:36 | Nahoru | #3
babule> Aspoň to bude generálka na podzimní sraz.

30.3.2015 v 09:14 | Nahoru | #4
babule>
No svět je dnes jinej a lidé jsou různí.
Jen mne udivuje, že když dnes ukazují jak i o prázdninách kempy zejí prázdnotou a majitelé brečí že jsou na pokraji krachu si tohle někdo dovolí. Přijít o svatbu a peníze za ubytování jídlo a pití ze 100 osob by mne asi dlouho mrzelo.
Oné majitelce bych se vysmál, napsal velice negativní recenze a po svatbě poslal na památku fotky, aby pro příště viděla, že chytračit se nevyplácí.
Ale nechala by se z této situace udělat hra na schovávanou, pomocí souřadnic akce....kdo chce tak si nás najde
Jinak má nabídka jak jsme se dohodli platí.
Babulko a Richi přeji pevné nervy do dalšího zařizování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi

30.3.2015 v 09:57 | Nahoru | #5
babule> Nám je to v celku jedno, bo budeme už od 27.7 na motodovolené a tu zakončíme vaší svatbou.
Ubytování: Přijedeme na 99% v pátek a po 11 dnech pod stanem by se dvoulůžková chatka šikla.

Napsal jsem tam přes jejich formulář a objednal si chatičku, tak to snad zaregistrují .

Naposledy editováno 30.03.2015 10:05:06

(reakce na) Beda a kamarádi

30.3.2015 v 14:08 | Nahoru | #6
babule> Počítáme s tím a pokud nám do toho něco nevleze, tak dorazíme. Na spaní berem stan.

30.3.2015 v 18:24 | Nahoru | #7
babule> Babů, já bych přijel v sobotu brzy dopoledne. A bral bych postel v chatce (malinko chrápu, ale nebojte se všichni, povezu špunty do uší! Samosebou že pro sebe, protože mně mlaskání od spolubydlících budí ). Stan neberu, protože už bude zabalenej na dovolenou - přešpoup sem jí na týden po Vašem ANO, že ano!!! A furt balit mi neba!