bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brazdy Brembo vs Nissin
15.1.2015 v 19:01
Ahoj,
Je nějaký rozdíl mezi učiností těchto třmenů? Má cenu shánět Bremba nebo stačí pancéřky?
Díky J.

Brazdy Brembo vs Nissin

15.1.2015 v 19:56 | Nahoru | #1
zdar,nez shanet bremba a dokupovat pancerky tak radsi kup poradny desky do orig brzdicu,hod tam ocelovy hadice a budes uplne nekde jinde.ted jsem menil na bandasce nisiny za sestipistky tokica a vysledek nula

1 reakcí na tento příspěvek Brazdy Brembo vs Nissin

15.1.2015 v 20:06 | Nahoru | #2
pepinow - a jakej je rozdíl mezi pancéřkama a ocelovejma hadicema? Rozšiř mi obzory...

Brazdy Brembo vs Nissin

15.1.2015 v 20:30 | Nahoru | #3
Ocelový hadice má na mysli pancéřové, neboli opletené kovem...
Nemají se kam roztahovat ...ty hadičky...

E: Dal bych pancéřky a pořádné desky...

Naposledy editováno 15.01.2015 20:31:57

Brazdy Brembo vs Nissin

15.1.2015 v 20:44 | Nahoru | #4
no jenom ze psal-
at vymeni pancerky za ocelove hadice, ze je to lepsi...

Brazdy Brembo vs Nissin

15.1.2015 v 22:55 | Nahoru | #5
Není Brembo jako Brembo, záleží jaké. Jak už bylo psáno, začni výměnou desek - ty dělají nejvíce ze všeho, pořádně odvzdušni, případně ty pancíře - ale ty jsou spíše o pocitu a při střelbě se nepropadne páčka.

Brazdy Brembo vs Nissin

15.1.2015 v 22:56 | Nahoru | #6
kuzmič - koukam že chytráků je tu víc

Naposledy editováno 15.01.2015 22:57:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brazdy Brembo vs Nissin

16.1.2015 v 19:37 | Nahoru | #7

los-fazeros píše: pepinow - a jakej je rozdíl mezi pancéřkama a ocelovejma hadicema? Rozšiř mi obzory...

obzory ti budu rozsirovat az ti v te olejnicce co ma motor z erjednapicovole zamlati jak jsem psal,staci vymenit brzdovy desky a dat tam-ted pozor,zkusim to jinak at ti ty obzory rozsirim-pleteny hadice.motorek jsem mel 40 tak zhruba vim jak to funguje

Brazdy Brembo vs Nissin

16.1.2015 v 19:45 | Nahoru | #8
Já bych začal komplet vyčistěním a rozhýbáním brzdičů (pouze pokud bych na to nemusel kupovat za draho opravnou sadu těsnění, dá se sehnat levněji), vyčistil pístek či zrepasoval brzd. pumpu, koupil opletený hadice, nový desky a hotovo... Jakmile by cena za repas přesáhla cenu jetých brembo brzdičů tak ber Bremba(ty taky vyčisti), dej Brembo desky, opl. hadice a taky OK, chce si to spočítat co tě vyjde ve finále levněji...

Brazdy Brembo vs Nissin

16.1.2015 v 19:58 | Nahoru | #9
jestli máš třmeny Tokico tak ti destičky, pancéráky ani repas gumiček a vyčíštění nepomůže!!! Jedině že by to byly Tokica monobloky ty už brzděj! Takže tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brazdy Brembo vs Nissin

16.1.2015 v 23:18 | Nahoru | #10
pepinow> pořád nikde nevidim rozdíl mezi těma hadicema.
na zbytek výplodu tvé fantazie nemá cenu reagovat

Brazdy Brembo vs Nissin

17.1.2015 v 09:28 | Nahoru | #11
Ja měl Tokica a ty brzdí na kokot. Jak bylo řečeno, desky,hadice,čištění, pjmpa pořád na hovno. Jako ono to brzdí ale musíš se fest snažit pak jsem se nasral a koupil M4 bremba. Pri první jízdě jsem musel ještě přidávat před zatáčkou abych do ni vůbec dojel :) brzda krasně citliva a dalo by se říct i konstantní ;) koupil bych je zas a nelktuju těch peněž. Přeci jen jsou to brzdy ;) ono se není cemu divit. Když srovnam s tokicema tak bremba jsou monoblocky, maj větší pistky a o dost větší plochu desek

(reakce na) Brazdy Brembo vs Nissin

17.1.2015 v 11:10 | Nahoru | #12

los-fazeros píše: pepinow> pořád nikde nevidim rozdíl mezi těma hadicema.
na zbytek výplodu tvé fantazie nemá cenu reagovat

tak pokud mezi nema porad hledas rozdil,tak hledej dal,takovoej sikovnej kluk urcite na to prijde

Brazdy Brembo vs Nissin

17.1.2015 v 11:19 | Nahoru | #13
Tak on není hlavní rozdíl v tom jestli to jsou monobloky nebo ne, ale v povrchové úpravě těch děr na pístky, u těch starejch Tokico maj tak bídnou úpravu, že tam kvete hliník a nadzvedává těsnění, které tlačí na pístky a ty se nevrací jak by měly a zůstávají viset a sjížděj se nerovnoměrně desky, nebo se zase vrací moc a mají dlouhej chod, já měl pancéřky, origo pumpu a třmeny jsem čistil při každé výměně desek jak kretén, ale zase brzdy jakžtakž fungovaly, krok páčky byl cca 1,5-2cm. Nejdůležitější ze všeho je ty šestipísty důkladně odvzdušnit a to se mi normálním stylem nikdy nepovedlo, bo mají odvzd. šroub blbě řešený, pomohlo odvzdušnit až s demontovanými třmeny s podtlakovou pneumatickou odvzdušňovačkou. Jinak bratr má radiální Bremba ze dvou částí, rad. pumpu Brembo a brzdí to stejně jako monobloky Brembo, nepoznal jsem rozdíl, možná na okruhu bude monoblok lepší při přehřátí brzd....

1 reakcí na tento příspěvek Brazdy Brembo vs Nissin

17.1.2015 v 11:56 | Nahoru | #14
Díky za odpovědi ale asi sem se blbě zeptal. Mám možnost mít za slušný peníze Bremba z Inazumy 1200 a tak koketuju nad tím že je prsknu na mého B12 mk.1 kde jsou Nissin, jinak s 6 pístkama Tonkico to brzdí upně stejně to je pravda.

Naposledy editováno 17.01.2015 11:57:23

(reakce na) Brazdy Brembo vs Nissin

17.1.2015 v 12:26 | Nahoru | #15
STWondr> Jenom zkontroluj zda ty Bremba mají stejné uchycení (rozteč) na šrouby jako ty Nissin, mám dojem, že Inazuma měla jinak řešené (jiné spodky vidlic) uchycení brzd. třmenů než Bandit...

Brazdy Brembo vs Nissin

18.1.2015 v 18:26 | Nahoru | #16
a dej tam zubatý kotouče, ty lépe čistí desky od prachu. Tuhle výměnu pocítíš hlavně když jedeš třeba 50km bez brzdy a potom musíš brzdit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73
Suzuki GSX 750 Krejcak73 0 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73


TOPlist